• Ja ik heb een vraag.
    Hoe laat gaan jullie slapen?
    Want ik slaap altijd erg laat terwijl dat niet echt mijn bedoeling is.
    Dus hoe laat slapen jullie doordeweeks en in het weekend?
    En weet toevallig ook nog iemand hoeveel slaap je ongeveer nodig hebt?

    Het doel is om half 10 te gaan slapen, maar meestal wordt dat zo rond elf uur :')
    Oh, en tussen de 7 en 9 uur.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 19:26 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rond half 10 x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    half 12/12 uur.
    Ligt eraan hoelaat ik de dag daarna op school moet zijn, maar ik probeer altijd minstens 6 uur te slapen.


    As travars

    ik half negen. ik heb veel slaap nodig. volgens mij heb je 8 tot 10 uur slaap nodig ofzo klet nooit op bij bio of verzorging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het doel is 11 uur, het wordt meestal 12 uur - half 1.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Half 12 of 12 uur, en ik sta op om Half 7.

    En 4 uur en ik kan er mee door (:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 19:27 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Uh, ik wil altijd doordweeks om 10 uur in m'n bed liggen en mijn ogen sluiten, maar ik ga altijd een half uur later naar bed en ik ben dan echt zo moe de volgende dag, maar dan doe ik het weer. :')
    In het weekend ga ik zo laat mogelijk slapen. Ik ben niet zo'n fan van slapen, en aangezien ik toch niets ga doen de volgende dag blijf ik op totdat mijn ogen bijna dichtvallen, of er niets meer boeiends is op het internet.
    Een volwassene 8 en ze zeggen dat een kind in de puberteit eigenlijk 9 nodig heeft. (:


    wth.

    Tussen half 11 en 12 tegenwoordig omdat ik thuis ben. Maar vanavond om 10 uur al.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    11 uur half 12 doordeweeks.

    En in het weekend verschilt. Meestal 12 uur, maar ook soms 2 uur (';


    Me so good.

    half 12.. 12 uur.. soms half 1.. ik kan niet vroeg slapen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tussen 11-0:30
    En in het weekend tussen 12 en 2.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ga rond half 11 naar bed, maar meestal slaap ik pas om een uur of 1. Dan word ik rond 3uur wakker van een droom (altijd dezelfe) en dan val rond 4 uur weer in slaap om vervolgens om 6uur weer op te staan.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Quixotic schreef:
    Uh, ik wil altijd doordweeks om 10 uur in m'n bed liggen en mijn ogen sluiten, maar ik ga altijd een half uur later naar bed en ik ben dan echt zo moe de volgende dag, maar dan doe ik het weer. :')
    In het weekend ga ik zo laat mogelijk slapen. Ik ben niet zo'n fan van slapen, en aangezien ik toch niets ga doen de volgende dag blijf ik op totdat mijn ogen bijna dichtvallen, of er niets meer boeiends is op het internet.
    Een volwassene 8 en ze zeggen dat een kind in de puberteit eigenlijk 9 nodig heeft. (:

    9 uur slaap o.O
    Dan kom ik zo'n 2 uur te kort :')

    Ik slaap heel weinig -gemiddeld 2 tot 3 uur per nacht, vaak niet of niet veel meer-, heb al jarenlange durende slapeloosheid.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 19:37 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    rond elven (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H