• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Engla Nyström - ChandlerBing 19
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Ace Blaine Blancaster - Sterik 8
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15
    ×Marvin Vöw - ChandlerBing 18

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - Sterik 7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - ChandlerBing 19
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -TheHorcrux 18
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 21:18 ]


    Little do you know

    "Believe me, if I started murdering people, there'd be none of you left"


    Naam: Ric Alexander Jones.
    Leeftijd: 37 jaar, verjaart op 15 januari.
    Vak: Potions.
    Bloedstatus: Pure blood.
    Uiterlijk: [FC: Joseph Morgan] Ric is breed en gespierd gebouwd en daarvoor heeft hij niet heel veel moeten trainen. Hij heeft lichtblauwe ogen waar je als je te lang in staart verdwaald in raakt. Ric heeft automatisch een frons op zijn gezicht liggen en kijkt kil uit zijn ogen. Ric is met zijn 1,87 redelijk lang.
    Innerlijk: Ric lijkt heel koud en gevoelloos, hij toont weinig emotie aan andere mensen. Veel mensen zijn bang voor hem omdat hij vaak onverwachts erg boos kan worden. Ric is totaal niet rechtvaardig, hij trekt veel mensen voor. Er zijn bijna geen mensen die de 'echte' Ric kennen, hij beschermt zichzelf eigenlijk met een ondoordringbare buitenkant. Ric heeft op Hogwarts gezeten in de afdeling Slyterin, waar overigens zijn hele familie op heeft gezeten. Ric's familie waren voor de dood van Voldemort allemaal dooddoeners en hoewel hij een hekel heeft aan mensen die niet Pure blood zijn is hij het er niet mee eens.
    Geschiedenis: Ric heeft een moeilijke jeugd gehad, zijn ouders hadden veel verwachtingen van hem en hij was vaak alleen. Ric had een jonger zusje die op jonge leeftijd is overleden, ze bezat geen toverkracht maar toch hield hij zielsveel van haar. Zij is een van de enige personen waar Ric ooit van heeft gehouden. Ric heeft veel teleurstellingen in zijn leven gehad, zijn ouders vonden hem maar een nietsnut en daardoor heeft hij altijd de neiging om zichzelf te bewijzen ook al is dat niet nodig.
    Extra: Ric is een faunaat en kan zichzelf veranderen in een feniks.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 20:31 ]


    -

    Ik twijfel of ik nog een meisje neem c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Verityy schreef:
    "Believe me, if I started murdering people, there'd be none of you left"


    Naam: Ric Alexander Jones.
    Leeftijd: 37 jaar, verjaart op 15 januari.
    Vak: Potions.
    Bloedstatus: Pure blood.
    Uiterlijk: [FC: Joseph Morgan] Ric is breed en gespierd gebouwd en daarvoor heeft hij niet heel veel moeten trainen. Hij heeft lichtblauwe ogen waar je als je te lang in staart verdwaald in raakt. Ric heeft automatisch een frons op zijn gezicht liggen en kijkt kil uit zijn ogen. Ric is met zijn 1,87 redelijk lang.
    Innerlijk: Ric lijkt heel koud en gevoelloos, hij toont weinig emotie aan andere mensen. Veel mensen zijn bang voor hem omdat hij vaak onverwachts erg boos kan worden. Ric is totaal niet rechtvaardig, hij trekt veel mensen voor. Er zijn bijna geen mensen die de 'echte' Ric kennen, hij beschermt zichzelf eigenlijk met een ondoordringbare buitenkant. Ric heeft op Hogwarts gezeten in de afdeling Slyterin, waar overigens zijn hele familie op heeft gezeten. Ric's familie waren voor de dood van Voldemort allemaal dooddoeners en hoewel hij een hekel heeft aan mensen die niet Pure blood zijn is hij het er niet mee eens.
    Geschiedenis: Ric heeft een moeilijke jeugd gehad, zijn ouders hadden veel verwachtingen van hem en hij was vaak alleen. Ric had een jonger zusje die op jonge leeftijd is overleden, ze bezat geen toverkracht maar toch hield hij zielsveel van haar. Zij is een van de enige personen waar Ric ooit van heeft gehouden. Ric heeft veel teleurstellingen in zijn leven gehad, zijn ouders vonden hem maar een nietsnut en daardoor heeft hij altijd de neiging om zichzelf te bewijzen ook al is dat niet nodig.
    Extra: Ric is een faunaat en kan zichzelf veranderen in een poema.


