• Hoe kan je je haar te krullen? Nee ik heb geen krultang of krulspelden x|

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Uhm wassen föhnen en dan tijdens het fhönen kan je het rond zo een ronde borstel draaien of een vingen of potlood.
    Anders weet ik het niet want krullen was voor mij geen probleem. Ik heb heel veel krullen maar ik stijl het altijd!

    Mijn oma had lang geleden een keer allemaal stukjes papier opgerolt, toen mijn haar eromheen gedaan en vast gezet. ^^'
    Er schijnt ook shampoo (en een créme ofzo) te zijn van Nivea waardoor je haar gaat krullen.

    ik ga in douche, doe er mouse in, laat da drogen en ik heb krullen
    want
    ik heb van nature krulhaar

    Uhm wassen föhnen en dan tijdens het fhönen kan je het rond zo een ronde borstel draaien of een vingen of potlood.
    Anders weet ik het niet want krullen was voor mij geen probleem. Ik heb heel veel krullen maar ik stijl het altijd!
    ik heb slagen, maar ik wil krullen
    maar thnx voor de tip :]

    Mijn oma had lang geleden een keer allemaal stukjes papier opgerolt, toen mijn haar eromheen gedaan en vast gezet. ^^'
    oki :]

    (...)ik heb slagen, maar ik wil krullen
    maar thnx voor de tip :]

    Graaggedaan hoor maar ik zou het echt niet weten je kan ook gewoon permanent laten zetten n_n
    Of google wat!

    (...)
    Graaggedaan hoor maar ik zou het echt niet weten je kan ook gewoon permanent laten zetten n_n
    Of google wat!
    ik heb al gegoogled, en daar kwam ik iets tegen over krullen met je stijltang, maar die poging was misluktt xD

    (...)ik heb al gegoogled, en daar kwam ik iets tegen over krullen met je stijltang, maar die poging was misluktt xD

    XD
    Krullen met een stijl tang grappig is mij nog nooit gelukt XD

    Whaha, krullen met een stijltang kan ik wel. Alleen is een krultang toch veel makkelijker.


    Bored.

    ik heb al krullen, en die heb ik liever niet O_o


    don't Worry...Be gay.

    ik heb al krullen, en die heb ik liever niet O_o
    Ik heb alles al gehad x'D Maar ik heb nu slagen en ik wil nu krullend haar x|

    ik ga me haar strax stylen x'D


    don't Worry...Be gay.