• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen noemen tegenwoordig iets te snel een probleem.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Eens. Iets is sowieso pas een probleem als je het zelf tot een probleem maakt! Mensen zijn paniekvogels en kunnen niet meer omgaan met veranderingen. Das een beetje jammer, want eigenlijk is dat allemaal nergens goed voor en nergens voor nodig...


    Wie du mir, so ich dir.

    Klopt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oneens, sommige mensen zijn wel zo. Maar ik spreek uit ervaring dat ik echt geen watje ben of dat ik opgeef. Zelfs toen ik mijn enkelbanden scheurde heb ik niet gehuild en om het kleinste probleem ga ik neverniet naar de dokter.


    SLOAN.

    ja idd!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Progeny schreef:
    Zeker wel. We zijn gewoon watjes als je ons vergelijkt met de vorige generatie, we kunnen niets meer hebben.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Progeny schreef:
    Zeker wel. We zijn gewoon watjes als je ons vergelijkt met de vorige generatie, we kunnen niets meer hebben.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Progeny schreef:
    Zeker wel. We zijn gewoon watjes als je ons vergelijkt met de vorige generatie, we kunnen niets meer hebben.


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Dat ligt denk ik aan de persoon zelf. Maar de meeste kunnen toch niet veel of zelfs niets hebben.

    Dat is voor iedereen anders natuurlijk,maar over het algemeen wel ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens, ze zeggen altijd gelijk van dat die en die een probleem zijn omdat ze een andere subcultuur hebben of wat negatieve kanten hebben...


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Guitarros schreef:
    Valt wel mee, ik denk dat het aan de persoon ligt.
    Maar algemeen wel ja denk ik.

    Progeny schreef:
    Zeker wel. We zijn gewoon watjes als je ons vergelijkt met de vorige generatie, we kunnen niets meer hebben.


    <3

    Enkele doen dat wel ja.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Progeny schreef:
    Zeker wel. We zijn gewoon watjes als je ons vergelijkt met de vorige generatie, we kunnen niets meer hebben.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bij ons int school zeggen ze direct 'mijn kaft is gepikt.' xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)