• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten meer referenda gehouden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Die speel ik door aan iemand die het woord referenda kent. (krul)

    ^ Same.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Atmosphere schreef:
    Die speel ik door aan iemand die het woord referenda kent. (krul)


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Referawie?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Atmosphere schreef:
    Die speel ik door aan iemand die het woord referenda kent. (krul)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Atmosphere schreef:
    Die speel ik door aan iemand die het woord referenda kent. (krul)

    > Precies mijn gedachte...


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Helemaal mee eens. Zeker wel, dat is meer democratisch vind ik. Ik bedoel een keuze maken voor het volk kan het volk zelf toch beslissen dus ja Mee eens! (A)

    Atmosphere schreef:
    Die speel ik door aan iemand die het woord referenda kent. (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Referanda: meervrouw van reverendum. Volksstemming. Dus dat er niet gestemd wordt door de politici, maar dat je op een bepaald onderwerp helemaal zelf stemt.
    En daar ben ik het niet mee eens. Een politici heeft veel meer kennis daarover dan wijzelf. Dat zou eigenlijk hetzelfde zijn als iemand die geen geneeskunde heeft gestudeerd, te laten beslissen of iemand ziek is.
    Het zou wel meer democratie zijn, maar ik ben van mening dat daar gewoon niet genoeg kennis over is. Wat denk je waarom er zoveel debatten zijn in de tweede kamer? Om ervoor te zorgen dat alle informatie vertelt wordt en zodat iedereen zijn mening kwijt kan, zodat het idee eventueel aangepast kan worden. Zie je ons al met 16 miljoen mensen een debat houden?


    To live would be an awfully big adventure

    Atmosphere schreef:
    Die speel ik door aan iemand die het woord referenda kent. (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, ik denk van niet. Als je bijvoorbeeld een referanda houd over het plaatsen van een dam. (dat zie ik in dit vlakke landje niet zo snel gebeuren, maar het gaat over het voorbeeld.) Dan zullen de meeste wel ja stemmen vanwege groene energie en zo, maar de mensen die er vlakbij wonen en moeten verhuizen of daarvoor viste in de rivier zullen echt wel nee stemmen, maar ze zijn natuurlijk hopeloos in de minderheid...


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Over sommige dingen wel ja, maar niet over alles.


    Your make-up is terrible

    Heb opgezocht wat het betekent, maar ik snap het nog niet. Dus euhm...

    Atmosphere schreef:
    Die speel ik door aan iemand die het woord referenda kent. (krul)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Atmosphere schreef:
    Die speel ik door aan iemand die het woord referenda kent. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Atmosphere schreef:
    Die speel ik door aan iemand die het woord referenda kent. (krul)


    Shoganai i ne~