• want gisteren is de wereld vergaan. (krul)
    we leven nu in een zombiewereld en niemand heeft het door.
    nee oke, maar

    wie geloofde erin?
    ik zelf niet, maar ik vond het toch wel een beetje eng.

    Edit: Oh sorry,
    ik was vandaag nog niet op het forum geweest dus ik wist niet dat er al veel topics over waren gemaakt.
    exuces (:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 19:38 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    StillBored schreef:
    (...)

    dat is waar, maar het gaat er meer om dat sommige (ahum ahum ik) nog niet mee hebben kunnen praten over dit onderwerp en jij wel.
    laat mij dan lekker in dit topic lullen en de mensen die er toch al over hebben gepraat hoeven dit topic niet met zulke reacties te vullen

    Ooh okee sorry dan. Maar ik begin me er langzaam aan ,aan te storen. Dit is al topic nummer 100000000 die erover gaat.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Champagne schreef:
    Serieus. Geef me één wetenschappelijke reden waarom de wereld gisteren eraan zou moeten zijn gegaan?

    Bloom uit Winx Club, is overgelopen en probeerde samen met Voldemort een atoombom ín de aarde te stoppen, toen riepen ze Chin Chan om de atoombom aan te steken, maar die had geen aansteker bij. Toevallig kwam Spongebob aangelopen die een sigaretje wou roken, maar net toen ze de atoombom aan wouden steken was de aansteker leeg. We zijn op het níppertje aan de dood ontsnapt, omdat de BrilSmurf Spongebobs aansteker had gebruikt voor zijn eigen jointje waardoor die op was.(krul)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 19:38 ]

    Oh sorry,
    ik ben vandaag niet op het forum geweest dus ik wist niet dat er al veel topics over waren gemaakt.
    exuces.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Quixotic schreef:
    Ik geloof nergens in, totdat het bewezen is.

    underwaterr schreef:
    Oh sorry,
    ik ben vandaag niet op het forum geweest dus ik wist niet dat er al veel topics over waren gemaakt.
    exuces.

    Is al goed. Ik zeg ook sorry ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    underwaterr schreef:
    Oh sorry,
    ik ben vandaag niet op het forum geweest dus ik wist niet dat er al veel topics over waren gemaakt.
    exuces.


    Voel je niet aangevallen, sommige mensen worden gewoon snel moe van dingen. Maar let er gewoon de volgende keer op of er niet al een topic is geopend over dat onderwerp. (:


    wth.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Ooh okee sorry dan. Maar ik begin me er langzaam aan ,aan te storen. Dit is al topic nummer 100000000 die erover gaat.

    ghehe stiekem snap ik je wel, ik zou me ook wel irriteren als er zoveel topics aangemaakt werden over hetzelfde onderwerp
    ik vind die zombiewereld wel geniaal 8D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben weldegelijk dood! Dit is mijn geest die praat?;D

    Haha, xD nee oké, oké...
    Nee ik geloofde der niet in. Nog geen 0,000001 %.
    Ik wist echt 100% zeker dat de wereld zou blijven bestaan ;D
    Maar ja xD
    Sommige mensen hebben echt in doodsangst gezeten, vind ik best sneu voor die mensen. Like, dan waren ze helemaal bang, terwijl ze net zo goed vrolijk hadden kunnen zijn ö
    Maar nu we toch allemaal nog leven, we should be happy and move on :Y)


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    StillBored schreef:
    (...)
    ghehe stiekem snap ik je wel, ik zou me ook wel irriteren als er zoveel topics aangemaakt werden over hetzelfde onderwerp
    ik vind die zombiewereld wel geniaal 8D

    hahahaha lol. we zijn allemaal zombie's XD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    De wereld is al vaal vergaan,Blijkbaar had Nostradumus die ook die val van de Twin Towers had voorspelt(best knap) vertelt dat er in 2000 geen zuurstof meer was...oftewel leven wij nu zonder zuurstof(cat)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    hahahaha lol. we zijn allemaal zombie's XD


    oeoeoeoeoeeoeoeoehhhhhhhhh
    en nu mogen alle zombies zich kapot schrikken en zijn we toch dood 8D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het zou sneu zijn als iemand zm ging plegen omdat hij dacht dat het einde van de wereld echt verschrikkelijk pijn deed enzo hahah (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    StillBored schreef:
    (...)

    oeoeoeoeoeeoeoeoehhhhhhhhh
    en nu mogen alle zombies zich kapot schrikken en zijn we toch dood 8D

    hihihiiii lol! :9


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Quixotic schreef:
    Ik geloof nergens in, totdat het bewezen is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    vandaag komt 2012 op tv, als het 2013 is ga ik die kijken en dan lach ik hen uit!(krul)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!