    Hij is goed hoor, maar waarom een Poema?
    Aangezien ik niet helemaal vind dat zijn karakter bij een poema hoort, maar ik kan het ook mis hebben cx


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Hij is goed hoor, maar waarom een Poema?
    Aangezien ik niet helemaal vind dat zijn karakter bij een poema hoort, maar ik kan het ook mis hebben cx


    Ik vind het ook niet echt maar ik vind een Poema een cool dier.. :')

    Weet jij een dier die wel bij zijn karakter past...?


    -

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ik had mijnpersonage ook al af (:
    Pagina 12, onderste reactie, in de spoiler


    Okey, thanks ze staat erbij (:


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Ik heb weer alles aangepast in de beginpost.
    Als ik iets gemist heb hoor ik dat graag :]


    Lewis staat er nog niet bij, maar hij is wel af [:


    She was always looking for more..

    Hij staat erbij (: ^


    Little do you know



    Max Veran Phubar
    Leeftijd
    Max is 16 jaar oud, en verjaard op 23 mei.
    Leerjaar
    Jaar 7
    Bloedstatus
    Max is een halfbloed tovenaar, aangezien bijde ouders een Muggle moeder en een Tovenaars vader hebben.
    Uiterlijk (FC: Sean O'Donnell) meer fotos;3
    Max is een leuke jongen, en best wel knap. Hij weet dat, maar maakt er niet echt gebruik van ofzo. Zijn haar is bruin, en hij heeft helder blauwe ogen. Meestal draagt hij een t-shirt met een vest en spijkerbroek (als hij zijn uniform niet aanheeft), zoals de meeste jongens. Max is best lang (1.75), en ook wel dun. Hij eet dan ook erg weinig, en weegt niet veel. Meer hierover bij Geschiedenis
    Eigenlijk heeft hij wel gewoon een normaal uiterlijk. Hij draagt zijn schooluniform nooit helemaal zoals het moet ohh badass, alleen maar omdat hij simpelweg te lui is om het allemaal goed te doen.
    Innerlijk
    Max is een typische zestien jarige jongen. Hij houd niet van leren, alhoewel het toveren zelf wel een ander geval is, natuurlijk. Hij is meestal met een groepje vrienden een beetje aan het rondhangen. Deze jongen is wel erg eigenwijs, maar niet de leider van een groepje ofzo. Hij hoort erbij, maar is niet overdreven populair. Hij is niet echt een opvallende jongen, en dat vind hij ook niet erg. Ondanks dat hij eigenwijs is en zegt wat hij denkt, is hij meestal rustig aan het praten of doet een beetje mee met iedereen. Alleen als hij bij echte vrienden is, kan hij zichzelf zijn. Eigenwijs, gezellig en optimistisch. Dit zijn waarschijnlijk de woorden die zijn vrienden zouden gebruiken om hem te omschrijven. Klasgenoten die hem niet zo goed kennen, zouden waarschijnlijk rustig en aardig gebruiken.
    Max heeft een soort van gave om altijd het juiste te zeggen. Als iemand zich rot voelt, weet hij wat te doen. Woorden gebruiken is zeker zijn grote talent, niet toveren of Quidditch spelen. Alhoewel hij het wel leuk vind, heeft hij nooit de moeite genomen om zichzelf er in te verdiepen.
    Ook is Max erg trouw aan zijn vrienden. Misschien een beetje te trouw, want dingen loslaten of zich ergens overheen zetten kan hij dan ook echt niet. Hij wilt het liefst dat er niets verandert, en is dan ook erg gehecht aan tradities. Daarom vond hij het eerst ook vervelend dat hij naar Oxford moest, omdat zijn hele familie aan bijde kanten allemaal naar Hogwarts zijn gegaan, en dit iets heel nieuws en onbekends vind. Max is zeker geen avonturier ofzo, hij heeft wel wat lef maar daar houdt het op. Zijn laatste grote eigenschap is zijn onzekerheid. Het is niet te zien aan hem, maar vanbinnen is hij ongelofelijk onzeker. Niet normaal onzeker. Dit komt deels door zijn verleden, maar het is ook gewoon een natuurlijke eigenschap. Als iemand in zijn klas in lachen uitbarst, vraagt hij zich meteen af wat hij gedaan heeft. Gelukkig helpen zijn vrienden hem er wel mee, zij doen altijd hun best zo duidelijk mogelijk te zijn en geven hem vaak complimentjes.
    Geschiedenis
    Max heeft op zijn vijftiende Anorexia gehad. Dit is een 'ziekte' dat vooral bij Muggle meisjes voorkomt. Hij was vroeger altijd een beetje mollig en vrienden en familie deden ook geen moeite om dat aardig over te brengen. Daarnaast was (is) hij ook erg onzeker wat ook niet hielp. Hij begon minder te eten, en langzaam werd hij dunner. Mensen gaven complimentjes erover en Max bleef maar doorgaan. Op een gegeven moment at hij gewoon niets meer, en werd naar het St.Mungo's gebracht. De Healers wisten niet wat hun overkwamen. Anorexia gebeurt bijna nooit bij tovenaars, en dus hadden de Healers er nog nooit mee te maken gehad. Hun snapte niet waarom iemand zou stoppen met eten. Na wat research kwamen ze erachter dat Anorexia een diepgewortelde ziekte dat vooral een mentaal probleem is. Silena, zijn vriendinnetje, heeft het meest geholpen. Zij heeft Max laten inzien dat hij goed is zoals hij is en niet dunner hoefde te worden. Langzaam werd Max weer beter en ging weer normaal eten. Toch is hij altijd aan de lichte en dunne kant gebleven.
    Max heeft hiernaast geen speciaal verleden. Opgevoed door beide ouders, een zusje van 14 dat haarzelf heel wat vind, niet veel bijzonders.
    Huisdier
    Max heeft een bruine kerkuil genaamd Silena, vernoemd naar zijn vriendinnetje (hoe cute is dat)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 8:57 ]


