• Soms ben ik ook echt zó lomp, he.
    Gisteren dacht ik een film te zien op mijn kamer dus ik had de dvd al klaar gelegd en zo. Maar ik word afgeleid door veiligheidsspelden, die ik nu trouwens onveiligheidsspelden noem. Die gebruik ik altijd om mijn dekbedovertrek bijeen te houden door ze aan elke kant onder mijn bed ze vast te spelden met linten.
    Anyway, nu staken ze er niet in en lagen ze op mijn kastje. Ik wil ze alle vier aan elkaar hangen zodat ze bij elkaar lagen maar opeens staken ze zo raar dat ik eraan aan het duwen en trekken was en ja toen gebeurde het. Er schoot één open en stak zeker een halve centimeter in mijn vinger! In een reflex gooide ik ze weg en die andere 3 vind ik nu niet meer, best vreemd eigenlijk. Maar dat bloed kan je nog zien aan die ene. En dus mijn bloed gutste d'r echt uit, ik dacht echt dat ik ging doodbloeden. O.o Dus ik steek het onder koud water en belde mama al wenend op en achteraf knelde ik het wat af en duwde ik erop met een zakdoek zoals ze zei en heb het dan ontsmet met isobetadine en een plakker over gedaan.
    En toen ik de plakker er vandaag af deed, en nu nog steeds, is mijn vinger een beetje opgezwollen en zie je gewoon een dikke blauwe ader en ook een paars stukje en is mijn vingertopje nogal wittekes/witter dan de andere.
    En ja, ik was in paniek want ik kan ook niet tegen bloed... En dat allemaal door een onnozele veiligheidsspeld, djeezes. Als ik die nu gewoon had laten liggen had dat niet eens gebeurd...

    Jullie ook zo lomp?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Join the club! :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    dat is herkenbaar...


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Native schreef:
    Join the club! :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Aw dat moet pijn hebben gedaan

    IK ben ALTIJD lomp


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Native schreef:
    Join the club! :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is nou echt zo'n actie voor mij! ;P


    Opgeven is geen optie.

    Herbie schreef:
    Aw dat moet pijn hebben gedaan

    IK ben ALTIJD lomp

    En of dat het zeer deed! O_o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmm vorige week een vork in me hand gehad, en doet ook ongelooflijk zeer :S
    Tja hoe dat komt weet ik nog steeds niet xD En de vork was wel erg diep gegaan, en heb nu een verband om mijn hand heen :S

    Sterkte met je vinger (flower)


    What is youre favo scary movie?

    touch schreef:
    Hmm vorige week een vork in me hand gehad, en doet ook ongelooflijk zeer :S
    Tja hoe dat komt weet ik nog steeds niet xD En de vork was wel erg diep gegaan, en heb nu een verband om mijn hand heen :S

    Sterkte met je vinger (flower)

    Bloedvork? :p
    Haha, dank je. Jij ook met je hand. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Native schreef:
    Join the club! :Y)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik prikte mezelf vroeger expres aaaaaltijd met een veiligheidsspeld XD. Rare gewoonte : )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben precies de normaalste van dit topic xD maar dat je lomp was wisten we al he, nu-nog-18-jarig-kind.. ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Native schreef:
    Join the club! :Y)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dan weet je hoe een piercing ongeveer moet voelen. :'D

    Nee, ik hoop dat hij snel geneest en niet teveel pijn doet. Stomme onveiligheidsspelden! :3


    Let the Night embrace you

    PAS OP

    er bevinden zich op dit moment nog

    3 (!!!)

    ONveiligheidsspelden in je kamer.
    kijk bij iedere stap die je zet goed of er niet toevallig iets scherps onder ligt. Anders begin je straks nog een 'mijn-voet-doet-pijn' topic

    vervelend voor je
    beterschap voor je vinger (flower)


    Alis volat propriis