• Alowaaa mensjes (doeg)

    Ik ben weer eens de hele tijd aan het tekenen en kopieer meestal iets wat ik in het groot na kan tekenen.. maar weet nu even niks meer.. Weten jullie toevallig iets? Ik teken alles eigenlijk dus als je misschien iets weet? Het kan ook gewoon een afbeelding zijn ^^
    Alvast bedankt :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    heb je een voorbeeld???


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    schrijf op een papiertje alles wat je leuk en/of lekker vind (dus dingen zoals merken of speciale dingen) en maak er een grote collage van, dus alles door elkaar.

    Vogels :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dus gwn bijv. een mooie foto die ik kan natekenen of een filmfiguur zoals winny the Phoo :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Mensen, rozen, een afbeelding uitzoeken en die natekenen.

    Hmm, je kan proberen een rechtzaak na te tekenen. Bij ons op school kreeg atheneum tijdens de projectweek een dag waarop je met mensen van/die te maken hebben met de rechtbank dingen doet, zoals dus met een bevoegd iemand leren hoe je een verdachte tekent, een rechtzaak uitspelen en zo. Best interessant, maar dan moet je wel een zaak bijwonen. (;

    Je kan ook een stuk natuur doen, of bergen, of iets Brother-Bear-achtigs, dat is super vet, haha. Alleen dan realistischer :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulan schreef:
    Hmm, je kan proberen een rechtzaak na te tekenen. Bij ons op school kreeg atheneum tijdens de projectweek een dag waarop je met mensen van/die te maken hebben met de rechtbank dingen doet, zoals dus met een bevoegd iemand leren hoe je een verdachte tekent, een rechtzaak uitspelen en zo. Best interessant, maar dan moet je wel een zaak bijwonen. (;

    Je kan ook een stuk natuur doen, of bergen, of iets Brother-Bear-achtigs, dat is super vet, haha. Alleen dan realistischer :')


    Owhh.. Awesome Xd.. Ik ga anders die beren van Brother bear ook wel na tekenen XD.. Die zijn awesome ;P


    Don't be like the rest of them, darling



    Deze ga ik zoizo eerst proberen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    teken manga


    welkome to my garden of fantasy

    TheRumIsGone schreef:



    Deze ga ik zoizo eerst proberen ^^


    stoer, laat zien als je klaar bent!!!
    XDXDXD


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    (...)

    stoer, laat zien als je klaar bent!!!
    XDXDXD


    Xd Zal ik doen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Owhh.. Awesome Xd.. Ik ga anders die beren van Brother bear ook wel na tekenen XD.. Die zijn awesome ;P


    Haha, ik heb wel goede ideen. (A)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    ^Deze vind ik wel erg leuk? (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Mulan schreef:
    (...)

    Haha, ik heb wel goede ideen. (A)


    Koda d
    Is zo schattig.. XD ik post de tekening wel als het klaar is... Ik heb nu de eerste 2 huren vrij en verveel me dood en teken ook veel onder de les dus ik denk dat hij vandaag wel afkomt XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Disney!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."