• Ik had ooit een topic aagemaakt, over een meeting in Tilburg. Toen ik offline was, is dit topic gesloten, met het bericht dat iemand anders hem over had genomen. Ik heb hier toen niet meer van gehoord, dus dacht ik: ik kan er wel weer mee verdergaan.Duss...


    Wie willen komen?
    - FinalDay
    - soRADIANT
    - LostInPain
    - Louisaa
    - Recidivism
    - Knoxville

    Welke data?

    Dinsdag 14 juni, leek mij een goede..
    Mensheid, ik kan sowieso niet op de 13e (cat)

    Naamveranderingen graag doorgeven!


    Wat moet ik meenemen?
    - Iets lekkers, ofzo ;')
    - Als je wilt, geld.
    - Belangrijk: Goede zin!
    - Drinken..

    Waar en hoelaat?

    Bij de AH, op het station lijkt mij een goede plek, dat is nogal centraal.. En ik zat te denken aan 12:00, of is dat te vroeg voor sommigen, i.v.m. treinen, enzo?


    EDIT:
    Guys, I'm really sorry, maar je moet zelf drinken regelen, omdat degene die het eigenlijk zou regelen, op het laatste moment, nog af heeft gezegd.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 10:37 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Recidivism schreef:
    (...)

    DB?

    Den Bos ja :'D

    doh hartstikke simpel toch (A)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    ok dus deze is 14 juni en den bosch op 25 juni :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Haal mij dan ook maar weg. Ik moet tot 15.10 naar school.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Fender schreef:
    Haal mij dan ook maar weg. Ik moet tot 15.10 naar school.
    Dan kan je toch na die tijd?


    Only those who listen can hear

    Ik weet toch niet tot hoelaat het duurt... En ik doe er zoiezo ongeveer 15 minuten over om van boven naar beneden, mijn kluisje en dan weet ik het waar jullie uithangen. Het station zou een kwartier zijn, andere plaats langer.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Lieverd
    Dinsdag zit ik tot 5 OVER 4 op school. Eer dat ik vanuit school, in de stad ben, is het HALF 5, dan is de helft al weg...

    Fender schreef:
    Ik weet toch niet tot hoelaat het duurt... En ik doe er zoiezo ongeveer 15 minuten over om van boven naar beneden, mijn kluisje en dan weet ik het waar jullie uithangen. Het station zou een kwartier zijn, andere plaats langer.

    Op welke school zit jij? Ö

    dus heeft niemand vrij dan? :O als ik dan ook school heb dan is de helft al weg ja :O ik ga gelukkig in den bosch naar school dus ik kan er dan nog naar toe lopen of rijden


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    oh wacht deze is in tilburg daar kan ik dan niet heen als ik naar school moet


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    ik weet eigg niet eens of ik wel kan komen:$


    Where words fail, music speaks

    hmm kan het niet in het weekend? veel mensen moeten op deze datum toch gewoon naar school ik kan dan dus ook niet komen :(


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik wil wel opzich uit school nog even komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    haal mij er maar uit ik heb gewoon school de meeste mensen lijkt mij. en vanuit school naar tilburg gaat me niet lukken dan is iedereen al weg.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik kom niet, ik moet dinsdag werken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.