• jep, I'm in love with judas Manuel
    even voor de duidelijkheid ik ben verliefd op mijn eigen personage.
    nog meer duidelijkheid:
    Manuel is 1 van de Sacrificed vampiers die alles opgeeft voor zijn geliefde en dus veranderd in een vampier maar dan wordt ze niet wakker en veranderd hij in een soort nu ja 'koelbloedig moordenaar', en dan komt hij iemand tegen en moet hij haar laten zien dat hij wel liefde kent.
    dus om dit topic nuttig te houden, wie is er al nog eens verliefd geworden op zijn eigen personage?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Stereophonic schreef:
    (...)
    Hmm ja.. - zwijmel -
    Ik haatte die Juliana.:Y) Alleen vond ik het echt niet leuk toen ze er met die piraten-guy vandoor ging :'D

    Echt hea, dat kind is echt zo'n fucking Mary-Sue --' Maar haar zusje vond ik wel leuk c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yeah ;D Yvo uit.. uit... The influence of you. ofzo ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Prongs schreef:
    (...)
    Echt hea, dat kind is echt zo'n fucking Mary-Sue --' Maar haar zusje vond ik wel leuk c:

    Mary-Sue?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mwah, niet echt verliefd maar als ik ooit een jongen tegen zou moeten komen dan had ik wel zo iemand als hem willen tegen komen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben mijn eigen personages en ik word niet zo gauw verliefd op mezelf.
    Een personage is een deel van mij :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Stereophonic schreef:
    (...)
    Mary-Sue?

    Iemand die praktisch irritant perfect is. Lief, knap, etc.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Meestal maak je ze in je ideale jongen die vecht voor zijn geliefde, romantic to the bone is én er geweldig uit zien. Ik denk niet dat je die in real life zo snel tegenkomt. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Prongs schreef:
    (...)
    Iemand die praktisch irritant perfect is. Lief, knap, etc.

    Oh, ja.
    Bah.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dus als ik het geod heb en het brgijp. Jullie schrijven een verhaal en ene Tommy speelt erin ofzo, maaar een voorbeeldje. En je wordt er verliefd op? Nee, bij mij kan dat niet hoor. Misschien een verhaal van een ander schrijver ofzo wel. Maar niet mijn eigen. Je bedenkt zelf de peronge he, je eigen droomprins..Je hebt een naam maar heb je ook het gezicht?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik schrijf geen verhalen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja, ik ben schuldig :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Want je maakt je eigen personages hoe jij ze leuk vind.
    En ik heb er ook last van hoor :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Half.


    SLOAN.

    Ja, zo iets, ik zou het alleen niet 'verliefd zijn' willen noemen, maar iets van 'dol zijn op'. Ik ben namelijk vaak dol op de vrouwelijke karakters in mijn verhaal.xD
    Dat is vaak omdat ik hun persoonlijkheid geweldig vind, niet echt als de perfecte geliefde die ik zo zou willen zoenen. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Niet mijn eigen personages, maar wel van andere.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.