• Mijn verjaardag!!!
    Ik ben echt super blij en weet zowieso dat het een van de beste verjaardagen gaat zijn.
    Ik was een hele tijd ietsje minder into Jonas Brothers omdat ik niets meer van ze hoorde maar plots ben ik weer helemaal de Julie van 1,5 jaar terug.
    Maar ja om dit nuttig te houden wie zijn of haar favoriete artiest heeft ook al eens een nieuwe single uitbrangt op hun verjaardag??

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 14:23 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    toen ik nog heel klein was kwam de clip van chipz een keer uit op mijn verjaardag en had ik de week voor mijn verjaardag een meet & greet met ze haha xd


    dream, dare, fly!

    Fijn voor jou! Maar nee, niet dat ik weet.
    Titel aangepast.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mijn favo band speelt op mijn verjaardag op Pinkpop waar ik heen ga en ze spelen dan als het goed is ook hun nieuwe album. -pown-


    SLOAN.

    Alexis schreef:
    Mijn favo band speelt op mijn verjaardag op Pinkpop waar ik heen ga en ze spelen dan als het goed is ook hun nieuwe album. -pown-
    Welke band is het (:?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)Welke band is het (:?


    All time low (:


    SLOAN.

    Nooit gehad (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    gaat joe solo? Dat wist ik niet ach ja Nick is ook solo gegaan ben echt benieuwd

    Alexis schreef:
    (...)

    All time low (:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
    Omdat het jouw verjaardag is, mag jij mij meenemen :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Justin Bieber's "U Smile" musicvideo kwam op mijn verjaardag uit? :9~


    hoi, jij bent leuk.

    mwuhaha 3 juni dan ben ik ook jarig_O_

    Bullet for my valentine speelt op mijn verjaardag :"D En Avenged Sevenfold een dag daarna! Dus dat beat het allemaal :"D

    Maar toch leuk dat Joe solo gaat. Ze gingen daarna toch een album weer samen maken?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik weet het Wààààh See No more word echt geweldig en ook omdat CHRIS BROWN heeft meegeschreven

    Niet mijn ding (:


    Rainbows on my staircase ~

    Synyster schreef:
    Bullet for my valentine speelt op mijn verjaardag :"D En Avenged Sevenfold een dag daarna! Dus dat beat het allemaal :"D

    Maar toch leuk dat Joe solo gaat. Ze gingen daarna toch een album weer samen maken?

    Na Joe zijn album uit is gaan ze aan het werk voor een nieuwe album met z'n drietjes