• hello liefies

    ik schaam me nu gewoon wat er is gebeurt met me.
    Ik had zaterdag namelijk een feestje van het vriendje van mijn bf, en ik heb te veel gedronken. En ben totaal out gegaan, er was politie en ambulance en iedereen huilen. Ik was zo bang dat ik dood ging en ik wou opstaan maar niks werkte meer, mijn hele lichaam leek gewoon slap. Ik herinner me nog hoe ik in de ambulance lag en dat er van die knoppen op mijn buik en borsten(daarboven) geplakt werden. Ik kreeg zo'n prikje in mijn vinger en zo'n ding der aan.
    Ik ben zó stom geweest om te drinken, ook omdat ik zo jong ben.
    En ik schaam me nu compleet ook tegen over die ouders en ik ga woensdag langs bij hun om mijn excuus aan te bieden want die waren ook helemaal ongerust.

    Alleen ik ben voel me nu nog steeds niet lekker en ik wou het even laten weten aan jullie.
    Ik weet ook wel dat het dom was enz,
    En het ergste is dat ik er niks meer aan kan veranderen.

    Ik hoop dat jullie een stuk slimmer zijn dan mij en dat jullie ondanks mijn stomme actie toch nog een beetje van mij houden (cat)

    xxx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dat je zoveel hebt gedronken is inderdaad niet zo goed, maar ik vind het wel heel dapper van je dat je hier openlijk durft toe te geven dat je in de fout bent gegaan. Dat zouden maar weinigen durven. En ik ben er zeker van dat die ouders je wel zullen vergeven. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ASDRFGLAME schreef:
    Omg sommige mensen hier denken echt dat ze stoer zijn?

    Viel mij ook al op. =')


    ars moriendi

    mikechang schreef:
    (...)

    uhm bedoel je dat ik dacht dat het stoer was? of dat ik denk dat ik stoer ben .. nou dat klopt niet hoor :')

    Nee, ik had het niet over jou (:
    Hoewel ik het alsnog een beetje apart vind om hier een topic over te maken, maar ik heb geen zin om daar verder over te discusseren ofzo :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ASDRFGLAME schreef:
    (...)
    Nee, ik had het niet over jou (:
    Hoewel ik het alsnog een beetje apart vind om hier een topic over te maken, maar ik heb geen zin om daar verder over te discusseren ofzo :'D

    ah oke, ja ik heb er ook overna gedacht of ik het wel kon doen. Maar ik zat er nogal mee en ik dacht ik kan het hier wel kwijt (: maargoed dit is geen discussie of wat dan ook haha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Oké je mag drinken voor plezier tehebben, maar teveel drinken is ook niet goed.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Goede nieuws is dat je in ieder geval weet dat je niet goed bezig bent geweest. Zoveel drinken op jonge leeftijd is echt gevaarlijk!
    Wel netjes van je trouwens dat je bij die ouders langsgaat (: Beterschap!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg