• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Familie:
    Woonplaats:
    Karakter:
    Relatie:
    Voorgeschiedenis:
    Hobby’s:
    Opleiding/baan:
    Muzieksmaak:
    Uiterlijk:

    Personages
    Abigail Evans – 19
    Angel Wings – 18
    Archie Aegean – 21
    Ashlee Doren – 19
    Brian Gates – 21
    Cyrith Evans – 20
    Damiën van der Galiën – 20
    Darwin Phoenix – 17
    Davey de Waal – 22
    DJ Turner – 17
    Ethan de Bruin – 23
    Faella Aegean – 19
    Flynn Aegean – 19
    Grace Broadsword – 20
    Haloony Kirzer – 20
    Ilse Keuring – 17
    Jelle Wings – 16
    Jochem Rademakers – 20
    Johan Leeuwens -–18
    June Gates – 19
    Lotte Berkman – 18
    Marije Leeuwens – 17
    Marten van der Heide – 21
    Mosh de Waal -–18
    Myrthe de Waal – 22
    Raphael Evans – 21
    Rosita Wings – 19
    Ruben van Haagen – 20
    Scorpius Kruzinga – 23
    Simon van der Heide – 18
    Steve Farnham – 22
    Thomas de Boer -–18

    Schrijftopic.
    Overlegtopic

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 13:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hier komt Marit. En ik weet niet meer wie ik nog meer moet.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 16:33 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Naam: Allison Cecila Evers
    Leeftijd: 22
    Verjaardag: 6 April
    Familie: Haar vader James, haar moeder (Rosalie, overleden), haar man (Jeffery, overleden) en haar zoontje Jake.
    Woonplaats: Groningen
    Karakter: Allison en een zeer sterke vrouw die niet zo snel met zich laat sollen, ze zegt altijd wat ze denkt en dat kan soms hard over komen. Ze zal iedereen beschermen en wie aan haar familie komt, komt ook aan haar. Verder is ze ook heel erg zorgzaam. Soms voelt ze wel leeg van binnen, maar dat komt omdat Jeffery haar man niet meer is. Ze mist hem heel erg en soms zit ze dagen in tranen. Allison is een harde vrouw en wilt dus niet aan iemand tonen haar verdriet of pijn. Is bang om een relatie aan te gaan.
    Relatie: Geen
    Voorgeschiedenis:
    Allison had een zeer gelukkige tijd gehad, maar zij zat niet in op St. Augestine zij zat op de school Beaux, ja Allison is een Franse dame. Maar ze kan wel engels spreken omdat haar vader Engels is en haar moeder is Frans. Ze leerde Jeffery kennen op St. Augestine door dat ze als uitwisselings leerling op de school kwam. Ze kon het al heel snel goed vinden met hem en ging ze vaak met Jeffery om en toen ze terug moest naar der eigen school bleef ze contact met hem houden tot beide hun schooltijd voorbij waren. Sindsdien waren ze altijd bij elkaar gebleven. Door een ongeluk is haar man Jeffery overleden. Wonder bij wonder had zij het overleefd.
    Op haar veertiende jaar was ze blind geworden, haar beide ouders hadden het hier erg moeilijk mee, voornamelijk haar vader. Hij kon niet mee dealen dat zijn dochter blind is geworden, ging aan de drugs en drank. Het was zo erg dat die haar moeder mishandelde en op een zekere dag haar eigen moeder dode. Zij was zeventien jarige meisje toen had gebeld om hulp. Nu vijf jaar later zit haar vader in een instituut om zijn problemen te verhelpen, maar nog steeds gaat het erg moeizaam. Haar vader weet niet eens dat hij opa is geworden en dit wil Allison ook niet vertellen aan hem.
    Door haar blindheid zijn haar andere zintuigen veel sterker geworden, ze kan nu veel meer horen dan een normaal persoon en haar reukvermogen en smaak papillen zijn veel intenser geworden dan dat ze eerst waren. Toch zijn haren ogen nog wel open, ook al is ze blind en kun je nog steeds haar licht blauwe ogen zien. Dankzij haar blindheid, moet ze veel meer letten op de stemmen van mensen. Als iemand praat dan weet ze meteen wie het is, door de klank die ze hebben.
    Hobby’s: Schrijven, Piano, alt viool en gitaar spelen. Zingen kan ze ook, alleen dat laat ze niet horen
    Opleiding/baan: Allison werkt voor de magazine Tina en Glossy.
    Muzieksmaak: Heel erg gevarieerd. Het hangt erg in wat voor mood ze zelf zit. Nu luisterd ze meer naar liedjes van Within Temptation, Nightwish dat soort muziek.
    Uiterlijk: Ze heeft schouder lengte bruin haar en licht bruine ogen, ze draagt altijd hele simpele kleren: truien, jeans, topjes, shirts. Ze zal haar nooit zien in rokken, ze zou alleen een jurk gaan dragen bij speciale gelegenheden.



