• Vandaag hadden wij uitval, maar in de onderbouw krijg je dan een vervanging en moet je gewoon iets voor jezelf gaan doen. De lerares die we deze keer hadden, kende onze klas dus nog niet. Dus zij zegt: 'Ik neem aan dat iedereen er is.' Mijn antwoord: 'Hé, waar is Perry?'

    Meh, zij geloofde dat ook nog. Dus we hebben dat de hele les volgehouden. 'Is Perry er nou alweer niet? Goh, die spijbelt ook veel zeg!' Maar dan dus met een doodserieus gezicht. Toen de les voorbij was stond er een vriend van me bij de deur te wachten, dus toen kon ik het helemaal afmaken: 'O, daar ben je Perry!'
    De klas kwam niet meer bij, maar waarschijnlijk vinden jullie dit niet leuk. De lerares snapt er nog altijd niets van. Win! *O*


    everything, in time

    Oh. Awesomeheid (krul)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wishful schreef:
    Geweldig. _O_


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha, geniaal Marleentje*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wishful schreef:
    Geweldig. _O_


    <3

    Lemonworld schreef:
    Hahahaha, geweldig :'D


    All I wanna do is lose control

    Hahahhaahhaah, genius!

    Hah (:
    Geweldig (: Ik wil die der gezicht zelf wel eens zien, als ze merkt, dat 'Perry' niet bestaat.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hebben wij ooit ook gedaan. Net doen alsof er nog een leerling in onze klas zat. Hebben we paar week volgehouden. En toen had ze gevraagd aan mentor en kwam ze erachter x'D


    <3

    HAHAHA geniaal! (yeah)


    Forever.

    Wishful schreef:
    Geweldig. _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Echt liefde hiervoor! <3
    Heb morgen surveillance, kijken of het werkt xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hahahaha, ik vind het geniaal_O_


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wishful schreef:
    Geweldig. _O_


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Pinocchio schreef:
    Hahahhaahhaah, genius!

    Dat hadden bij ons ook een keer gedaan, maar wij hadden een nieuwe bij de administratie. Dus zei ging helemaal zoeken naar een Jeffery Zonneveld n het bestand op de computer daar en vervolgens had iemand haar verteld dat die niet op onze school zat.. Boos dat was :')


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..