Bericht succesvol aangepast!
  • Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Familie:
    Woonplaats:
    Karakter:
    Relatie:
    Voorgeschiedenis:
    Hobby’s:
    Opleiding/baan:
    Muzieksmaak:
    Uiterlijk:

    Personages
    Abigail Evans – 19
    Angel Wings – 18
    Archie Aegean – 21
    Ashlee Doren – 19
    Brian Gates – 21
    Cyrith Evans – 20
    Damiën van der Galiën – 20
    Darwin Phoenix – 17
    Davey de Waal – 22
    DJ Turner – 17
    Ethan de Bruin – 23
    Faella Aegean – 19
    Flynn Aegean – 19
    Grace Broadsword – 20
    Haloony Kirzer – 20
    Ilse Keuring – 17
    Jelle Wings – 16
    Jochem Rademakers – 20
    Johan Leeuwens -–18
    June Gates – 19
    Lotte Berkman – 18
    Marije Leeuwens – 17
    Marten van der Heide – 21
    Mosh de Waal -–18
    Myrthe de Waal – 22
    Raphael Evans – 21
    Rosita Wings – 19
    Ruben van Haagen – 20
    Scorpius Kruzinga – 23
    Simon van der Heide – 18
    Steve Farnham – 22
    Thomas de Boer -–18

    Schrijftopic.
    Overlegtopic

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 13:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    CherrySmile schreef:
    Mag ik al beginnen of moet ik nog even wachten?


    Nee laat je personage maar op de camping aankomen! (:
    Dan gaan wij ook naar de volgende dag. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, dan ga ik zo schrijven.

    Ik zal je ook even medeschrijfster maken van de rollenstory, dan kun je even je rol toevoegen! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb mijn personage erbij gezet en een beetje aangepast.

    CherrySmile schreef:
    Ik heb mijn personage erbij gezet en een beetje aangepast.


    Super! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb gereageerd:)

    Oh, wat ik vergat te zeggen, want ik zie nu dat je je personage ouder hebt gemaakt, maar de camping is tot en met 20 jaar. De personen die uit de toekomst komen en die ouder zijn, hebben dan ook een vals paspoort. ;D

    Enn hoe heet je? We zetten de namen in de beginpost zodat we de veranderende usernames niet steeds hoeven te melden. ;D

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal het veranderen.
    Ik heet Dyonne.:)

    Het is aangepast!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:16 ]

    CherrySmile schreef:
    Het is aangepast!


    Top! Ik werk trouwens alleen de personagelijst bij in het speeltopic, dus die is nu ook up to date. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, ik heb het gezien!:)
    Ik ben echt benieuwd hoe het verhaal verder zal gaan lopen.

    Naam: Jochem Rademakers
    Leeftijd: 20
    Verjaardag: 4 november
    Familie: Jochem woont bij zijn ouders en heeft een oudere broer.
    Woonplaats: Laarbroek (Brabant)
    Karakter: Het is een rustige, maar gezellige jongen die makkelijk in de omgang is. Hij is niet zo jaloers aangelegd en maakt zich niet zo snel druk over dingen. Sinds twee jaar heeft hij echter behoorlijke stemmingswisselingen en kan hij heel onvoorspelbaar op dingen reageren.
    Relatie: Hij heeft sinds een half jaar een relatie met Abigail, maar ze bouwen het rustig op. Drie maanden daarvoor was zijn relatie met zijn vriendin gestrand vanwege zijn stemmingswisselingen en hij is bang dat dat bij Abigail ook zal gebeuren.
    Voorgeschiedenis: Twee jaar geleden is Jochem door een auto aangereden, waardoor hij op de intensive care belandde met hoofdletsel. Hier heeft hij Raphael leren kennen, daar daar ook aan het revalideren was. De jongens konden het goed met elkaar vinden en bleven contact houden en naarmate de vriendschap toenam en het uitging met zijn vriendin, ontwikkelde Jochem gevoelens voor Raphaels zusje.
    Hobby’s: gezelschapsspellen, koken, airhockey.
    Opleiding/baan: Hij heeft een opleiding tot politieagent gevolgd, maar werd hiervoor afgekeurd vanwege zijn stemmingswisselingen. Nu doet hij de opleiding hotelmanagement.
    Muzieksmaak: Jochem heeft een gevarieerde muzieksmaak. Zowel hardstyle, rap, rock als Nederlandstalige nummers zijn in zijn playlist te vinden.
    Uiterlijk:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Uhum. Oeps.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 17:00 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Naam: Elizabeth Moore (Iedereen noemt haar Lizzie)
    Leeftijd: 19
    Verjaardag: 1 februari
    Familie: Lizzie woont met haar moeder en heeft een jonger zusje van 10.
    Woonplaats: Groningen.
    Karakter: Lizzie is vaak heel druk en enthousiast en vrolijk. Ze geniet van het leven, leeft met de dag en lacht constant. Ze is erg silly en maakt veel grapjes. Ze is niet zo serieus, en mensen denken vaak dat ze niet zo slim is. Maar integendeel, ze is eigenlijk heel slim. Ze is van mening dat je niet altijd slim hoeft te doen, al ben je dat wel. Anders word het leven zo serieus. Lizzie heeft ook een hele stille, gevoelige kant. Ze vertrouwt mensen erg snel, is heel snel comfortabel met mensen en dit zorgt ervoor dat mensen haar makkelijk pijn kunnen doen. Ze stopt veel energie in vriendschappen, en krijgt dit niet altijd terug van haar vrienden. Lizzie heeft haar vader verloren toen ze 11 was, maar heeft hier over heen kunnen komen door te dansen. Ze houdt van muziek en van bewegen. Lizzie is niet zo heel handig, en ze heeft ook niet door als mensen sarcasme gebruiken. Hierdoor is ze een makkelijk doelwit geweest van pesten.
    Relatie: Geen. Lizzie valt op meisjes. Ze heeft nog nooit een serieuze relatie gehad.
    Voorgeschiedenis: Lizzie werd verliefd op haar beste vriendin. Twee jaar geleden ging haar beste vriendin mee op vakantie met haar , haar moeder en zusje. Toen Lizzie haar beste vriendin vertelde wat ze voor haar voelde, wou die niks meer met haar te maken hebben. Dat was dus kortgezegd, de ergste vakantie ooit.
    Hobby’s: Dansen, Gamen, Muziek luisteren, Lezen, Tekenen.
    Opleiding/baan: Lizzie is begonnen aan de PABO, ze heeft net haar eerste jaar afgerond.
    Muzieksmaak: Ze luistert eigenlijk alles, van De Beatles tot Katy Perry. Ze houdt van allemaal verschillende artiesten, maar luistert vooral naar liedjes die een bepaalde mening voor haar hebben. Ze luistert altijd heel goed naar de tekst als ze een liedje luistert.
    Uiterlijk:


    Aah Groningen <3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain