• Hoi,hoi
    Ik vraag me dit al een tijdje af,wat hebben mensen tegen doedelzak muziek?
    Ik was laatst ICarly aan het kijken en toen speelde die vrouw op haar doedelzak en dat vonden ze zo verschrikkelijk een marteling. Maar ik vond dat eigenlijk best mooi.

    Ik luister de laatste tijd ook veel naar Dropkick Murphy's en in hun muziek gebruiken ze ook doedelzak. En dat is echt super mooi.

    Dus ben ik de enige die dat mooi vind of zijn er nog meer?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het juist van kinds af aan al iets ontzettend moois hebben juist! Kan juist de mooiste, meest emotionele/leuke muziekstukken voortbrengen! (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Not my thing.


    ars moriendi

    bij icarly die liedje die ze speelt.. alleen die vind ik leuk ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Licht er eigenlijk aan. Alleen doedelzak vind ik dan weer niet zo mooi, maar laatst was er bij ons opschool pauze concert en toen was er als laatste ene band met een knal groene fluffy doedelzak erin en dat vond ik wel leuk!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ben gelijk weer Amazing Grace gaan luisteren, omdat het eerste doedelzak nummer is dat ik heb leren kennen. Blijft altijd bijzonder, ook waar het voor staat. :Y)


    Ik zou hier bijna van kunnen huilen. :')

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 19:34 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind het niet echt mooi om naar te luisteren.


    wth.

    Of een moderne draai eraan ... Starwars e.d, wtf?! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    doedelzak :D <3

    ik vind het echt een rot geluid xD gewoon niet mijn ding


    Shoganai i ne~

    In combinatie met metal, niet anders.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    In combinatie met metal, niet anders.


    Alis volat propriis.

    Cthulhu schreef:
    Of een moderne draai eraan ... Starwars e.d, wtf?! :'D


    Haha,die is echt geweldig. En die andere is inderdaad erg mooi.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lemonworld schreef:
    Ik vind het niet lelijk (:


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik vind het er lollig uitzien. En doedelzakmuziek irriteert me nogal snel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Cthulhu schreef:
    Of een moderne draai eraan ... Starwars e.d, wtf?! :'D



    Nu heb ik hoofdpijn D:

    Nee, dit soort 'muziek' is echt helemaal niks voor mij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen