• Sinds November zit er een nieuw meisje in de paralelklas. Ik ga met een paar meisjes om die daar in zitten. Die zijn bevriend geraakt met dat nieuwe meisje. Maar zij zijn ook de enige, voorderest vind iedereen haar maar dom en schijnheilig. (Dit komt omdat ze via twitter wat berichtjes heeft gestuurd naar haar vriendinnen dat ze dit een kutklas vind en poeslief tegen de klas zelf doet, dit krijg ik te horen via verhalen) Ik vind dat meisje echter best grappig, en heel aardig, misschien een beetje apart. Maar mijn beste vriendin die mag haar totaal niet. Altijd als ze gemeen over haar begint te praten weet ik nooit wat ik moet zeggen. Want, ik ken het nieuwe meisje niet echt heel erg, sta alleen tijdens pauzes bij haar. Maar vanuit dat opzichte vind ik haar prima. Ik weet dus niet of ze tijdens lessen anders doet, en kan ik niet zo goed oordelen. Maar mijn beste vriendin blijft volhouden dat ze een bitch is. Ik heb haar al een paar keer duidelijk gemaakt dat ik haar aardig vind.
    Dat moest ik even kwijt. Maar hoe moet ik nu reageren in het vervolg? Ik vind het oook sneu voor dat meisje.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 16:11 ]


    EGYPTIAN GOD

    Gewoon zo als je altijd al deed. Als ze jou gaat fucken gewoon terug fken


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik denk dat het meisje graag vrienden wilt maken in de klas, daarom doet ze zo aardig. Maar het is natuurlijk niet leuk dat mensen sneu tegen haar doen, misschien vind ze het daardoor een kut klas.


    They fell in love, didn't they?

    zolangs ze niks bij jou doet gewoon normaal doen tegen dat meisje? (:
    dat zou ik doen, ik zou pas echt uitvallen tegen dat meisje als ze vervelend begint te worden. en als je vriendin haar niet mag dat betekent toch niet dat jij haar ook gelijk moet haten? laat je vriendin haar lekker haten en bepaal zelf je mening over anderen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.