• Goed, de komende twee maanden ga ik dus 0,0% tijd voor mezelf hebben.
    Laat ik bij de basis beginnen;
    5 dagen per week minstens 4 uur, hoogstens 8 uur naar school. Daarnaast moet ik ergens tussendoor ongeveer 3 PO's zien te maken + CKV afsluiting + het normale huiswerk. Goed, dat is dan al veel, maar dan zou je denken, 'je hebt toch weekend'. Negatief, nada, noppes.
    Ik heb twee baantjes. Niet echt, maar voor mijn gevoel wel. Mijn ene baantje is het echte baantje. Ik werk bij La Place, 2x per week, soms 3x. Donderdagavond & 1 dag in het weekend. De komende twee maanden zal het weekend alleen op zaterdag zijn. Op zondag beoefen ik namelijk mijn tweede 'baantje'. Dit doe ik voor mijn plezier, en is volledig vrijwillig. Het zuigt echter meer energie en tijd van me dan mijn echte baantje. Ik regisseer de slotmusical bij mij op school. Voor de duidelijkheid; daar lopen alleen leerlingen, van 12 t/m 18 jaar, rond, met veel talent, en die moet ik dan op de juiste manier laten optreden. Wij repeteren op vrijdagmiddag van 15:45 t/m 18:00 en op zondag 4 uurtjes, verschillende tijden, gevolg door een vergadering die vandaag tot half 8 's avonds duurde.
    Daarnaast doe ik ook nog kleine dingen, zoals af en toe een vergaderingetje van de CMR, een regie-groep van de scholengroep in Purmerend. Maar ook de simpele dingen, zoals de hond uitlaten, afwassen etc.
    Het komt er dus op neer dat ik geen tijd meer voor mezelf heb, en ik kan echt niet zomaar stoppen met 1 van die twee. Immers heb ik een baantje om mijn rijbewijs te halen, en kunnen ze niet zonder me bij de musical.
    Zal ik me gewoon een weekje gaan verstoppen :D?


    Life is hard and then we die

    :OPurmerend saai! daar heb je wel een beetje gelijk in als het om werk gaat.
    tja als je iemand kent gaat het altijd makkelijker:p


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Buikslotermeerplein, helaaaaash (cat)


    Aah jammer!
    Noujah als ik daar in de buurt ben kom ik wel ff langs (A)


    dream, dare, fly!

    tjeee als ik dat doe loop ik gilled weg.
    ik loop al bija gilled weg. zal iet zeggen wat ik allemaal doe. het komt redelijk in de buurt van jou agenda


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik ontvoer je wel even en na die komende maanden ben je weer terug. :P..


    Jij weet teminste wat je doet de komende tweee maanden. Ik niet. ik weet alleen dat school voor mij voorbij is. En dan doe ik niks..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!