• Wel. Iedereen weet toch wel een leuke mop? Vertel hem hier!

    Onderwijzer :
    'Peter, zeg me eens, wie van jullie is gisteren in mijn appelboom geklommen om appels te stelen ? '

    Peter :
    'Ik hoor u niet goed, meester, hier op de achterste bank.'

    Onderwijzer :
    'Dat zullen we wel eens zien. Kom eens hier, neem plaats op mijn stoel.
    Ik zal aan jouw lessenaar gaan zitten en dan mag jij me een vraag stellen.'

    Ze wisselen van plaats en Peter doet wat hem opgedragen is.

    Peter :
    ' Meester, wie heeft er gisterennacht bij mijn mama geslapen terwijl mijn papa de nacht deed ?'

    Onderwijzer :
    'Je hebt volkomen gelijk, Peter. Hier achteraan kun je echt niks verstaan.'


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Boxman schreef:
    oh ja,
    Een Duitser en een nederlander zitten te praten.
    "Waarom was iedereen vandaag 1 minuut stil?" Vraagt de duitser.
    "Vandaag is het 4 mei, dan herdenken we de doden uit de tweede wereldoorlog." Zegt de Nederlander.
    "In de tweede wereldoorlog zijn er ook heel veel duitsters om gekomen." Zegt de duitser.
    "Ja," Zegt de nederlander. "Die herdenken we morgen."
    Hahahhahahaha XD


    Life is hard and then we die

    Het is blauw en het is niet zwaar (cat)?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Het is blauw en het is niet zwaar (cat)?

    de lucht(flower)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Hoe noem je een chinese homo die zichzelf ophangt?
    Touwgay


    everything, in time

    PUKKELxDING schreef:
    Het is blauw en het is niet zwaar (cat)?


    lichtblauw.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    She schreef:
    (...)
    de lucht(flower)
    Lichtblauw :D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Het is blauw en het is niet zwaar (cat)?


    Lichtblauw!*O*


    everything, in time

    Channing schreef:
    (...)
    haha, die is echt goed.

    Superman is vreselijk geil en besluit opzoek te gaan naar een leuk meisje. Plots ziet hij beneden Superwoman liggen met haar benen wijd. Hij duikt naar beneden springt er op, komt klaar, en vliegt weer verder. Superwomen zegt verbaasd: "Wat was dat"? Waarop de Onzichtbare Man antwoord: "Ik weet het niet maar ik heb wel een pijn in m'n kont".

    hihi
    deze is echt geniaalxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Een klein dom blondje is bijna jarig en haar vader vraagt: "Wat had je graag voor je verjaardag? Het kleine domme blondje denkt even na en zegt dan: "Een O.B. tampon!" Haar vader kijkt verbaasd en vraagt: Weet je wel wat dat is ???" Zegt het kleine domme blondje: "Nee, maar volgens de reclame kan je er mee zwemmen, tennissen, hardlopen enzo, en die dingen kan ik allemaal nog niet."

    ik vind hem wel geinig eigenlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    trollycullen schreef:
    Een klein dom blondje is bijna jarig en haar vader vraagt: "Wat had je graag voor je verjaardag? Het kleine domme blondje denkt even na en zegt dan: "Een O.B. tampon!" Haar vader kijkt verbaasd en vraagt: Weet je wel wat dat is ???" Zegt het kleine domme blondje: "Nee, maar volgens de reclame kan je er mee zwemmen, tennissen, hardlopen enzo, en die dingen kan ik allemaal nog niet."

    ik vind hem wel geinig eigenlijk


    Ik ook :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    trollycullen schreef:
    Een klein dom blondje is bijna jarig en haar vader vraagt: "Wat had je graag voor je verjaardag? Het kleine domme blondje denkt even na en zegt dan: "Een O.B. tampon!" Haar vader kijkt verbaasd en vraagt: Weet je wel wat dat is ???" Zegt het kleine domme blondje: "Nee, maar volgens de reclame kan je er mee zwemmen, tennissen, hardlopen enzo, en die dingen kan ik allemaal nog niet."

    ik vind hem wel geinig eigenlijk

    HAHAHHAHA x'D

    Wat draait 200 rondjes en is dan dood ?

    Waarom zitten dikke mensen altijd uren aan de telefoon?


    omdat ze aan de lijn zijn!

    Boxman schreef:
    oh ja,
    Een Duitser en een nederlander zitten te praten.
    "Waarom was iedereen vandaag 1 minuut stil?" Vraagt de duitser.
    "Vandaag is het 4 mei, dan herdenken we de doden uit de tweede wereldoorlog." Zegt de Nederlander.
    "In de tweede wereldoorlog zijn er ook heel veel duitsters om gekomen." Zegt de duitser.
    "Ja," Zegt de nederlander. "Die herdenken we morgen."

    Ik snap hem niet ;x -dom-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xSummerRain schreef:
    (...)
    Ik snap hem niet ;x -dom-


    ik ook niet. :o


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Boxman schreef:
    een man koopt twee schapen, een zwarte en een hond
    -hier lag ik dus de hele wiskunde EN bio les plat van samen met mn vriendinnen

    Die is van de lama's.:Y)


    love is love, love is you, i love love, so i love you.