• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Familie:
    Woonplaats:
    Karakter:
    Relatie:
    Voorgeschiedenis:
    Hobby’s:
    Opleiding/baan:
    Muzieksmaak:
    Uiterlijk:

    Personages
    Abigail Evans – 19
    Angel Wings – 18
    Archie Aegean – 21
    Ashlee Doren – 19
    Brian Gates – 21
    Cyrith Evans – 20
    Damiën van der Galiën – 20
    Darwin Phoenix – 17
    Davey de Waal – 22
    DJ Turner – 17
    Ethan de Bruin – 23
    Faella Aegean – 19
    Flynn Aegean – 19
    Grace Broadsword – 20
    Haloony Kirzer – 20
    Ilse Keuring – 17
    Jelle Wings – 16
    Jochem Rademakers – 20
    Johan Leeuwens -–18
    June Gates – 19
    Lotte Berkman – 18
    Marije Leeuwens – 17
    Marten van der Heide – 21
    Mosh de Waal -–18
    Myrthe de Waal – 22
    Raphael Evans – 21
    Rosita Wings – 19
    Ruben van Haagen – 20
    Scorpius Kruzinga – 23
    Simon van der Heide – 18
    Steve Farnham – 22
    Thomas de Boer -–18

    Schrijftopic.
    Overlegtopic

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 13:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, ik zet hem wel bij mezelf dan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Naam: Darwin Phoenix
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 23 Oktober
    Familie: Hij heeft een moeder, Melinda, en een hond, Spencer.
    Woonplaats: Rotterdam, bij zijn moeder.
    Karakter: Darwin is een spontane jongen. Hij praat graag met mensen en zoekt ze ook het liefst meteen op. Hij is vrijwel altijd wel vrolijk en houdt er van om ook anderen aan het lachen te maken. Hij is niet zo nauw met de regeltjes en vindt dat deze er zijn om soms overtreden te worden, maar hij kent zijn grenzen en zal niet zo snel iets misdadige of crimineels doen.
    Relatie: Hij heeft op dit moment geen relatie, maar staat er wel open voor. Hij is misschien zelfs wel een beetje desperate.
    Voorgeschiedenis: Darwin heeft als klein jongetje een inbraak meegemaakt waarbij de indringers op zoek waren naar zijn vader en een heleboel geld. Zijn ouders waren echter nooit echt samen en hij was op dat moment ook spoorloos. Hij verdween soms enkele dagen en liet Darwin en zijn moeder in onzekerheid achter. De mannen bedreigden hem met een vuurwapen en Darwin heeft daar zo'n lange tijd last van gehad, dat zijn moeder hem een hond gaf om hem af te leiden en op te vrolijken. Het dier zou eigenlijk opgeleid worden tot hulphond, maar werd op het laatste moment afgekeurd, omdat ze een erfelijke heupaandoening had.
    Hobby’s: Hardlopen met Spencer, ze gaat ook overal met hem mee naartoe; dansen, ballet en hiphop; tennis.
    Opleiding/baan: Detailhandel.
    Muzieksmaak: Hiphop, RnB, Soul, Reggae.
    Uiterlijk:
    Darwin



    Spencer


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kunnen er nog een personage aangemaakt worden?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 21:16 ]

    CherrySmile schreef:
    Kunnen er nog personage aangemaakt worden?


    Ja hoor. We zitten nu nog op dag één. :'D
    Ze kan alleen geen personage meer zijn dat terug gaat in de tijd, maar wel gewoon een campingbezoeker. (:

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 21:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oke, ik zou graag mee willen doen! Moet ik toch gewoon het lijstje van boven invullen?

    CherrySmile schreef:
    Oke, ik zou graag mee willen doen! Moet ik toch gewoon het lijstje van boven invullen?


    Jep! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Rachelle Boogaarts
    Leeftijd: 20 jaar
    Verjaardag: 19 Oktober
    Familie: Ze heeft een aardig grote familie aan haar vaders kant. Aangezien het vroeger in Brabant heel normaal was om 12 kinderen te hebben heeft haar vader Rachelle aan een grote familie gekoppeld. Aan de kant van haar moeder is het nogal rustig. Zij heeft een zus en meer is het niet. Aangezien haar moeder uit Amsterdam komt is haar familie niet groot en boers. Rachelle is enig kind aangezien haar ouders na Rachelle's geboorten vele miskramen hadden gehad en het niet meer aan durfden. Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar vader, maar is het liefste bij haar moeder in Amsterdam.
    Woonplaats: Brabant,Eindhoven
    Karakter: Rachelle is een jonge sterke vrouw. Haar mening uit ze altijd wanneer en waar ze maar wilt. De baas over haar spelen gaat zomaar niet lukken. Voor haar zijn er nooit regels en als die er zijn lapt ze die aan haar laars. Meestal komt ze nogal bot en brutaal over vooral bij vreemdelingen, maar bij de personen die ze wel kent en mag valt als het waren haar masker af en is ze de gezellige en humoristische vrouw waar je altijd een praatje mee kan maken.
    Relatie: Single. Ze is lesbisch
    Voorgeschiedenis: Rachelle is geboren in Brabant en is een dochter van een Caféeigenaar en advocaten. Haar moeder en vader zijn gescheiden een oorzaak van de vele ruzies van de twee. Haar moeder is terug gegaan naar Amsterdam waar ze vandaan kwam. Rachelle is bij haar vader gebleven vanwege haar middelbare school destijds. Ze heeft niet echt meer een opleiding gedaan omdat ze meestal het café in haar eentje moest regelen. Haar moeder was boos op haar dat ze maar steeds haar vader hielp terwijl hij er toch, maar steeds een zooi van maakte.
    Hobby’s: Ze heeft vele hobby's, maar de 3 die zeker niet kunnen ontbreken op haar lijstje zijn: Kletsen, feesten en sporten
    Opleiding/baan: Barvrouw in het café van haar vader
    Muzieksmaak: Anouk, Ilse de lange & Adele
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:04 ]

    Leuk! (:

    Nou we gaan zo ongeveer naar de volgende dag dus dan kan je mooi je personage laten arriveren. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, moet ik verder nog iets weten?:)

    CherrySmile schreef:
    Oké, moet ik verder nog iets weten?:)


    Wil je alle familiedrama's weten? x)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haha, is goed!

    Is er misschien een samenvatting of is er iets waar ik op moet letten als ik straks mijn eerste bericht plaats?

    Haha nou ik zou even goed de rollenstory doornemen. Het is absoluut niet het leukste om te doen, maar het helpt je denk ik wel heel erg om in te komen in het verhaal. Verder is er net één dag verstreken, waarbij er wat is gezwommen en er was een feestje, waar niet zo veel spannends is gebeurd. Dus wat dat betreft is een samenvatting niet heel erg belangrijk. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, bedankt voor de info! ik zal nu even wat gaan lezen.:)

    Mag ik al beginnen of moet ik nog even wachten?