• Jaren geleden, tijdens de regeerperiode van koning Richard Leeuwenhart, was het land in onrust. Zijn broer, Jan zonder land, regeerde in zijn plaats terwijl Richard op kruistocht was. Jan was een wreed man. Hij was vol met hebzucht en wilde dus steeds meer. De belastingen werden steeds hoger, er werden meer en meer mensen opgeknoopt of in de kerkers gegooid. In die tijd stond er een held op, Robin, hij stal van de rijken en gaf het aan de armen. Hij tarde Jan alsof het een grote lust was en maakte Marion, Richards dochter, het hof. Na jaren van plunderen en vluchten van Jan in Sherwood, kwam de dag dat Richard terug kwam. Robin en Marion trouwden en het land kwam tot rust. Dat is de legende die iedereen wel kent.

    60 jaar later, komt er een nieuwe koning aan de macht. De zoon van Jan. Hij is even wreed en hebzuchtig als zijn vader. Als voorbeeld: hij liet zijn bloedeigen moeder opknopen omdat ze zei dat hij wat milder moest zijn voor het volk dan zijn vader had gedaan. Het land beeft terug zoals 60 jaar eerder. Een paar jongeren, aangesproken door de legende van Robin Hood, trekken zich terug in Sherwoord zoals Robin gedaan had. Samen met 3 volwassenen die hetzelfde denken als hen. Daar leren ze vechten, stelen en sluipen als een dief in de nacht. Daar wachten ze op het moment dat ze de held uit mogen hangen en het land van Uther mogen bevrijden.


    Jongeren (max 16)
    Jongens
    - Jeremy Tyler Boots - LostMagic
    - Gereserveerd - lilangel
    - Gereserveerd - Ewijn
    -
    -
    -
    -
    -
    Meisjes
    - Gereserveerd - Patholoog
    - Pippa Maria Queens - tottalymoi
    - Gereserveerd -lilangel
    -
    -
    -
    -
    -

    Volwassenen
    - Gereserveerd - Patholoog
    -
    -

    Gewone Mensen
    Hofhouding/rijke mensen
    Koning


    Regels
    - Min 3 lijnen
    - OOC {} () []
    - Speel niet met de anderen hun personage
    - max 3 personages per persoon
    - ik maak de topics aan of iemand anders als ik die er toestemming voor geef
    - Naamsverandering doorgeven alsjeblief

    In te vullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Droom:
    -niet noodzakelijk-
    Extra: -zoals zussen, broers of iets dat gebeurt is in het verleden

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 21:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik weet niet of deze stijl RPG me ligt, maar het lijkt me in ieder geval wel leuk.
    Misschien moet je deze foto in de beginpost zetten, van de Sheriff of Nottingham.:Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    zalige foto :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    zalige foto :p


    Haha, dank je.
    Heb je die film ook gezien?

    Btw, wat moeten we invullen als je een rol wilt invullen?
    Dan doe mij maar een volwassene en meisje please.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ow vergeten bij te zetten en ok 'x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    hierzo :

    In te vullen
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Droom: -niet noodzakelijk-
    Extra: -zoals zussen, broers of iets dat gebeurt is in het verleden


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Geef me maar een volwassen man. (:


    kindness is never a burden.

    Rol: Volwassene
    Leeftijd: Brom
    Karakter:
    Uiterlijk:



    Droom:
    Extra:

    Ik claim lekker Jeremy Irons. De rest komt morgen. (:


    kindness is never a burden.

    Naam: Jeremy Tyler Boots
    Rol: Jongere: Jongen
    Leeftijd: 17
    Karakter: Jer is een impulsieve jongen die niet altijd over zijn acties nadenkt. Meestal zijn dat acties waardoor hij zijn vrienden en familie kan beschermen. Hij had een klein zusje Kyla die vermoord is door de sheriff van Nottingham, doordat zijn vader hem een blauw oog geslagen had omdat de sheriff zijn moeder wilde aanranden. Jer koestert een diepe haat voor de sheriff. Hij is soms een softie als hij aan het jonge leventje van zijn zusje denkt dat te vroeg geëindigd is. Hij klampt zich vast aan de gedachte ooit wraak te kunnen nemen voor haar dood op de sheriff, ookal is die kans klein.
    Uiterlijk:


    Droom: Een land zonder Tiran
    Extra: Houd niet zo van stilte tijdens een gesprek


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Pippa Maria Queens
    Rol: jongere: meisje
    Leeftijd: 16
    Karakter: Pippa is een sterk meisje dat weet wat ze wilt. Ze behoort tot de onderste laag van de bevolking en is de oudste van 6 dochters. Pippa's vader is gevangengenomen, haar moeder ernstig ziek. Hierdoor rusten alle zorgen op Pippa. Ze is hierdoor hard en wantrouwig geworden. Ze wilt er alles aan doen om weer een beter leven te krijgen, maar dan ook alles. Pippa heeft een ijzersterke wilskracht. Onder haar harde en oppervlakkige buitenkant schuilt een zachtaardig meisje dat alleen maar gelukkig wilt zijn, en haar zusjes een fijn leven wilt geven. Ze vind het verschrikkelijk om bij ze weg te gaan en alle zorgen nu op haar zusje van 14 te laten rusten, maar ze kan niet anders.. wil ze hun leven verbeteren.
    Uiterlijk:


    Droom: een beter leven voor haar zusjes, de bevrijding van haar vader en de hoop dat haar moeder alsnog beter word.
    Extra: ze heeft 6 zusjes:
    ~ Odette (14)
    ~ Hailey en Bailey (10 en tweeling)
    ~ Elyn (8)
    ~ Laurine (4)
    ~ florine (1,5)

    mag ik een jongen en een meisje reserveren? vul ze vanavond en anders morgen in (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    oke kzet je erbij :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dit lijkt me best wel leuk :)
    Mag ik een jongen reserveren?
    Zal m invullen wanneer ik tijd heb.


    Stenenlikker

    kheb je erbij geschreven :p


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik schrijf me bij nader inzien uit. Sorry, sis. (:


    kindness is never a burden.