• Black Rose
    If I could only find a way to help you grow
    […]’s leven neemt een plotselinge wending wanneer ze iets doet wat in haar ogen onvergeeflijk is. Ze kan er niks aan doen, en dat wordt haar vaak genoeg door haar familie verteld, maar toch voelt ze zich vreselijk en heeft er spijt van dat ze bestaat. Ze walgt van wat ze is en zondert zich af van de buitenwereld. Op een gegeven moment zal ze zich toch terug moeten mengen in het dagelijks leven en zal ze de wereld onder ogen moeten komen Hoe zal ze zich staande houden weten te houden wanneer ze de confrontatie aangaat met een, voor haar, heel nieuwe wereld?

    Het klinkt een beetje vaag^^, maar het verhaal is - hopelijk - beter.
    Tjaa, als naam voor de hoofdpersoon vond ik Hailey wel mooi passen. Wat vinden jullie?

    Origineel / Niet Origineel
    Naam voor de hoofdperson?
    And last but not least: Doen / Niet Doen

    Dankjewel!

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 20:24 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wél origineel. Hoe je de inleiding schrijft is erg inspirerend en mooi beschreven, dat zie je niet heel vaak.

    De naam voor de hoofdpersoon is mooi, Hailey is een zelfverzekerde maar wel lieve/bezorgde naam.

    En zeker wel doen! Echt wel online zetten. Je vorige verhaal ( Give love a try ) en je gedicht, van Black Rose, zijn super.

    Ik zal meteen abo worden!(flower)


    once a directioner, always a directioner.

    Het is wel origineel, maar de eerste zin snap ik niet hoort het niet zoiets te zijn; "Hailey’s leven neemt een plotselinge wending wanneer ze iets doet wat in haar ogen onvergeeflijk is


    They fell in love, didn't they?

    Catdog schreef:
    Het is wel origineel, maar de eerste zin snap ik niet hoort het niet zoiets te zijn; "Hailey’s leven neemt een plotselinge wending wanneer ze iets doet wat in haar ogen onvergeeflijk is


    Ohh hahaa foutje. Thanks!


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Abilities schreef:
    (...)

    Ohh hahaa foutje. Thanks!

    No problem.

    Naam hoofdpersoon; Nevaeh
    doen.


    They fell in love, didn't they?