• Ik zoek iets sappigs om te lezen ^^
    Wat mag dat allemaal zijn :
    - Stand Alones
    - Alles van Harry Potter
    - Twilight
    - Twilight (behalve Edward story's want die ben ik beetje beu gelezen , maar als hij echt goed is wil ik wel lezen :) )
    - en zet voor de rest maar wat je wil erbij..

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 19:18 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    I threw away all our dreams, Louis Tomlinson.

    “I'm not coming back, I've done something so terrible. I'm terrified to speak, but you'd expect that from me. I'm mixed up, I'll be blunt; now the rain is just washing you out of my hair and out of my mind.”


    Valery beging de grootste fout van haar leven: Ze bedroog op een dronken nacht haar vriendje, Louis Tomlinson met zijn beste vriend, Harry Styles. Een paar dagen kon Valery het verzwijgen, maar ze werd gek van schuldgevoel. 3 dagen later vertrekt ze, uit het niets. Louis weet van niets, Harry kan alleen maar raden dat hij de oorzaak is. Het enige wat ze van haar liet horen was een smsje : “Lieve Louis, bedankt voor alles. Ik ben veilig.”
    Valery heeft Londen achtergelaten voor Liverpool, waar ze een nieuw leven wou starten. Het is blijkbaar moeilijker dan het lijkt om Louis uit haar hoofd te krijgen. Hij was namelijk buiten haar vriendje ook nog haar beste vriend. Na 6 maand kan Valery het niet meer houden in Liverpool en vertrekt ze terug richting Londen, waar ze Louis ziet met het meisje waarvan ze dacht dat ze hem nooit ging mee zien.



    About Louis Tomlinson (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Dit zijn mijn SA's
    Ik heb ook nog een DM story, maar ik denk niet dat je die leuk gaat vinden.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    .
    Sommige mensen hebben álles. Chloé Brooks heeft meer. Rijke ouders gescheiden ouders , die hun liefde tonen via hun creditcard, een knap vriendje. Die overigens totaal niet uitgezocht is vanwege zijn populariteit, natuurlijk niet. Geweldige, net zo knappe vriendinnen én personeel dat haar kamer opruimt. En ze wordt van pizza niet dik. What else could you wish?

    Jacob Black ziet zijn voormalig beste vriendin en buurmeisje Chloé langzaam veranderen in een mode popje, en krijgt één grote ruzie met haar. Geen eindeloze gesprekken meer, hangend uit hun slaapkamer ramen. Geen lange strandwandelingen meer, en samen wiskunde-huiswerk maken. Jacob krijgt het grappige en best wel mooie Bella Swan in zijn leven, en zijn leegte wordt beetje bij beetje opgevuld. Tot het ergste wat er kon gebeuren écht gebeurde. Shit happens.


    You've changed.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Result of breaking all the rules - HP
    HP verhaal, volgende generatie, 12 hoofdstukken, ongeveer 1000 woorden per hoofdstuk.(A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Je kan op mijn account kijken want ik heb geen zin om al mijn story's 3 dus hier neer te zetten (A)
    En sambal4life heeft ook een supercool verhaal (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."




    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?



    I see nothing but a light. I feel nothing but cold. That shiny silver light was to fast.I slit your throat and watched you fall.Just like my hand does to all.My palms covered with your blood as you lay within the mud. They scream, they shriek, they yell,but no one can express their emotions well.I am the monster in disguise without a heartbeat.I kept thinking it was all just a dream, an illusion of my sick,twisted mind. But the truth is,

    i am a serial killer..

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 19:30 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn Sirius Black story:

    Our Way [Sirius Black]


    Caution first, always.

    Edward Cullen story met een twist:

    http://www.quizlet.nl/stories/51696/you-are-the-beauty-in-my-life


    a-edward-cullen-love-story/graag hoor ik hoe je hem vind :$

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 19:45 ]


    its better to be hated for who you are, than to be loved for who you are not.

    Ik heb een Twilight story! :D :D :D
    Till the world ends - Twilight

    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Dit verhaal is gebaseerd op de Twilight serie. De namen van de personages komen er invoor, maar voor de rest zal het wel wat anders lopen zoals je ziet. Er wordt nu niet zoveel op Bella ingezoomd en de Cullens, maar meer op het andere kamp, de wolven ^^.


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Stolen - Lucy Chrisopher
    Dit is wel een boek :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb twee Harry Potter verhalen. :'D
    The Eyes of a Snake [Slytherin] & Teachers, Slytherins & other Criminals.
    Verder kan ik je de stories van Defensive en Wiarda zeker aanraden, net als Our way van Loki, die hierboven al staat. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    One vampire changed my life.

    Sam (Samantha) is een normaal meisje. Hoewel ze geen vader meer heeft, haar familie bijna nooit ziet en bijna geen vrienden heeft probeert ze toch nog wat van haar leventje te maken.
    Ze krijgt een dagje vrij van school. Ze besluit om een wandeling te gaan maken in het park omdat het sneeuwt. Eenmaal aangekomen gaat ze op een bankje zitten en valt ze in slaap. Zonder dat ze het door heeft komt er iemand naast haar zitten. En wanneer ze wakker schrikt zal haar leven dramatisch veranderen.

    Dirty Little Girl Don't Care About Her Reputation. (16+)



    I don't care what my mother will think, I'll do it for my own good.


    De jonge Arte Vengeance is een brutale dominante meid. Ze is een natuurtalent achter de drums, en wil dan ook graag muzikante worden. Met een paar jongemannen begint ze een band; een rauwe punk-band genaamd 'Exogenocide'. Als zij op een klein festivalletje speelt met Exogenocide, krijgen zij na afloop een telefoontje van een platenmaatschappij; zij willen Exogenocide's nummers kopen. Arte is meer geïnteresseerd in het sterrenleventje, maar iedereen weet hoe het sterrenleventje is; concurrentie, knokken, vermageren, drank, drugs, seks, en het overstappen van band naar band.

    Arte Vengeance, een jonge brutale vrouw uit een rauwe punkband gaat proberen te overleven in de Hel van Hollywood, ook al moet zij voor een uitnodiging voor een exclusieve nachtclub op haar ongeschaafde knietjes..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lees je Jb story's?

    Zo jah wil je dan ff op mijn profiel kijken zo niet dan laat maar!