    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 20:36 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Personages uit de toekomst
    Abigail Evans – 19
    Archie Aegean – 21
    Brian Gates – 21
    Damiën van der Galiën - 20
    Davey de Waal – 22
    Faella Aegean – 19
    Grace Broadsword – 20
    Haloony Kirzer – 20
    Jochem Rademakers - 20
    June Gates – 19
    Marten van der Heide – 21
    Myrthe de Waal – 22
    Raphael Evans – 21
    Rosita Wings - 19
    Ruben van Haagen – 20
    Scorpius Kruzinga – 23

    Personages uit het verleden
    Angel Wings – 18
    Ashlee Doren – 19
    Cyrith Evans – 20
    DJ Turner – 17
    Ethan de Bruin – 23
    Ilse Keuring – 17
    Jelle Wings – 16
    Johan Leeuwens - 18
    Lotte Berkman - 18
    Marije Leeuwens - 17
    Mosh de Waal - 18
    Simon van der Heide – 18
    Steve Farnham - 22
    Thomas de Boer - 18


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Naam:: Flynn Aegean
    Leeftijd: 19
    Verjaardag:?22 oktober
    Familie: zijn ouders, Peter en Annemarie Aegean en twee oudere zussen, Alexandra en Melissa.
    Woonplaats: hij woont samen met Mosh en Cyrith op kamers in Tilburg.
    Karakter: Hij is een rustige jongen. Hij houdt zich het liefste wat afzijdig bij conflicten. Hij kaakt makkelijk vrienden en stat ook meteen voor ze klaar als dat nodig. Is.
    Relatie: Hij heeft nu al iets van twee jaar een relatie met Ashlee, maar zijn gevoelens voor haar zijn nogal aan het veranderen. Hij kent haar via het uitgaan (?) en hij hoopt er deze vakantie achter te komen of hij nog voldoende voor haar voelt.
    Voorgeschiedenis: Flynn kreeg een relatie met Ashlee, zonder dat hij wist wie ze was. Hij leerde haar kennen via het uitgaansleven, maar niemand vertelde hem dat zij de gene was die zijn vriend belachelijk had gemaakt in de krant. Flynn kon die actie niet waarderen, maar bleef trouw aan Cyrith, omdat hij wist dat het niet waar was wat er over hem geschreven was.
    Hobby’s: zwemmen, wandelen, chillen met vrienden, muziek.
    Opleiding/baan: Hij studeert net als Mosh en Cyrith klassieke oudheidkunde in Tilburg.
    Muzieksmaak: Hij luistert graag naar metal, meestal de wat middelmatige bands, maar als hij in de stemming is, mag het ook wel wat zwaardere metal zijn. Rock vindt hij ook oke, net als sommige electro nummers. Maar niet veel.
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 21:40 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik zou graag meedoen bij deze rpg, maar heb geen idee hoe ik moet beginnen?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Leuk dat je mee wilt doen. Ik denk dat het het handigste is als jouw personage niet uit de toekomst komt, maar dat ze gewoon op de jongerencamping aankomt en als ze haar tent ofzo aan het opzetten is - of weet ik veel wat - komt ze vast wel in aanraking met een van de andere personages zodra die er zijn. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    Leuk dat je mee wilt doen. Ik denk dat het het handigste is als jouw personage niet uit de toekomst komt, maar dat ze gewoon op de jongerencamping aankomt en als ze haar tent ofzo aan het opzetten is - of weet ik veel wat - komt ze vast wel in aanraking met een van de andere personages zodra die er zijn. (:


    Daar zat ik ook aan te denken, beter mijn personage uit het verleden.. bedankt dan ik mee mag doen, was al een beetje bang dat ik niet mee kon doen.
    Wat vindt je van mijn personage, wat anders he! :P


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Daar zat ik ook aan te denken, beter mijn personage uit het verleden.. bedankt dan ik mee mag doen, was al een beetje bang dat ik niet mee kon doen.
    Wat vindt je van mijn personage, wat anders he! :P


    Bijna alle personages hebben heel veel meegemaakt (behalve die nu in het verleden zijn, want dat wordt nu hopelijk voorkomen :P) dus ik vind het wel leuk dat jij ook echt een verhaal voor je personage hebt uitgedacht. Ik ben heel benieuwd. ^^

    Ik ben benieuwd waarom ze naar de camping gaat. (:
    De camping is trouwens in Griekenland. ;'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)

    Bijna alle personages hebben heel veel meegemaakt (behalve die nu in het verleden zijn, want dat wordt nu hopelijk voorkomen :P) dus ik vind het wel leuk dat jij ook echt een verhaal voor je personage hebt uitgedacht. Ik ben heel benieuwd. ^^

    Ik ben benieuwd waarom ze naar de camping gaat. (:
    De camping is trouwens in Griekenland. ;'p


    Zij is één van mijn vaste personages die ik speel, dus weet precies hoe ik haar moet spelen :).. Dank je
    Zelf ben ik ook benieuwd hoe ik mijn personage ga laten inspelen op de andere personages. Ik ben eigenlijk best benieuwd naar je personage van Scorpius! heheh.
    Hihi, daar moet ik nog gaan uitdenken waarom :P.
    Oke, dan weet ik dat!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Zij is één van mijn vaste personages die ik speel, dus weet precies hoe ik haar moet spelen :).. Dank je
    Zelf ben ik ook benieuwd hoe ik mijn personage ga laten inspelen op de andere personages. Ik ben eigenlijk best benieuwd naar je personage van Scorpius! heheh.
    Hihi, daar moet ik nog gaan uitdenken waarom :P.
    Oke, dan weet ik dat!


