• Op zich heb ik geen bang van honden, want ik heb er thuis zelf ook eentje. Maar als ik buiten op straat ben en ik zie een grote loslopende hond, serieus, dan krijg ik echt bang en begin ik zo snel mogelijk te lopen om van die hond weg te zijn.
    Ik was daarnet, dus naar huis aan het stappen -Het is bijna twee kilometer, van de bushalte naar mijn huis- was ik bijna thuis en kom ik voorbij een huis waar ze aan het verbouwen zijn. Zit daar een hond [/groot, lang haar en de kleuren van een wolf], los. Zonder nog maar één persoon in de buurt. Like serieus, ik dacht echt dat ik dood ging gaan en kreeg echt facking veel bang. Want dan begin ik meteen al te denken, wat er zou gebeuren als die hond naar me toe komt en ineens me zou aanvallen en wie me zou helpen, doordat er niemand in de buurt is o.o Maar al een geluk bleef die maar een meter van me vandaan, anders had ik echt serieus naar mijn vader gebeld om me te komen halen met de auto o.o
    -sorry dat ik jullie verveel-
    zijn er nog mensen, die bang hebben van grote, loslopende honden?

    Ik niet, mr da komt omda wij thuis Groenendaelers en een Deense Dog hebben . :P Dus t zou raar zijn als k er bang voor ben.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ja, van zo een grote honden heb ik ook vooral schrik. Sommige beginnen dan op je te springen. Serieus, vroeger had ik niet zo een schrik van grote honden. Ik weet niet hoe dat nu wel komt dat ik dat heb.


    Some people make the world special just by being in it

    Nee, want ik heb zelf een grote Duitse herder.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, zelfs niet voor de grote gemene hond die mij al eens gebeten heeft aha :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nop, we hebben zelf een grote brede hond (Boerboel) c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, ik zal nooit bang hebben van honden. Tenzij er een hond met hondsdolheid op me af komt gelopen, maar dat is logisch. :Y)


    All was well.

    hahaha ;$ nja ik heb zelf ook een hond -een maltezer - maar ik ben opzich ook niet bang honden alleen voor van die hele grote, ja die vind ik ook eng ja ;p ;D en dan vooral als er niemand bijloopt ;o x


    -

    Jup.
    Meestal wel...
    Als ik een hond zie of hoor begin ik altijd palen of hekken te zoeken waar ik eventueel op zou kunnen klimmen als die hond op me af zou komen...(:


    effort never betrays you

    Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor loslopende honden, ik heb altijd de neiging om ze te aaien. x'D -Thuis heb ik spijtig genoeg geen hond :'(-


    Stay calm and be a directioner.

    jaaaa.
    hier ik!
    ik ben daar ook doodsbang voor.
    van die grote honden, die dan ergens staan, zonder iemand in de buurt. : S


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Haha nou. Ik ben wel bang voor honden. Ik kan er niks aan doen, en ik wil er echt vanaf komen. Dus ik kom zo vaak mogelijk bij honden in de buurt, om er vanaf te komen. Het lukt ook wel een beetje, maar ja.. --"
    Mijn oom & tante hebben een duitse herder. En die is zo lief! :3 Hij gaat wel blaffen en tegen me aanstaan, als hij me ziet - maar hij is echt lief. :3
    Dat is waarschijnlijk dan ook de enigste hond waar ik niet bang voor ben.. - als je die kleine honden niet meetelt dan. --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, ik ben helemaal niet bang voor honden. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, ik ben niet bang voor honden. Echt kut voor je, hopelijk kom je er nog eens overheen! ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, ik ben niet bang voor honden. Ik ben zowat opgegroeid met honden. (mijn oma heeft altijd Bouviers gehad en ja die zijn groot). Ik heb zelf nog een bloedhond, jachthond, rottweiler, Jack Russel en dwergpinschers gehad. Ik heb zelf al een keer gebeten door een husky, maar dat was de schuld van het baasje die hem gewoon aan een lijn hield -worden ze agressief van-. Maar goed, het lijkt me kút om bang te zijn voor honden. Ik hoop dat je er ooit nog overheen komt(:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 19:33 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik was bang voor honden, ben ooit gevloerd door een hond(keihard op mijn rug gevallen, omdat hij aan m'n haren hing). Maar nu heb ik een goldie en ben ik niet meer bang


    Today will be Girl's Day party with you~