• Hey Poepers <3

    Ik wil héél érg graag een nieuwe serie begginnen :3

    But ...

    Ik weet NIET waarover:|
    Weten jullie een erg origineel idee?
    En misschien ook een titel?
    Dit moet van jezelf zijn en niet gejat zijn van iemand anders die dit idee dan al heeft.
    Please?
    Daarna als ik een goed idee en een goede titel heb, komen daarna rollen.
    Maar begin nu niet te zeggen : 'Ik wil een rol!'
    Want dan heb je in het geheel geen rol x3

    I'm Sorry (A)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Over een meisje dat mee doet aan een wedstrijd om een weekend te winnen met tokio hotel in londen in een 6 sterre hotel.

    kweet iets^^

    het gaat eigenlijk zo je gaat zit gewoon op school samen met je vriendinnen en jullie gaan meedoen aan zo een songfestival en daarvan worden een paar mensen van gekozen als winnaar bv. 5 mensen dan krijg je een band die jullie gaat helpen th dan en dan komt van het een naar het ander en jullie winnen dan het festival en dan komt er een e gek feest ofsow

    ik hoop dat je het iets vind^^


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Over een meisje dat mee doet aan een wedstrijd om een weekend te winnen met tokio hotel in londen in een 6 sterre hotel.
    en dan vind TH haar eerst helemaal niks x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    als iemand dit idee al heeft srry dan he want dat wist ik niet^^


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Over een meisje waar Tom hopeloos verliefd op is. Maar dit meisje is al bezet en is niet van plan om haar grote liefde voor Tom te dumpen. Tom probeert van alles om die 2 uit elkaar te halen en wil de jongen zelfs vermoorden voor zyn geliefde.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Over een meisje waar Tom hopeloos verliefd op is. Maar dit meisje is al bezet en is niet van plan om haar grote liefde voor Tom te dumpen. Tom probeert van alles om die 2 uit elkaar te halen en wil de jongen zelfs vermoorden voor zyn geliefde.



    Wooow oO

    Meer reacties ? :33


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ja die van dat meisje waar tom hopeloos verliefd op word vin ik goed WAAROM HAD JE MY DAT IDEE NEIT GEVEN PERSIAN ROSE :O!!


    hahahahha nee grapje ik vind dat je die moet doen !!
    x

    Omdat my die ook net pas te binnen schoot en die ik jou heb gegeven my eerder binnen schoot (A) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahhaa xD
    Ik ga eerst nog kijken als er nog een leuk idee is en als er geen meer ideeen erbij zijn die ik lieft ;3 dan neem ik die wel ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Dat een beroemde meidenband van 4 girls in een soort van big brotherhuis zitten samen met TH. De meiden vinden th echte losers enzo en zijn totaal niet geintreseerd in hun. Maar de jongens daar in tegen vallen als een blok voor de meiden en proberen hun hart te veroveren. Ze vergeten soms wel dat ze ook op tv komen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dat een beroemde meidenband van 4 girls in een soort van big brotherhuis zitten samen met TH. De meiden vinden th echte losers enzo en zijn totaal niet geintreseerd in hun. Maar de jongens daar in tegen vallen als een blok voor de meiden en proberen hun hart te veroveren. Ze vergeten soms wel dat ze ook op tv komen x]



    Omg dat is ook zo een leuk dieetje!
    Ik kan niet kiezen :'(


    Take My Hand Take A Breath ...

    Nog een idee:

    Tokio Hotel heeft zyn eigen programma en word dag en nacht gevolg op tv. Een meisje is verslaafd aan dit programma en als op tv te horen komt waar ze naar toe gaan is zy er als eerste. Ze stalkt Tokio Hotel als een gek en smeekt hun als maar om vrienden met haar te worden. Zy vinden dit niet leuk en huren iemand in om dit meisje te vermoorden. Zodra dit eenmaal gelukt is en de Bf van het meisje dit te horen krygt gaat zy als een gek achter TH aan om hun te vermoorden =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nog een idee:

    Tokio Hotel heeft zyn eigen programma en word dag en nacht gevolg op tv. Een meisje is verslaafd aan dit programma en als op tv te horen komt waar ze naar toe gaan is zy er als eerste. Ze stalkt Tokio Hotel als een gek en smeekt hun als maar om vrienden met haar te worden. Zy vinden dit niet leuk en huren iemand in om dit meisje te vermoorden. Zodra dit eenmaal gelukt is en de Bf van het meisje dit te horen krygt gaat zy als een gek achter TH aan om hun te vermoorden =D


    Focking moordbui heb jij x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wahhaa xD


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)

    Focking moordbui heb jij x]

    Idd xD Pas maar op of ik kom jou vermoorden =D
    # Pakt mes in hand en komt als zombie naar jou toe gelopen #
    Jy.. moet.. DOOD xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3