• Here is ze question:

    Weten jullie (geld voor zowel Nederlanders al Belgen) kleine leuke clubs/ grote café/ zaaltjes waar opgetreden kan worden door bands? -Het liefst ietwat alternativere, omdat het over metal-ische muziek gaat-

    Vrienden van Prodigy en mij willen een kleine tour starten in enkele clubs in NL & BE. Het liefst als voorprogramma's van andere bandjes. Het zou heel gaaf zijn als jullie even een lijstje opsommen met de clubs/zaaltjes bij jullie in de buurt waarvan je denkt dat die wel geschikt zijn. Als je iets weet graag de naam van de 'venue', de plaats en het land waarin het ligt erbij schrijven (krul).


    Alvast bedankt voor jullie hulp en ik zeg danke schön (pirate)!


    Edit:Lieve hertjes, mede dankzij jullie heb ik meer dan 35 venue's gevonden. Dankjullie wel voor de hulp! *O*

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 14:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    De holy cow in schijnsel?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    De rumours in amersfoort (A)


    Give peace a change

    Nieuwe Nor in Heerlen, Nederland, Limburg (Zuid) (A)


    Rainbows on my staircase ~

    Breda;
    - de Boulevard
    - Angar 20
    - podium bloos
    - vulling
    - de Koe
    - de Para
    - Mezz
    - kan parkfeest proberen?

    etcetcetc.

    Zou misschien kunnen proberen 013 tilburg ;D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 18:49 ]


    We're all mad here.

    De Kreun in Kortrijk (West-Vlaanderen, België) is een klein zaaltje voor een honderdtal mensen speciaal voor alternatieve, onbekende muziek.

    Misschien ook Het depot in Leuven?


    Never run out of reasons to smile...

    Alcatraz schreef:
    -Do you want to help me out bedoel je?-
    Geen idee
    Meen je dit nu serieus :'DD? Zie; 'Here is ze question;'. Dus, voor de duidelijkheid. I know dat dat geen correct Engels is.

    @de rest. Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Jullie zijn helemaal geweldig! Ik zal aan het eind van het weekend eens even alle venue's bekijken die jullie neergeschreven hebben! Danku!!! (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    Docx Assen? 8D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Effenaar in Eindhoven ofzo?

    INDICA schreef:
    (...)
    Meen je dit nu serieus :'DD? Zie; 'Here is ze question;'. Dus, voor de duidelijkheid. I know dat dat geen correct Engels is.

    @de rest. Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Jullie zijn helemaal geweldig! Ik zal aan het eind van het weekend eens even alle venue's bekijken die jullie neergeschreven hebben! Danku!!! (pirate)

    Ik denk niet dat ze het zo slecht bedoelt hoor, ik dacht precies hetzelfde, maar ik had geen zin om het te zeggen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat ze het zo slecht bedoelt hoor, ik dacht precies hetzelfde, maar ik had geen zin om het te zeggen.
    Ik bedoel het ook niet slecht (?).. Als ik sowieso kwaad word op iemand, of me aangevallen voel, of weet ik veel. Dan zou ik het op een hele andere manier zeggen, en dan zou ik het gewoon letterlijk zeggen zoals ik het bedoelde :'D.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 0:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    (...)
    Ik bedoel het ook niet slecht (?).. Als ik sowieso kwaad word op iemand, of me aangevallen voel, of weet ik veel. Dan zou ik het op een hele andere manier zeggen, en dan zou ik het gewoon letterlijk zeggen zoals ik het bedoelde :'D.

    Oh, ok.


    Where there is a sea there are pirates...

    Kleine zaaltjes? Ik denk dat je wel terecht kan in de Extase en de Little Devil in Tilburg, de Effenaar en de Dynamo in Eindhoven zouden denk ik ook wel kunnen, en de Mezz in Breda ook. Maar dat weet ik allemaal niet zeker, het zou kunnen x'D


    Alis volat propriis.

    Lieve hertjes, mede dankzij jullie heb ik meer dan 35 venue's gevonden. Dankjullie wel voor de hulp! *O*


    Wie du mir, so ich dir.

    De Pul in Uden is een goede! ;)


    ars moriendi

    Mijn beste vriendin treed wel eens op in Atak, in Enschede..
    en DormiBella in Leidsendam, zijn ook vaak onbekende bandjes [den haag]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''