• Want ik heb een stalker. Het is niet zo heel erg, maar wel irritant. Hij belt me 's avonds rond elf/twaalf uur, en stuurt me sms'jes met 'klassieke' vragen erin.
    Hij faalt trouwens wel als stalker, hij heeft zijn telefoon niet eens op onbekend gezet, dus nu staat hij in mijn telefoon als "stalker guy" x).
    Ik heb een Samsung Star, kan iemand mij helpen met zie titel?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sorry echt geen idee?
    Misschien tegen hem zeggen? x']
    Ik weet echt niks.
    Veel suc6 xd

    Oeeh! Wat kind of klassieke vragen? :c

    On topic; Uhm nee geen idee hoe dat moet.

    Je kunt, als je bij je laatste oproepen kijkt volgens mij dan die naam aanklikken en dan meer en dan toevoegen aan weigerlijst.. En dan kan ie niet meer bellen. Maar ik meen dat je met die telefoon niet een nummer kon blokkeren bij smsjes.. maar als het wel kan dan moet het bij berichten -> instellingen -> sms-berichten -> nummer blokkeren..
    Bij mijn samsung star qwerty is dat in ieder geval wel zo..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    @ Guitarros, ik heb al geprobeerd heb te negeren, erop te reageren, niks helpt
    @ Accident, op dit moment bied hij me 75 euro aan om me anaal te nemen. Savvy?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    @ Inviolable, kan niet, helaas ): Ik heb 'm nou wel op m'n weigerlijst gezet. Dankuu


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    @ Inviolable, kan niet, helaas ): Ik heb 'm nou wel op m'n weigerlijst gezet. Dankuu


    Hmm dat is balen. Misschien kun je wel bij de provider het nummer helemaal laten blokkeren, ook voor je smsjes.. Maar dat weet ik niet. Maar graag gedaan (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Sweeney schreef:
    @ Guitarros, ik heb al geprobeerd heb te negeren, erop te reageren, niks helpt
    @ Accident, op dit moment bied hij me 75 euro aan om me anaal te nemen. Savvy?


    Bij klassieke vragen moet ik denken aan hoe is het.. je leeftijd.. waar je woont enal.. en niet aanbieden om anaal te nemen o-O

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 23:21 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you