• mijn verbeterde covers? Op youtube ben ik Misskaulitz 12 en heb al eens wat cover online gezet maar ik vind de naam niet meer leuk en de video's heb ik verbeterd. Mijn nieuwe account met de verbeterde covers: http://www.youtube.com/user/GuitarxAnne

    Edit: ik heb ze verbeterd zodat je de overgangen niet meer hoort :)
    Covers zijn (allemaal akoestisch):
    Avril Lavigne - I'm with you
    Avril Lavigne - Don't tell me
    Simple Plan - Save you
    Avril Lavigne - When you're gone

    Op de planning staat nog:
    Akoestisch:
    Avril Lavigne - My happy ending
    Maroon 5 - she will be loved
    Avril Lavigne - I love you
    Simple plan - Perfect
    hoezo Avril Lavigne fan, hoe kom je daar bij x'd
    keyboard/piano:
    ik wil graag Simple plan - Untitled proberen maar ik ben nog niet zo goed op de keyboard dus dat zal nog wel even duren

    Ik heb jullie al eens eerder naar jullie mening gevraagt en dat wil ik nu graag weer doen :$ Sommige mensen hier op quizlet hebben me al toegevoegd als vriend of hebben een abbo, die mensen hebben sowieso al een bericht ontvangen. Ik zou graag willen weten wat jullie van de covers en/of de video's vinden :)

    Xx. Anne

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 17:02 ]


    She said: I gotta find out for myself

    Ik heb eentje geluisterd en ik vind het goed gemaakt.
    Je overgangen vind ik wel niet altijd goed en ja, het geluidsverschil hoor je ook wel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik heb eentje geluisterd en ik vind het goed gemaakt.
    Je overgangen vind ik wel niet altijd goed en ja, het geluidsverschil hoor je ook wel.

    ja I know.. ik heb geen goed audioprogramma en er gaat best veel mis tijdens het downloaden..


    She said: I gotta find out for myself

    Ik vind het heel erg leuk verzonnen :)


    Life is hard and then we die

    Het klinkt goed (:
    Ik vind het alleen storend dat je het geluidsverschil hebt. En vooral in het filmpje van When You're Gone, dat je daarin stukken buiten en binnen hebt..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    Het klinkt goed (:
    Ik vind het alleen storend dat je het geluidsverschil hebt. En vooral in het filmpje van When You're Gone, dat je daarin stukken buiten en binnen hebt..
    oke, dankje dat je het zegt :) ik wist niet of het heel storend was wist tijdens het opnemen niet eens dat het verschil zo groot zou zijn maar ik ben het aan het oplossen :)


    She said: I gotta find out for myself

    Zou je me eens de akkoorden enzo willen sturen via mail ofzo, met de trumming paterns?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    Zou je me eens de akkoorden enzo willen sturen via mail ofzo, met de trumming paterns?
    ik heb niet van alles 1 pagina met akkoorden. alles haal ik van ultimate-guitar.com af maar als er iets niet klopt dan gebruik ik ook een paar van die pagina's door elkaar heen of doe het op gehoor.. sorry!


    She said: I gotta find out for myself

    Het is wel heel knap gedaan, alleen de overgang is niet altijd even mooi.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Het is wel heel knap gedaan, alleen de overgang is niet altijd even mooi.
    okke, dankje. ik zal het meenemen in de volgende video's :)


    She said: I gotta find out for myself

    AvrilTomxMii schreef:
    (...)ik heb niet van alles 1 pagina met akkoorden. alles haal ik van ultimate-guitar.com af maar als er iets niet klopt dan gebruik ik ook een paar van die pagina's door elkaar heen of doe het op gehoor.. sorry!

    Oh jammer :(


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Aight, echt heel gaaf! Damn, je moet Perfect en Untitled echt doen. Echt liefde voor die nummers <3


    Have you ever been alone in a crowded room?