• Klik


    Wie gelooft dit?

    Edit: En nu vind ik dit

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 18:32 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Madagascar schreef:
    (...)
    Tzal nog ne grotere rommel worden ;p

    Ja,
    de werled ga pas vergaan als wij allemaal al dood zijn, buiten als je je laat invriezen en over 500 jaar ofzo laat ontdooien, dan heb je er nog kans op ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Celestial schreef:
    Ik geloof niet in die onzin.
    Maar natuurlijk vergaat de wereld wel een keer maar tegen die tijd ben ik er toch niet meer :')

    Kan niet,God heeft beloofd om het nooit meer te laten gebeuren en anders was het allang gebeurd(bloos).

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 16:24 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik leef nog (banana)


    -

    Genius schreef:
    Ik leef nog (banana)


    Ik ook! (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volgens die man begint/begon het om 18:00 in elk werelddeel 8) Alleen is 't in sommige werelddelen al 18:00 geweest en bovendien had hij niet echt een logische redenatie. Oja, in 19nogwat heeft hij 't ook al eens voorspeld en toen kwam 't ook niet uit. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    waarom zal oze lieve heer het doe?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Faithfully schreef:
    OH MY GOD, IS DAT ECHT ZO?!

    HAAHAHAHA ELENA.


    -

    oh de edit. Ik ben zo opgelucht!

    Man, for sure. -.-
    Eerlijk gezegd, I don't freaking care. Dan heb ik ten minste vandaag nog leuke dingen gedaan, hoef ik geen spreekbeurt te houden donderdag, en dan zijn we allemaal tegelijkertijd in een keer dood, dus merken we er niets van.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Het is al 18:00 geweest bij ons. En er is nog steeds niks gebeurt.....

    Als het dan toch gebeurt, dan heb ik tenminste nog tijd om naar iemand 'I love you' te smsen, haha. En dan kan ik met een gerust hart heengaan.
    Haha, hoe dramatisch.


    Where there is a sea there are pirates...

    Àls de wereld zou vergaan, wat nog niet voor zo binnenkort is, vind ik het wel vet als het op mijn verjaardag (vandaag) zou gebeuren.


    Only losers can act the way you do

    Barbossa schreef:
    Volgens die man begint/begon het om 18:00 in elk werelddeel 8) Alleen is 't in sommige werelddelen al 18:00 geweest en bovendien had hij niet echt een logische redenatie. Oja, in 19nogwat heeft hij 't ook al eens voorspeld en toen kwam 't ook niet uit. :'D


    Het is 10 voor half 7. Volgens mij kan de popcorn wel weer terug de kast in. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ach, nog negen minuutjes, en het is officieel, niet waar! (: Het is hier 6:51

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 18:43 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right