• Hee.
    Jaa mijn moeder kwam net mijn kamer binnen en vertelde me dat ze ons hondje gaat laten inslapen. Waarom? Hij is al oud, 15/16 jaar ofzo. En hij is doof, plast in de woonkamer, wil niet meer lopen, zijn gebit is helemaal verrot, hij kan niet meer goed eten. Hij is helemaal op zeg maar. Dus ze had de dierenarts gebelt, en die zei ook dat het beter zou zijn hem te laten inslapen. Ze gaan dus nu eerst naar hem kijken en als ze vinden dat het niet goed gaat, laten ze hem inslapen. Ik had niet echt een band met die hond, maar toch. Ik heb hem uitgekozen toen ik klein was, en hij is heel lang bij ons geweest.
    Ik vind dat hij zijn rust verdient heeft na al die jaren.
    Blegh, ik had niks met dat hondje maar toch huil ik want ik hou gewoon van dieren, en het is altijd rot zoiets te laten doen...
    R.I.P Tommy <3

    =(


    Sometimes it's best not to care.

    Ahh, arme hondje. Maar het is beter voor hem (: Sterkte d'r mee!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ahww ik ken het. wij hadden ook een hond. die was rond de 11 jaar. oud eten weet ik niet meer [zij ging na 7 jaar naar me tante. lang verhaal] en pieste en poepte ook heletijd in de woonkamer enal, en daar slaap ze in een kooi [bench ofzo] en jah.. ze ligt dan in dr eigen poep/plas als ze slaap echt zielig

    en moeilijk ademen enal. dus die hebben ze ook in laten slapen ):


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Ahww ik ken het. wij hadden ook een hond. die was rond de 11 jaar. oud eten weet ik niet meer [zij ging na 7 jaar naar me tante. lang verhaal] en pieste en poepte ook heletijd in de woonkamer enal, en daar slaap ze in een kooi [bench ofzo] en jah.. ze ligt dan in dr eigen poep/plas als ze slaap echt zielig

    en moeilijk ademen enal. dus die hebben ze ook in laten slapen ):

    Aw =(
    Mijn hondje was nog wel gewoon ja hoe noem je dat, vrolijk ofzo. Als mijn moeder met hem wou lopen sprong hij bij haar omhoog helemaal blij enzo, Kwispelde nog. Maar wanneer ze dan met hem ging lopen verzette hij geen stapje meer.
    Naja het is gewoon het beste voor zo'n beestje om dan rust te hebben.


    Sometimes it's best not to care.

    gecondoleerd


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Aaaah sterkte! Onze hond is 5 jaar :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mechanical schreef:
    (...)
    Aw =(
    Mijn hondje was nog wel gewoon ja hoe noem je dat, vrolijk ofzo. Als mijn moeder met hem wou lopen sprong hij bij haar omhoog helemaal blij enzo, Kwispelde nog. Maar wanneer ze dan met hem ging lopen verzette hij geen stapje meer.
    Naja het is gewoon het beste voor zo'n beestje om dan rust te hebben.


    onze was dan niet meer zo fit. ze was wel een soort moeder voor een ander hondje die later bij me tante kwam (:
    en ze had al een verlies zeg maar want toen ze daar kwam was er nog een hond alleen die is paar jaar later overleden ):

    & ze had ook iets chronisch aan dr oren wat zeer bij dr deed


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sabertooth schreef:
    Aaaah sterkte! Onze hond is 5 jaar :o

    Dankje <3
    Aw ;3 Ik wil ook zo graag een nieuw hondje maar mijn moeder wil er niet meer aan beginnen. Gelukkig heb ik nog een kat =3


    Sometimes it's best not to care.

    Barbossa schreef:
    Ahh, arme hondje. Maar het is beter voor hem (: Sterkte d'r mee!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Me moeder kwam net huilend thuis en vertelde me dat hij ingeslapen is en hoe dat precies ging. Ook kwamen ze er net achter dat hij een lekkende hart klep had, en vocht achter de longen. =(
    Gelukkig heeft ie nou lekker rust en geen pijn meer<3


    Sometimes it's best not to care.

    Sterkte (flower)
    Ik had het ook met mijn hond maar die had kanker (huil)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Aw, het blijft altijd jammer.
    Sterkte (flower)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet hoe het voelt! Ik had een hond waarmee ik écht een band had, we waren niet bij elkaar weg te trekken, we hebben hem ook in laten slapen..
    Sterkte! X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.