Bericht succesvol aangepast!

  • Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Engla Nyström - ChandlerBing 19
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Ace Blaine Blancaster - Sterik 8
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15
    ×Marvin Vöw - ChandlerBing 18

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - Sterik 7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - ChandlerBing 19
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -TheHorcrux 18
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 21:18 ]


    Little do you know

    Niet rot bedoeld ofzo, maar ik zie dat heel veel mensen Fullblood hebben staan maar de Engelse versie van volbloed is Pure blood


    -

    Piaffe schreef:
    Ik wens de leraren veel succes met de brutale eigenwijze en eerlijke Silena :Y)


    Ik wens Silena veel succes met de gemene, oneerlijke en bevooroordeelde professor Jones :Y)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 13:37 ]


    -

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Gaat het niet lukken om te posten of gaat het niet lukken om je rol af te maken?
    Want je hoeft het nu niet perse voor maandag af te hebben.
    Dat heb ik alleen gezegt over de rollen waar niks aan gedaan is.


    Het lukt me gewoon helemaal niet om iets te doen, sorry.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verityy schreef:
    (...)

    Ik wens Silena veel succes met de gemene, oneerlijke en bevooroordeelde professor Jones :Y)


    Ik wens professor Jones dan erg veel succes met Silena elke les er uit sturen en straf geven. Silena houdt niet van regels. :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ik wens professor Jones dan erg veel succes met Silena elke les er uit sturen en straf geven. Silena houdt niet van regels. :Y)


    Haha


    -

    Majikku schreef:
    (...)

    Het lukt me gewoon helemaal niet om iets te doen, sorry.


    Geen probleem, kan je niks aan doen.
    Als je over een tijdje weer tijd hebt ofzo mag je van mij gewoon weer inspringen als je dat wil hoor :]

    En Omg dankje dat je het zegt Verityy ik weet niet wat me bezield maar ik haal steeds in me hoofd dat het fullblood is XD
    Maar aangezien ik lui ben laat ik het bij de overige leraren gewoon staan :']

    En Piaffe, ik wens Silena erg veel succes met Professor Kjellberg want ik denk dat zij het type Umbridge is en ze het niet kan veroorloven dat een leerling respectloos is tegen haar. Aangezien haar manier van doen zal het onlogisch zijn als Silena zich niet eens een klein beetje inhoud bij haar :')


    Little do you know

    Majikku schreef:
    (...)

    Het lukt me gewoon helemaal niet om iets te doen, sorry.


    Ahh, nu heeft Lewis geen kamergenoot meer. :[


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Ahh, nu heeft Lewis geen kamergenoot meer. :[


    Het spijt me. Mijn inspiratie laat me in de steek D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Geen probleem, kan je niks aan doen.
    Als je over een tijdje weer tijd hebt ofzo mag je van mij gewoon weer inspringen als je dat wil hoor :]

    En Omg dankje dat je het zegt Verityy ik weet niet wat me bezield maar ik haal steeds in me hoofd dat het fullblood is XD
    Maar aangezien ik lui ben laat ik het bij de overige leraren gewoon staan :']

    En Piaffe, ik wens Silena erg veel succes met Professor Kjellberg want ik denk dat zij het type Umbridge is en ze het niet kan veroorloven dat een leerling respectloos is tegen haar. Aangezien haar manier van doen zal het onlogisch zijn als Silena zich niet eens een klein beetje inhoud bij haar :')


    Oh, Silena veranderd haar gedrag niet zo heel erg hoor. Op sommige vlakken bij haar misschien iets minder maar aangezien ze zegt wat ze wil.. Tja. :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Geen probleem, kan je niks aan doen.
    Als je over een tijdje weer tijd hebt ofzo mag je van mij gewoon weer inspringen als je dat wil hoor :]


    En Omg dankje dat je het zegt Verityy ik weet niet wat me bezield maar ik haal steeds in me hoofd dat het fullblood is XD
    Maar aangezien ik lui ben laat ik het bij de overige leraren gewoon staan :']

    En Piaffe, ik wens Silena erg veel succes met Professor Kjellberg want ik denk dat zij het type Umbridge is en ze het niet kan veroorloven dat een leerling respectloos is tegen haar. Aangezien haar manier van doen zal het onlogisch zijn als Silena zich niet eens een klein beetje inhoud bij haar :')


    Ik snap het wel hoor, fullblood klinkt veel logischer (:

    Lily is ook heel handig met op het verkeerde moment de verkeerde dingen te zeggen :')


    -

    'People say: Treat other people the way you want them to treat you.
    I say: Treat people the way they treat you'


    Naam:


