• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2018 - 14:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 maart 2018 - 14:32 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Fake alert niet Q related, no worries

    Maar laat ik mij maar richten op mijzelf. Aaaah ik ben hier zo enthousiast over. Ik voel mij spontaan mooi c:


    At the end we're all cursed

    I wish i could delete myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag was ik plotseling zo tevreden over mezelf — en dan ook gewoon álles: m'n gewicht, m'n haar, m'n leven, m'n make—up, m'n uiterlijk in totaal. Waarom kan ik mezelf niet áltijd zo voelen? I fucking deserve that shit.

    //

    I'm so excited about this tattoo but I'm still a little scared I guess?


    Ik heb het koud net zoals gisteren. Maar toen ik in bed lag, had ik het ineens zo warm. Terwijl normaal is het comfortabel warm en dit was meer van, ik heb het heet. En s'morgens is het ook zo koud. Kan het morgen niet gewoon al weekend zijn? Want mijn bed is lekker warm.


    Physics is awesome

    Ik draai al jaren in hetzelfde rondje en ik weet niet hoe ik mijn leven en gedachtes moet veranderen/verbeteren. Ik snap het dat men me binnen niet al te lange tijd beu is, want het altijd tzelfde soort drama met mij. Stupid me.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Ik draai al jaren in hetzelfde rondje en ik weet niet hoe ik mijn leven en gedachtes moet veranderen/verbeteren. Ik snap het dat men me binnen niet al te lange tijd beu is, want het altijd tzelfde soort drama met mij. Stupid me.


    Zulke cirkels zijn heel lastig om uit te breken, zeker als je geen financiële middelen hebt om echt iets drastisch aan je leven te veranderen, dus dat is echt niet jouw schuld. En ik ben je ook niet beu! <3

    -

    Ik ben... zo moe? En ik snap niet zo goed waarom of hoe


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Missie eten zonder overtegeven: gefaald.
    Missie therapie zonder de hele tijd te huilen en uiteindelijk weg te lopen: gefaald.
    Missie mijn moeders verjaardag dit jaar niet verpesten: gefaald.
    Missie vandaag clean blijven: gefaald.
    Missie douchen zonder drama: gefaald.
    Missie vandaag ziekenhuis vrij: helemaal gefaald.

    Missie overleven vandaag: GE-FUCKING-FAALD.
    Ik: GEFAALD

    DAMNITDAMNITDAMNSNAJJAHAHAJAJNAA

    [ bericht aangepast op 22 feb 2018 - 21:20 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Fuck fuck fuck. Mijn bloeduitslag is helemaal niet goed fuck.


    i wanna die with you once or twice.

    Its funny how no one checked in on me for almost the whole evening and it makes me feel so goddamn alone.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)

    Zulke cirkels zijn heel lastig om uit te breken, zeker als je geen financiële middelen hebt om echt iets drastisch aan je leven te veranderen, dus dat is echt niet jouw schuld. En ik ben je ook niet beu! <3

    -

    Ik ben... zo moe? En ik snap niet zo goed waarom of hoe


    Dankje ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    100k gepasseerd met schrijven dit jaar *O*
    _

    De vakantie begint bijna, ik kan mijn lichaam nu al horen klagen met al het werk dat ik mag gaan doen pff. :')

    Ik ben er zo blij mee dat Malibu nu ik niet fit ben extra moeite lijkt te doen om mij op te vrolijken (zoals mooi poseren voor een foto)



    Toch hoop ik dat ik maandag helemaal fit ben en gewoon weer aan het werk kan. Dit soort dingen maken me wel heel gelukkig <3


    26 - 02 - '16

    Bokeh schreef:
    Ik ben er zo blij mee dat Malibu nu ik niet fit ben extra moeite lijkt te doen om mij op te vrolijken (zoals mooi poseren voor een foto)



    Toch hoop ik dat ik maandag helemaal fit ben en gewoon weer aan het werk kan. Dit soort dingen maken me wel heel gelukkig <3


    Woah, Erieka — die foto is echt prachtig.

    //

    Wat is een betere manier om van je bindingsangst af te komen door binding to the max te nemen door middel van een tatoegage? Go big. Go home.


    Waddup ik ben Ads en ik ben depressief, heb een angststoornis en ohja ✨ ondergewicht ✨


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    Waddup ik ben Ads en ik ben depressief, heb een angststoornis en ohja ✨ ondergewicht ✨


    Ik ben Brechtje en ik ben er voor Ads, dus hij mag me altijd een berichtje sturen als ie wil <3


    i wanna die with you once or twice.