• Ja, ik heb hem vandaag gehad en ik denk dat ik op zijn max een 6 haal voor dat ding :S

    Maar ik heb dus gehoord dat hij misschien ongeldig wordt verklaard. Dat betekent dus dat we hem opnieuw moeten doen :'( En dan moet ik nog een dag extra door een hel heen xD

    Maar bij wie op Havo of Vwo of andere eindexamen jaar ging zijn nederlands examen goed?
    Om het nog een beetje nuttig te houden xD

    5639 er zijn dus al zo veel klachten binnen van dat examen van de 58260
    Dus ongeveer 1 tiende heeft een klacht ingediend.


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik vond 'em niet zo moeilijk? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vond hem heel moeilijk. Maar toen ging ik uitrekenen met mijn antwoorden wat er ongeveer uit zal rollen en dat wordt tussen de 5.7 en 7.7 ongeveer, dus als hij ongeldig wordt verklaard, dan sterf ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je moet ongeveer rekenen en vaak wordt deze forule gebruikt.
    Aantal punten dat je hebt behaalt : aantal mogelijke punten x9 + 1


    Love sheds light one the darkest of times

    Waarom gaan jullie allemaal over dat examen klagen? Oké 'jullie allemaal' is te veralgemeend. Maar waarom gaan ze daar over klagen? -België-
    Een examen is zoals het is, punt uit, niet dan?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Waarom gaan jullie allemaal over dat examen klagen? Oké 'jullie allemaal' is te veralgemeend. Maar waarom gaan ze daar over klagen? -België-
    Een examen is zoals het is, punt uit, niet dan?

    Nee hoor, als je hier klaagt kan de norm omhoog gaan. Hoe meer klachten, hoe meer kans.
    Dus iedereen klaagt sowieso.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    (...)
    Nee hoor, als je hier klaagt kan de norm omhoog gaan. Hoe meer klachten, hoe meer kans.
    Dus iedereen klaagt sowieso.

    Wat bedoel je precies met de norm?=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Wat bedoel je precies met de norm?=)

    Normering. Dat ze soepeler gaan rekenen. Maybe zelfs vragen schrappen etc.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:26 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is hoeveel fouten een punt is. Dus soms kan er een paar tiende bij komen en soms komt er gewoon een heel punt bij =D en dat kan ik nu wel ff goed gebruiken xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Slash schreef:
    Dat is hoeveel fouten een punt is. Dus soms kan er een paar tiende bij komen en soms komt er gewoon een heel punt bij =D en dat kan ik nu wel ff goed gebruiken xD

    Jij verwoord wat ik niet in woorden kwijt kon haha XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    (...)
    Jij verwoord wat ik niet in woorden kwijt kon haha XD


    Alstublieft, ik ben soms gewoon een beetje raar. Maar raar is goed. En ik hoop dat ze hem ongeldig gaan verklaren. Want ik heb waarschijnlijk een onvoldoende :S en dat is niet leuk :( Had net een 6 xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Lemonworld schreef:
    (...)
    Normering. Dat ze soepeler gaan rekenen. Maybe zelfs vragen schrappen etc.

    Oh bah, dat vind ik best flauw :'D. Normaal gezien moet je alles gezien hebben, dus moet het lukken. Daarbij, in de universiteit is het nog moeilijker, ben je alvast voorbereid :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lemonworld schreef:
    Ik vond 'em niet zo moeilijk? :')


    "Don't look back, you're not going that way."

    Slash schreef:
    (...)

    Alstublieft, ik ben soms gewoon een beetje raar. Maar raar is goed. En ik hoop dat ze hem ongeldig gaan verklaren. Want ik heb waarschijnlijk een onvoldoende :S en dat is niet leuk :( Had net een 6 xD

    Nou, ik hoop het niet, want ik heb hem oke gemaakt en ik heb echt geen zin in een examen overnieuw maken. Maar ik denk niet dat ze dat doen hoor, hoogstens een soepelere norm :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    eerste deel was goed te doen, maar vond de samenvatting verot moeilijk...


    Ligt and Darkness are both very different..

    Er zijn op 7 scholen verkeerde bijlagen bij geleverd. Dus de kans is best groot dat hij wordt afgeschaft. Bij vwo zijn al meer dan 10000 klachten xD


    Love sheds light one the darkest of times