• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:31 ]

    Een buurmeisje -__-
    Bijdehand als ik weet niet wat en heeft nogal een eh, harde stem xd.


    To infinity and beyond •

    Wij hebben hele aardige en rustige buurtjes lol.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn brief doet eindexamen en leert dus veel, onze buren zijn aan het verbouwen.(pirate)


    everything, in time

    onze buren zijn bezig met tegels leggen enzo maar ook in de voortuin. en ook de heletijd aan het zagen en boren >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maar momtenteel zijn onze linkerburen de hele boel om aan het gooien. Ze zijn daar een nieuw kantoor bij aan het bouwen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Doen onze buren ook hoor. Gaat die jongen weer "racen" op zijn scootertje over hun eigen terrein omdattie daarbuiten nog niet mag -___- en dan echt superlang. Ik wordt er doodziek van. En als hij niet aan het scooteren is, zijn zijn ouders wel weer aan het zagen of boren.

    Mijn andere buren zijn wel aardig. Zijn al wat oudere mensen, en die komen altijd aarbeien die ze zelf verbouwd hebben brengen. Superlief!


    ars moriendi

    Tja,wanneer moeten ze anders?
    Ik irriteer me vaak aan mijn buurman omdat hij vanaf 6 uur 's ochtends tot een uur of 11 's avonds zit te zingen of bidden. Hij niet normaal kan lopen en alleen maar stamt. Elke dag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn buurtbewoners maken altijd een klere herrie. Een man is altijd bezig met zijn huis en het wordt alleen maar een grotere zooi. 2 mensen stoken vuur en dat stinkt. 1 ander verbrandt van alles en dat stinkt nog harder en hij maakt kei veel lawaai met dat ijzerbedrijfje van hem-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kuyt schreef:
    Doen onze buren ook hoor. Gaat die jongen weer "racen" op zijn scootertje over hun eigen terrein omdattie daarbuiten nog niet mag -___- en dan echt superlang. Ik wordt er doodziek van. En als hij niet aan het scooteren is, zijn zijn ouders wel weer aan het zagen of boren.

    Mijn andere buren zijn wel aardig. Zijn al wat oudere mensen, en die komen altijd aarbeien die ze zelf verbouwd hebben brengen. Superlief!


    Ik woon in t zelfde huis xD

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 12:17 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sabertooth schreef:
    Wij hebben hele aardige en rustige buurtjes lol.


    I will be.

    dat deden mijn buren (het zingen) om 0:00, (no_chears)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    ja, er word hier best vaak verbouwd :S maar eigenlijk ben ik het al zo gewend dat ik er niet meer zo last van heb (:


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Azkaban schreef:
    dat deden mijn buren (het zingen) om 0:00, (no_chears)

    Ik leef met je mee.

    Als ik de hond uit ga laten dan
    komen er altijd van die kleine
    kindjes: "Mag ik hem aaien"
    Ik denk dan van ja tuurlijk
    maar het word vervelend op
    den duur, vooral als ze aan
    de deur komen: "Mogen we je
    hondje aaien" Daar erger
    ik me dan wel aan ;$


    Go Fuck A Cow, Bitch. ©Rebecca

    Mijn buurjongentjes vinden het leuk om op de eerste vakantiedag om half 8 's ochtends, buiten schreeuwend/gillend een bal over te gaan gooien. --'


    Opgeven is geen optie.