    Jade Ira Phernon
    Leeftijd:
    17 jaar.
    Leerjaar:
    Ze zit in haar zevende jaar.
    Bloedstatus:
    Pureblood.
    Innerlijk:
    Jade is een vrolijk meisje dat nogal anders is dan de rest. Waar iedereen rechts gaat - gaat Jade links. Ze vind het leuk om anders te zijn, vandaar dat ze ook haar haren paars geverft heeft. Dit doet haar moeder altijd bij haar met een speciale spreuk zodat het haar haren niet beschadigt.
    Ze draagt vooral rock achtige kleding en heeft onder haar uniform altijd een soort minder extreme kisten aan. Het maakt haar allemaal niet uit wat anderen van haar denken, ze doet toch wel wat ze leuk vind.
    Ze luistert vaak naar Rockmuziek en vind dit dan ook helemaal geweldig.
    Ze is een aardig meisje tegen mensen die net zo aardig tegen haar doen. Ze heeft vaak al snel een hekel aan het stereotype 'girly-girl' en ontwijkt hen dan ook snel.
    Jade is niet het type dat veel met haar neus in de boeken zit, en is dan ook de slimste niet. Maar het maakt haar niet uit. De dingen die ze nodig heeft leert ze tijdens de lessen wel dus waarom zou ze extra gaan leren?
    Geschiedenis:
    Marianna Phernon - Moeder
    Jake Phernon - Vader
    Jenna - Oudste zus
    Brianna - 1 na oudste zus
    Jade
    May - Jonger zusje
    Lana - Jongste zusje

    Jade is opgegroeit in een gezin vol vrouwen. Echter is zij de enige die buiten de boot valt. Al haar zussen gaan netjes gekleed en zijn allemaal nette meiden die het niet zouden durven een scheldwoord uit te brengen. De meiden zitten dan ook allemaal op Beauxbatons. Jade heeft daar ook gezeten. Het moest van haar vader, in de hoop dat Jade 'normaal' zou worden. Maar Jade werd niet 'normaal' dus haar vader gaf het op. Vorig jaar was haar laatste jaar op Beauxbatons, en als je het niet wist zou je het ook niet kunnen vertellen. Haar accent is namelijk extreem Brits. Je zou denken dat ze van Hogwarts komt. In eerste instantie wilde ze naar Durmstrang, maar dit was wel het laatste wat haar vader toe liet 'straks wil ze zelf nog een man zijn!' was zijn eerste gil toen gevraagd werd waarom niet. Dus is ze naar Oxford gegaan. Zin om ingedeeld te worden op Hogwarts had ze zelf ook niet namelijk.
    Extra:
    Ze heeft een Tattoo op haar sleutelbeen. Deze heeft ze pas een half jaar.
    Huisdier
    Ze heeft 2 dieren, een Kat en een Rat. Het zijn twee maatjes. Om het jaar neemt ze één van de twee mee naar school omdat ze niet beide mee mag nemen. Dit jaar heeft ze haar Ratje Dash mee genomen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:38 ]


    Little do you know

    "To get something you never had, you have to do something you never done"


    Naam: Rose Sophia Cole.
    Leeftijd: 16 jaar, verjaart op 17 juli.
    Leerjaar: 7.
    Bloedstatus: Half blood.
    Uiterlijk: [FC: Sasha Pieterse] Rose heeft lange blonden lokken die tot ongeveer haar borst komen. Haar haar zit elke dag verschillend, zo is het de ene dag stijl en de andere dag bijna krullend. Rose heeft grote groene ogen die omlijst zijn door een volle laag wimpers. Haar neus is smal en redelijk klein. Rose heeft volle roze lippen. Ze is redelijk slank gebouwd maar niet erg lang, haar benen zijn wel wat langer in verhouding met de rest van haar lichaam. Rose houdt ervan om verschillende kledingstijlen uit te proberen, ze heeft dan ook een zeer gevarieerde kledingkast.
    Innerlijk: Rose wilt het altijd zo goed mogelijk voor iedereen hebben, ze is erg behulpzaam en aardig als ze dat wilt zijn. Maar als ze je niet mag zal ze niet de moeite doen om dat te verbergen. Rose heeft hele duidelijke normen en waarden. Rose kan soms een beetje snel op haar teentjes zijn getrapt en kan soms nogal fel reageren. Je moet niet aan Rose's vrienden of dierbaren komen want dan wordt ze heel boos op je. Wanneer je Rose kwetst zal je het niet goed meer kunnen maken. Rose kan soms een beetje brutaal zijn en te ver doorgaan waardoor ze mensen -onbewust- kwetst.
    Geschiedenis: Rose heeft een fijn jeugd gehad, ze is wel enig kind maar toch heeft ze zich nooit eenzaam gevoeld. Rose heeft vroeger alle mogelijke sporten uitgeprobeerd en daar is ze dan een maand opgebleven om er vervolgens weer af te gaan. De enige sport waar Rose altijd van heeft gehouden is Quidditch. Rose heeft een muzikale familie, vroeger zaten haar ouders en Rose vaak rond de piano om naar haar moeders gespeel te luisteren. Nu heeft Rose die taak op zich genomen en is zij degene naar wie ze luisteren.
    Extra: Rose heeft en uiltje genaamd Aap.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 15:50 ]


    -

    Jij zegt steeds dat het niet Fullblood is maar Pureblood, en toch maak je zelf van Muggleborn, Muggleblood haha cx


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Jij zegt steeds dat het niet Fullblood is maar Pureblood, en toch maak je zelf van Muggleborn, Muggleblood haha cx


    Owh.. faal het staat trouwens ook verkeerd in het invullijstje (:

    Is ze goed zo?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 20:25 ]


    -

    Aangezien ik niet verwacht dat er nog mensen mee willen gaan doen enzo sluit ik hierbij het topic :']
    Ik ga denk ik ook geen nieuw topic openen tot er weer mensen zijn die een nieuwe rol willen ofzo.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Little do you know