• Norah Forvitni begint na de zomervakantie aan haar 5de jaar op Hogwarts. Alles lijkt gewoon z'n gangetje te gaan als ze plotseling een mysterieuze brief vindt in de Uilentoren, goed verstopt achter de hokken. Norah besluit om te achterhalen wie de brief heeft geschreven en komt tot een paar schokkende ontdekkingen, over haarzelf, haar familie en Hogwarts.

    Lettre de la Chouette ~ Brief van de Uilen


    NOTE; dit verhaal speelt zich af op Hogwarts, maar heeft verder niets met HP te maken.


    Ik zoek dus ook nog rollen;

    x 21 vriendin van Norah Onevoice
    x Het vriendje van Norah
    x Beste vriend en/of vrienden van vriendje
    x Gewone leerlingen van Hogwarts
    x Eventueel zelfbedachte rollen of leerkrachten

    Rol:
    Naam en achternaam: Graag 'normale' namen, ze zijn NIET Spaans, maar Brits. Ook graag namen met betekenis, 'Norah Forvitni' betekent 'Trotse Nieuwsgierigheid', ook achternamen moeten abnormaal zijn.
    Leerjaar en Afdeling + waarom: Norah zit in het 5de jaar, dus alles in jaar 5
    Geb.Datum:
    Uiterlijk: Mag met beschrijving, hoeft niet. Graag juist géén bekende personen. Hoe origineler, hoe beter
    Toverstok:
    Patronus:
    Huisdier:
    Zwerkbal: Niet iedereen zit op Zwerkbal
    Hobby's:
    Houdt van:
    Heeft een hekel aan:
    Familie:
    Extra:

    Dankjulliewel (flower)


    P.S Heb nog een cover nodig, wie o wie?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 6:48 ]


    Not all those who wander are lost.

    eeh, klopt die titel wel? een uil is toch un hibou? mv = hiboux. dus moet de titel dan niet: lettre des hiboux zijn?


    And in that moment, we were infinite.

    Aria schreef:
    (...)

    Dit gaat misschien best bot klinken, maar er zijn 8 mensen die voor vriendin een personage hebben aangemaakt, misschien dat je nét iets te kieskeurig bent? Ik bedoel dit trouwens niet gemeen ofs. (:


    Ergens klopt dat wel, ik ben ook wel kieskeurig in de zin van:
    - In Harry Potter ( ook de Engelse versie) hebben alle mensen rare achternamen, die wil ik dus ook nu terug zien. De achternaam van het hoofdpersonage, betekent 'Nieuwschierigheid' in het, geloof ik, IJslands,
    - Niet iedereen heeft 2 namen
    - En niet alles moet te hip.

    Dus ja, eigenlijk ben ik dat wel, maar ik moet ook niet zo zeiken :Y)


    Not all those who wander are lost.

    daiyu schreef:
    eeh, klopt die titel wel? een uil is toch un hibou? mv = hiboux. dus moet de titel dan niet: lettre des hiboux zijn?


    Ik heb het nagekeken, '' La Chouette'' is de naam van de uil in het Frans, '' L'Hibou'' klopt ook wel, maar dat is een soort in de uilen familie (;. Note: Kom er net achter, dat ''Hibou'' letterlijk de uilensoort ''Oehoe'' betekent.
    En er zit inderdaad een fout in de titel, i.p.v ''Lettre de la Chouette'' moet het ''Lettre des Chouettes'' zijn

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 11:24 ]


    Not all those who wander are lost.