• Ik had al eerder een topic aangemaakt over mijn familie, dat mijn 'ex - tante' een ongelooflijke trut was en haar kinderen veel te hard liet werken. Maar dit is niet meer normaal. Mijn oom is vandaag door de school gebeld, omdat mijn neefje niet meer kon stoppen met huilen en niet naar huis durfde. Mijn oom is er direct heengereden, van Brabant naar Zuid - Limburg. Blijkt dat de nieuwe vriend van mijn 'ex - tante' mijn neefje bij de voeten heeft gepakt, hem ondersteboven heeft gehouden en hem daarna heeft geslagen, met de woorden 'Je bent echt compleet waardeloos en er zal nooit wat van je terecht komen'. Mijn neefje is net 12. En mijn die vriend sloeg hem omdat hij niet meteen reageerde, terwijl hij autistisch is en nu eenmaal niet zo gemakkelijk uit zijn eigen wereld kan komen, met zulke kinderen moet je gewoon geduld hebben en blijkbaar had hij dat niet. Alsnog vind ik dit geen goed excuus om iemand op zo'n manier te slaan, dit is gewoon kindermishandeling, geloof ik zo. En mijn nichtje, 11 jaar, heeft alles gezien, wat moeten die kinderen een afschuwelijke ervaring hebben gehad..

    Nu hebben we dus de kinderbescherming er bij gehaald en we willen die kinderen zo snel mogelijk daar weg hebben. We waren er al eerder mee bezig, dat we iets moesten regelen, maar nu komt er veel meer vaart achter en willen we hen dus echt bij ons hebben.

    Argh, ik ben gewoon zo boos en gefrustreerd, dat ik dit hier moest dumpen.D:

    Edit: Oké, nu ben ik zenuwachtig.. Mijn oom heeft me net gevraagd om met beide kinderen te praten. Zowel met mijn neefje als nichtje. Waarom ik? Nou, omdat ik als een van de weinigen contact kan krijgen met mijn neefje. En mijn nichtje laat ook alleen bij mij alles los, ik moet dus alles wat ik te weten kom onthouden en het melden, zodat we alles duidelijk krijgen. Pft, nu kan ik eindelijk iets doen, vind ik het doodeng, haha. Maar ik ga het wel doen, ik wil er voor ze zijn, dus luisteren is wel het minste wat ik kan doen.(:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:15 ]


    everything, in time

    Fellatio schreef:
    Dude o-O This niet eens normaal als je een compleet gezonde zo gaat slaan o-O.
    Die spoort hem echt niet, tijdje naar de psycho of inrichting ofzo. hoop dat et gaat lukken met et bij jullie halen


    Bedankt!(: Ik weet bijna zeker dat het gaat lukken, je laat ze toch zeker niet bij zulke mensen zitten?;o
    Het lieve is, dat mijn neefje eigenlijk allang mag kiezen bij wie hij wil wonen. En hij is prima in staat om deze keuze te maken, maar hij wil nog niet zeggen dat hij bij zijn vader wil wonen, omdat hij mij nichtje dan achter moet laten. Zelfs na zoiets.


    everything, in time

    Wat verschrikkelijk voor die kinderen. D:
    Ik hoop voor hen dat ze snel bij jullie worden gezet.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Progeny schreef:
    (...)

    Bedankt!(: Ik weet bijna zeker dat het gaat lukken, je laat ze toch zeker niet bij zulke mensen zitten?;o
    Het lieve is, dat mijn neefje eigenlijk allang mag kiezen bij wie hij wil wonen. En hij is prima in staat om deze keuze te maken, maar hij wil nog niet zeggen dat hij bij zijn vader wil wonen, omdat hij mij nichtje dan achter moet laten. Zelfs na zoiets.


    Ahww wat een lief neefje heb je dan, dat hij zijn zusje [toch?] niet wil achterlaten <33


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ahww wat een lief neefje heb je dan, dat hij zijn zusje [toch?] niet wil achterlaten <33


    Haha, inderdaad.(:

    Trouwens, het blijkt nu ook zo te zijn dat die vriend met nog meer klappen heeft gedreigd als mijn jochie of neefje iets door zou vertellen! De lafaard.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:52 ]


    everything, in time

    StJimmy schreef:
    Wow,dat is ziek.
    Goed dat jullie hen uit huis laten plaatsen,dit is niet normaal.


    Alis volat propriis

    Progeny schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad.(:

    Trouwens, het blijkt nu ook zo te zijn dat die vriend met nog meer klappen heeft gedreigd als mijn jochie of neefje iets door zou vertellen! De lafaard.



    Dude o-O ik wil die gast slaan o-O. Kan me niet schelen dat ik me dan tot zijn niveau verlaag. Zulke gasten sporen hem gewoon niet o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Dude o-O This niet eens normaal als je een compleet gezonde zo gaat slaan o-O.
    Die spoort hem echt niet, tijdje naar de psycho of inrichting ofzo. hoop dat et gaat lukken met et bij jullie halen


    Only those who listen can hear

    Opsluiten en de sleutel weggooien, wat een debiel.


    Here & Now

    Wat voor mensen leven toch ook in deze wereld.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lief neefje heb jij! Wanneer mag je nichtje dan kiezen?

    Krullerd schreef:
    Lief neefje heb jij! Wanneer mag je nichtje dan kiezen?


    Wanneer ze 12 is. (:
    Maar Krull, je moet zo de edit eens lezen!;o


    everything, in time

    Fuuuuuck!
    Arme kinderen. ;(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Serieus we gaan die vent eens even aan zijn voeten hangen en hem dan een pak ransel geven. Kijken of hij dan niet naar de politie stapt met de woorden ik ben mishandeld. Een kind weet dat niet en zeker niet als die autistisch is.


    Love sheds light one the darkest of times

    zulke mensen mogen van mij wegrotten in een cel, ik zit nou serieus te vloeken is die man helemaal gek geworden? ik hoop dat het goed komt met je neefje en nichtje..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Oh marleentje dat moet je zeker doen!
    zo veel mensen staan machteloos in zo'n situatie, kunnen niks doen.. en jij wel nu!