• Ik heb dinsdag mijn CV bij de C&A achtergelaten, en net heeft de bedrijfsleider (neem ik aan) me gebeld dat ik op gesprek mag komen! : D
    Maar ik heb dit nog nooit eerder gedaan, heeft iemand tips wat ik wel en wat ik totaal níet moet zeggen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ze gaan je,waarschijnlijk,vragen stellen en die moet je gewoon beantwoorden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niet onzeker overkomen en zeker niet met je handen beginnen prullen. =) Ze mogen wel je woorden ondersteunen maar zorg niet dat je zit te zwaaien met je handen :'D.
    Oh en natuurlijk informatie over het bedrijf zoeken, maar in dit geval denk ik dat je vast wel genoeg weet.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 17:31 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het ligt eraan wat ze je vragen, maar blijf vooral jezelf. Probeer een ontspannen indruk te maken en laat het ook overkomen dat het werk je echt tof lijkt. : )


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    Ze zullen je sowieso vragen waarom je bij de c&a wilt werken en waarom ze jou, en niet iemand anders moeten kiezen. Je goede en slechte eigenschappen zullen ze ook wel willen weten. Maar wat je daarop moet antwoorden weet ik niet. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je moet vooral zeggen dat je graag wilt werken, heel graag.
    Dat het je interesseert, en het is ook vooral handig als je duidelijk maakt dat je op veel momenten kunt (natuurlijk wel alleen als dat echt zo is.
    Verder...
    Ja, ze zullen wel snappen dat het je eerst keer is, dus ik neem aan dat ze je de zenuwachtigheid wel zullen vergeven, maar probeer toch maar om zo rustig mogelijk te blijven (:


    effort never betrays you

    kom zelfvertrouwd over, sta rechtop (niet ingezakt x) ), geef uitjezelf een stevige hand, niet hem eerst met zijn hand laten komen, oogcontact houden, wanneer je zelf niet aan het praten bent, wel in een lichte mate glimlachen :) En ga zo maar door ^^


    Ligt and Darkness are both very different..