• ik was eens benieuwd of ik de enige ben die elke week wel een paar uur nablijft..?
    Dus, hoevaak heb jij moeten nakomen, en wat is je record.?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik vorig jaar ik weet niet hoeveel uur...


    Dead but delicious

    Als je bij ons 's ochtends te laat komt, moet je zn briefje halen, youknow? en als je zn ding hebt, moet je op vrijdag middag een half uur nakomen -_-
    eerst was het altijd de volgende ochtend om 8 uur melden, nu is het dus een half uur nablijven -_-


    Protège moi de mes désirs.

    Ik nog nooit. x|

    Serieus, onze school is fucking ouderwets, maar nablijven zit er niet in. Hoewel ik wel vaak op het randje zat, en dan een smoesje verzon ofzo. x]


    -

    Elke dag bijna wel. Kom zowat altijd te laat :$.

    Maar dat is meestal niet meer dan 5 minuten xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Wij hebben geen nablijven, je moet gewoon kei veel overschrijven. Als je vaak te laat komt moet je wel nablijven, maar dan kom ik nooit^^


    ~

    Nee hoor je bent niet de enige, ik heb bijna nooit een vrij x-uur.

    Wij hebben geen nablijven, je moet gewoon kei veel overschrijven. Als je vaak te laat komt moet je wel nablijven, maar dan kom ik nooit^^
    Oh, bij ons is het, dat als je telaat komt, je je de volgende dag een half uur eerder moet melden.

    (...)Oh, bij ons is het, dat als je telaat komt, je je de volgende dag een half uur eerder moet melden.



    dat WAS bij mij ook zo -_-


    Protège moi de mes désirs.


    Ik moest bijna 12 uur nablijven. In die tijd vorig jaar met die staking over school ging de hele school protesteren en wilde we naar de stad waar we met alle scholen uit Deventer hadden afgesproken. De halve school ging weg, maar de directeur kwam ons achterna en schreeuwde dat we anders geschorst zouden worden. Ik terug want daar had ik geen zin in. i]politie en alles ging achter ons aan, die school staat pal achter een politie bureau[/i Nouja halve klas weg, toen hoorde ik dat wie er weg was 12 uur moest nablijven en ze zeiden dat het verstandig was dat ik terug kwam x'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    kbn nog nooit nagekome want ik hoefde dat niet... ik deed gwoon alsof ik werkte en dan snel als de leraar kwam op de vorig pagina met al mijn oplossinge van de vrage en doen alsof ik bezig was voor de rest de lereare negere en als ze wat vrage opkijke en zegge dt ik het niet wist xD


    Gone...


    Ik moest bijna 12 uur nablijven. In die tijd vorig jaar met die staking over school ging de hele school protesteren en wilde we naar de stad waar we met alle scholen uit Deventer hadden afgesproken. De halve school ging weg, maar de directeur kwam ons achterna en schreeuwde dat we anders geschorst zouden worden. Ik terug want daar had ik geen zin in. i]politie en alles ging achter ons aan, die school staat pal achter een politie bureau[/i Nouja halve klas weg, toen hoorde ik dat wie er weg was 12 uur moest nablijven en ze zeiden dat het verstandig was dat ik terug kwam x'D

    Aha nouja, 12 uur is niets, ik ga eens bijhouden hoeveeel uur ik per jaar nablijf... Ik heb er nu al 3...:S en ik had mezelf voorgenomen om het niet te doen, nouja ik hou het dit jaar bij 10 uur... Pff..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ehmm,,

    bijna elke vrijdag en donderdag fzo, wel 2 uur.
    terwijl ik gewoon nixx doe >.<

    wij moeten nooit Nablijven Ö
    ik babbel,Like,Constant, maar daar moete we écht nie voor nablijven,en als we te laat zijn,moeten we gewoon een briefje gaan halen,daz alles...
    we moeten pas nablijven,als we,ofwel een leerkracht echt uitschelde,dat het zo erg is da hij/zij de directeur gaar halen of
    als we uit school gaan lopen...
    & da is dan meestal gwn 1 of 2 lesuren :D
    wij hebbe in België blijkbaar gemakkelijke scholen :P
    xx


    everybody needs a song.

    Morgen m'n eerste keer x']
    Vanwege iets heel vaags: een opdracht voor de schoolkrant (waarvoor je dus lessen mag skippen) en kennelijk was dat niet goed doorgegeven aan de administratie. Ik dat vertellen tegen de coordinator en zij zegt: Ik streep je nu van de lijst. Als je er morgen nog een keer opstaat mag je nakomen.
    Wat blijkt, stond ik erop.


    No growth of the heart is ever a waste

    Té vaak! xD
    paar uur in de week en 8 uur melden enzo.. ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...