    Okee. ^^
    We hebben vijf verhalen geschreven met de 'ouders' en twee verhalen met de 'kinderen', dus er is een hele geschiedenis aan dit verhaal af, maar we begonnen de oude personages te missen en vonden dit wel een prachtig idee.

    Ondanks dat we al zoveel hebben geschreven vinden we het juist extra leuk dat er een nieuwe schrijfster bij is, want nieuwe ideeen zijn altijd fijn. Ik kan me alleen wel voorstellen dat je af en toe vragen hebt, dus zal ik een overlegtopic aanmaken? Vind je dat handig? Dan kunnen we daar eventuele vragen beantwoorden. ^^ Als je tenminste echt van plan bent actief te schrijven. ;D Dan kan ik ook vertellen wat er oorspronkelijk tijdens deze vakantie is gebeurd en dan weet je waarom de personages dat willen veranderen. :p

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 13:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)

    Okee. ^^
    We hebben vijf verhalen geschreven met de 'ouders' en twee verhalen met de 'kinderen', dus er is een hele geschiedenis aan dit verhaal af, maar we begonnen de oude personages te missen en vonden dit wel een prachtig idee.

    Ondanks dat we al zoveel hebben geschreven vinden we het juist extra leuk dat er een nieuwe schrijfster bij is, want nieuwe ideeen zijn altijd fijn. Ik kan me alleen wel voorstellen dat je af en toe vragen hebt, dus zal ik een overlegtopic aanmaken? Vind je dat handig? Dan kunnen we daar eventuele vragen beantwoorden. ^^ Als je tenminste echt van plan bent actief te schrijven. ;D Dan kan ik ook vertellen wat er oorspronkelijk tijdens deze vakantie is gebeurd en dan weet je waarom de personages dat willen veranderen. :p


    Dat lijkt me een goed idee,want ik zou waarschijnlijk toch wel wat vragen hebben. Ik ben van plan actief te zijn, maar toch ben ik bang dat mijn personage erg op de achtergrond wordt geraakt, want jullie kennen elkaar allemaal al en dan als nieuwe schrijfster is toch lastig.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Dat lijkt me een goed idee,want ik zou waarschijnlijk toch wel wat vragen hebben. Ik ben van plan actief te zijn, maar toch ben ik bang dat mijn personage erg op de achtergrond wordt geraakt, want jullie kennen elkaar allemaal al en dan als nieuwe schrijfster is toch lastig.


    Ja, dat begrijp ik helemaal. Misschien zelf ook nog een tweede personage voor de zekerheid? Dan heb je wat meer speling. Reist ze trouwens alleen?
    Ik maak nu het praattopic aan dus dan kun je daar wel verder praten haha, dan blijft dit topic een beetje 'schoon'.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Helen Beekman
    Leeftijd: 19
    Verjaardag: 12 december
    Familie: Haar ouders heten Patricia en Daniel. Helen is enig kind.
    Woonplaats: Amsterdam
    Karakter: Zelfverzekerd, flapuit, praat graag over seks, slet, impulsief
    Relatie: Helen houdt niet van relaties. Meer van one-night-stands.
    Voorgeschiedenis: N.v.t.
    Hobby’s: Jongens versieren, winkelen, feesten
    Opleiding/baan: Ze werkt in een kledingwinkel; Donna Kelly
    Muzieksmaak: House, pop etc.
    Uiterlijk:



    ______________________________________________________________________________

    Naam: Shenae Beekman
    Leeftijd: 21
    Verjaardag: 4 maart
    Familie: Ze heeft alleen haar moeder, Helen. Ze weet niet wie haar vader is.
    Woonplaats: Heemstede
    Karakter: Altijd relaxed, aardig, maf, zegt vaak wat ze denkt, kan iemand heel goed op de zenuwen werken
    Relatie: -
    Voorgeschiedenis: -
    Hobby’s: Yoga, zwemmen, uitgaan met vrienden, sterren en wolken kijken
    Opleiding/baan: Ze doet een opleiding tot gym docente. Ze zit in haar derde jaar.
    Muzieksmaak: Rock bandjes, Lady Gaga
    Uiterlijk:


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Wauw. Ik kom er nu pas achter dat Lotte ook nog Naomi heet, haha. Wat leuk.
    Moet ik Jochems lijstje trouwens in mijn post kopiëren of laten we dat gewoon zo? (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat jij wilt. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.