• Wel, voor m'n story heb ik dus iets nodig en ik weet niet meer wat het betekend. Bieber betekend; 'Believe In Everything Because Everything's Reachable.'
    En dan had je ook nog iets van Justin, maar die weet ik niet meer.
    En dan ook nog iets van 'Haters'? Help me, heb het nodig voor m'n story ;p

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 17:51 ]

    dat wist ik dus echt niet


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Omygosh, hij is geen God ofzo. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Master schreef:
    Omygosh, hij is geen God ofzo. (:


    Waarom zou je een god zijn als je van zijn achternaam iets maakt waar híj voor staat?


    To infinity and beyond •

    Master schreef:
    Omygosh, hij is geen God ofzo. (:


    Here & Now

    Omf, zijn fans bedenken wel gekke dingen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Master schreef:
    Omygosh, hij is geen God ofzo. (:

    Jezus, zeg me nou niet dat jij van diegene waar jij fan van bent rare dingen hebt verzonnen? Als het voor Bieber is is het meteen een heel drama. Gedraag je.

    Pinocchio schreef:
    (...)
    Jezus, zeg me nou niet dat jij van diegene waar jij fan van bent rare dingen hebt verzonnen? Als het voor Bieber is is het meteen een heel drama. Gedraag je.


    Amen. (krul)


    To infinity and beyond •

    Justins unique songs that inspire nations
    Believe in Everything because everything's reachable.

    Ik heb het ook niet verzonnen


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    expletive schreef:
    Ik weet wel van de achternaam, maar niets van Justin en die haters,
    Oh en om misverstanden te verkomen Bieber: 'Believe In Everything Because Everything's Reachable.' heeft hij niet zelf verzonnen maar zijn fans.

    Best... Triest. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik weet niet zoveel over justin bieber, ik weet wel dat hij slechte muziek heeft en geen teksten kan schrijven. Hallo? Baby baby baby, dat kan ik ook;p


    Expect the unexpected

    Oh die van die haters, die heb ik ergens gelezen. Die stond op een twitter van iemand, can't remember who.


    It's time to be happy again.

    Como schreef:
    Ik weet wel van de achternaam, maar niets van Justin en die haters,
    Oh en om misverstanden te verkomen Bieber: 'Believe In Everything Because Everything's Reachable.' heeft hij niet zelf verzonnen maar zijn fans.


    Kijk daar heb je de echte fans!! Ik ben zelf geen 'fan' maar ik zou mezelf ook geen 'hater' noemen hoor!!


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Pinocchio schreef:
    Justin's Unique Songs That Inspire Nations, yeah (nerd)

    rofl...good joke :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    BadBlood schreef:
    ik weet niet zoveel over justin bieber, ik weet wel dat hij slechte muziek heeft en geen teksten kan schrijven. Hallo? Baby baby baby, dat kan ik ook;p


    hij heeft wel mooie liedjes hoor! Pray, Up, U Smile, That should be me.. die zijn best goed geschreven (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 23:11 ]


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Reverend schreef:
    (...)
    Best... Triest. (no_chears)


    Waarom is dat triest?


    <3