• Beoordeel een creatie, bijv. een gedicht, storie, quiz of poll van de quizletter boven je.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik denk dat het slimmer is om iets specifieks te noemen zoals nieuwste story of nieuwste quiz ect.

    Voor het gedicht; Vrijheid geef je door
    5.8


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik denk dat het slimmer is om iets specifieks te noemen zoals nieuwste story of nieuwste quiz ect.

    Voor het gedicht; Vrijheid geef je door
    5.8

    Ik dacht ja, doe is iets anders en laat de mensen zelf eens kiezen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 15:00 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    je story Death Hurts: 7.3
    het is een leuk idee, maar je had het beter uit kunnen werken. Want je laat wel haar gedachten horen, maar je kan misschien ook laten zien wat ze doet met haar handen of iets dergelijks. Als je het wat psychologischer maakt, dan denk ik dat je meer diepgang in je verhaal krijgt.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    ^voor het gedicht welles, nietes: 7.5
    Het is niet helemaal compleet maar vat bepaalde gevoelens wel mooi samen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Voor de quiz; Welke nickname past bij jou?

    6,2 - Orgineel idee, veel vragen! Maar een beetje rare vraagstelling, vrij veel sms taal en beetje bizarre uitkomsten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Voor de quiz; Wat is jouw perfecte verjaardagstaart?
    8 - Ik heb de quiz nog nooit eerder gezien geloof ik dus dat is wel een pluspunt, al vind ik de vragen ietsjes minder origineel, want het zijn wel typische vragen die je tegenkomt bij quizzen zoals wat voor koekje ben jij of zo. Maar ik vind de quiz verder wel heel leuk en ook genoeg uitkomsten moet ik zeggen, haha.

    Groeten vanuit Baskenland :Y)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Voor je story; Secret Love with a Criminal || One Direction = 8,5


    Hold me in your arms & never let me go.

    @Licet jemig ik weet niet eens meer dat ik die quiz heb gemaakt ;') maar er staat inderdaad veel te veel smstaal in.

    ^Voor het gedicht: Abscheit een 8.5 erg mooi en knap in het Duits!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Voor je 'gedicht' suicide: 8
    maar dat heb je voornamelijk voor de boodschap die je ermee wilt brengen.
    er zitten een aantal fouten in je engels en het komt een beetje onnatuurlijk over.
    ik wil je echter een compliment geven voor het feit dat je die boodschap wilt verspreiden


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Voor je gedicht: Voorbij
    8,5 - Er staan wat fouten in en ik vind het niet helemaal lekker lopen. Wel een mooi gedicht!


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Voor het gedicht; I will wait patient
    6,5 - Een beetje te direct er zit weinig nuance in. De haakjes vind ik persoonlijk een beetje raar in een gedicht maar er zit een goede rijmschema in.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat is jouw perfecte verjaardagstaart?
    8


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I may not be a real story, but im worth reading.
    8,5, erg mooi geschreven!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Je story Newbom:
    7.5, het zij gewoon lange stukken teksten, maar het is fijner als je het niet in quoted doet en je de hoofdstukken iets korter maakt, bijvoorbeeld is wit laten - want de enters missen. Voor de rest, leuk verhaal, je schrijfstijl is ook prettig.


    Some people are art and do art at the same time

    Je gedicht: waarom?
    Een 8.3 het is jammer dat het niet helemaal lekker loopt ik bedoel eigenlijk de laatste zin die klopt niet. Persoonlijk heb ik het niet zo op de rode letters maar het is wel een mooie vraagstelling.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.