• Ik had al eerder een topic aangemaakt over mijn familie, dat mijn 'ex - tante' een ongelooflijke trut was en haar kinderen veel te hard liet werken. Maar dit is niet meer normaal. Mijn oom is vandaag door de school gebeld, omdat mijn neefje niet meer kon stoppen met huilen en niet naar huis durfde. Mijn oom is er direct heengereden, van Brabant naar Zuid - Limburg. Blijkt dat de nieuwe vriend van mijn 'ex - tante' mijn neefje bij de voeten heeft gepakt, hem ondersteboven heeft gehouden en hem daarna heeft geslagen, met de woorden 'Je bent echt compleet waardeloos en er zal nooit wat van je terecht komen'. Mijn neefje is net 12. En mijn die vriend sloeg hem omdat hij niet meteen reageerde, terwijl hij autistisch is en nu eenmaal niet zo gemakkelijk uit zijn eigen wereld kan komen, met zulke kinderen moet je gewoon geduld hebben en blijkbaar had hij dat niet. Alsnog vind ik dit geen goed excuus om iemand op zo'n manier te slaan, dit is gewoon kindermishandeling, geloof ik zo. En mijn nichtje, 11 jaar, heeft alles gezien, wat moeten die kinderen een afschuwelijke ervaring hebben gehad..

    Nu hebben we dus de kinderbescherming er bij gehaald en we willen die kinderen zo snel mogelijk daar weg hebben. We waren er al eerder mee bezig, dat we iets moesten regelen, maar nu komt er veel meer vaart achter en willen we hen dus echt bij ons hebben.

    Argh, ik ben gewoon zo boos en gefrustreerd, dat ik dit hier moest dumpen.D:

    Edit: Oké, nu ben ik zenuwachtig.. Mijn oom heeft me net gevraagd om met beide kinderen te praten. Zowel met mijn neefje als nichtje. Waarom ik? Nou, omdat ik als een van de weinigen contact kan krijgen met mijn neefje. En mijn nichtje laat ook alleen bij mij alles los, ik moet dus alles wat ik te weten kom onthouden en het melden, zodat we alles duidelijk krijgen. Pft, nu kan ik eindelijk iets doen, vind ik het doodeng, haha. Maar ik ga het wel doen, ik wil er voor ze zijn, dus luisteren is wel het minste wat ik kan doen.(:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:15 ]


    everything, in time

    Dit maakt me echt boos. Zo'n weerloos kind op een dergelijke manier behandelen getuigt van weinig integerheid. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie hem daar weg krijgen!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Dit maakt me echt boos. Zo'n weerloos kind op een dergelijke manier behandelen getuigt van weinig integerheid. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie hem daar weg krijgen!


    Join the club & bedankt.:3
    En o ja, dat gaat ons zeker lukken. We gaan nu niet meer opgeven, goedschiks of kwaadschiks, de kinderen gaan daar weg. Het enige probleem is dat we bang zijn dat de kinderbescherming ze allebei eerst in een pleeggezin wil stoppen, maar daar zijn we tegen, omdat mijn neefje niet tegen zulke veranderingen kan. D;


    everything, in time

    Ik kan er al niet tegen als mensen kinderen met autisme behandelen als normale kinderen, laat staan dat ze hen nog gaan mishandelen. Hopelijk wil je neefje met nou praten, en je nichtje natuurlijk ook. Succes!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Progeny schreef:
    (...)

    Join the club & bedankt.:3
    En o ja, dat gaat ons zeker lukken. We gaan nu niet meer opgeven, goedschiks of kwaadschiks, de kinderen gaan daar weg. Het enige probleem is dat we bang zijn dat de kinderbescherming ze allebei eerst in een pleeggezin wil stoppen, maar daar zijn we tegen, omdat mijn neefje niet tegen zulke veranderingen kan. D;

    Kan ik me goed voorstellen. Hopen dat ze hem bij jullie zetten, al weet je dat met die pipo's nooit zeker. Met hun protocol en hun procedures ook altijd c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jezus, wat erg..
    Succes met het praten!
    *O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Stereophonic schreef:
    Jezus, wat erg..
    Succes met het praten!
    *O*


    Haha, dankjewel!:3


    everything, in time