• Hello (cat)

    Ik weeg blijkbaar ehm 10 kg te zwaar, ongeveer. Maar het lukt me maar niet om af te vallen. Ik eet gezond, ik snoep amper, eet elke dag fruit en groenten, eet bruin brood, drink geen frisdrank en nog val ik niets af...

    Hebben jullie nog tips, want ik zit er eigenlijk echt wel mee..


    Probleempje:
    ik heb recent klierkoorts gehad en ben nu pas terug bezig met opnieuw bewegen, wat nog steeds moeilijk is..

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 22:19 ]

    Minder eten, meer sporten.
    Je kunt op calorieën gaan letten en dan elke dag onder de 1500 zitten :')

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 22:18 ]

    Meer bewegen werkt dan waarschijnlijk wel. Hardlopen ed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gaan sporten, ik heb ook over gewicht ben daarvoor ook vandaag naar de dokter voor geweest.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 22:18 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    minder koolhydraten eten en meer eiwitten.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Je er geen zorgen over maken en accepteren wie je bent :)? Je doet je best, je leeft gezond, als je nu nog iets gaat doen is het niet gezond meer.


    Life is hard and then we die

    Niet minder, maar helemaal stoppen met snoepen en een vast schema maken wat sporten betreft.


    ars moriendi

    PUKKELxDING schreef:
    Je er geen zorgen over maken en accepteren wie je bent :)? Je doet je best, je leeft gezond, als je nu nog iets gaat doen is het niet gezond meer.


    Ik heb er moeite mee, omdat ik jaren gepest ben geweest over mijn gewicht.
    En daarbij, zit ik nu in een heel moeilijke periode en ik wil een nieuwe start maken en dan zou ik me graag goed in mijn vel voelen..

    Ik dnek gewoon meer bewegen ofzo, ik bedoel ik heb ook overgwicht dus.. i know waar je door heen gaat!

    Diffuse schreef:
    (...)

    Ik heb er moeite mee, omdat ik jaren gepest ben geweest over mijn gewicht.
    En daarbij, zit ik nu in een heel moeilijke periode en ik wil een nieuwe start maken en dan zou ik me graag goed in mijn vel voelen..
    Maar dan nog moet je niet het radicale in gaan, hoe onzeker je ook bent.. Sporten is prima, maar houdt het dan ook echt op 2x in de week. Wat je ook niet moet doen is jezelf uithongeren, want het terug bounce effect is dan opeens een keiharde klap in je gezicht.


    Life is hard and then we die

    Je kan nog wel zo goed bezig zijn, maar als je een trage stofwisseling hebt kan je héél lang blijven lijnen zonder ook maar enig verschil te merken. ;3 Ehm, wat bij mij altijd wel helpt is óveral crackers mee naar toe slepen, dan eet ik die als ik honger heb, hihi. Maar ik zou zo echt niet weten wat jij nog kan doen!


    It's time to be happy again.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar dan nog moet je niet het radicale in gaan, hoe onzeker je ook bent.. Sporten is prima, maar houdt het dan ook echt op 2x in de week. Wat je ook niet moet doen is jezelf uithongeren, want het terug bounce effect is dan opeens een keiharde klap in je gezicht.


    Ik zou me ook nooit kunnen uithongeren, dat vind ik te ver gaan. Ik wil niet die 10 kg eraf, misschien maximum 5 ofzo... maar ik eet dan nog zo gezond en ik probeer te sporten en ik kom nog steeds bij..

    Je kan me pb'en als je wil? Ik ben ook bezig met afvallen. En omdat ik een spierziekte heb kan ik zelfs helemaal niet sporten. Je moet gewoon de draad van een tijdelijke nieuwe eet/leefstijl oppakken en dan gaat het als vanzelf. (":


    Numbers.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar dan nog moet je niet het radicale in gaan, hoe onzeker je ook bent.. Sporten is prima, maar houdt het dan ook echt op 2x in de week. Wat je ook niet moet doen is jezelf uithongeren, want het terug bounce effect is dan opeens een keiharde klap in je gezicht.


    Je kunt makkelijk 4 tot zelfs 6 dagen per week sporten, als je het maar met begeleiding doet van iemand die je écht kan helpen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.