    “A queen will always turn pain into power.”



    Robin McAdair
    Leeftijd: Hij is net 17 en jarig op 13-8
    Leerjaar: Hij zou een vroege leerling zijn en in jaar 8 zitten, maar hij is een jaar blijven zitten en doet jaar 7 nu voor de tweede keer
    Bloedstatus: Halfblood
    Uiterlijk:(FC=Ville Valo)
    Robin is van een gemiddelde lengte. Zijn haar is donkerbruin/zwart, hangt net boven zijn schouders en krult een beetje . Zijn ogen zijn grijs/groen. Hij zit onder de tattoos en ziet er over het algemeen uit als iemand die je maar beter kan ontlopen. Buiten de schooltijden draagt hij eigenlijk altijd zwart.
    Innerlijk:
    Robin is eigenlijk het buitenbeentje van de school. Hij doet hier altijd onverschillig over maar eigenlijk raakt het hem best wel. Aan de ene kant wil hij ook wel aansluiting zoeken, maar hij is bang wat de rest van hem denkt. Hij bemoeit zich weinig met anderen. De meeste mensen die hem voor de eerste keer tegenkomen zouden hem als 'gevaarlijk' bestempelen, puur door zijn uitstraling. Dit gebruikt hij in zijn voordeel zodat mensen hem met rust laten en hij niet het slachtoffer van pesterijen wordt. Hij geeft weinig om regels en zit dan ook regelmatig in de problemen, wat zijn imago als 'gevaarlijk' ook helpt. Diep vanbinnen is hij eigenlijk gewoon een onzekere jongen.
    Robin is eigenlijk heel slim en zou met gemak hoge cijfers kunnen halen. Helaas doet hij dit niet, want hoge cijfers vallen op en dan word je al snel als 'nerd' bestempeld. Het ging zelfs zo ver dat hij in jaar 7 is blijven zitten, omdat hij helemaal niks uitvoerde, en dit jaar nu opnieuw moet doen.
    Geschiedenis:
    Vlak na Robins geboorte is zijn moeder ervandoor gegaan en hij is opgegroeid bij zijn vader. Hij heeft geen gelukkig jeugd gehad. Zijn vader had nogal een drinkprobleem en werd daar redelijk agressief van. Zijn vader is een Muggle en zijn moeder zou een heks zijn geweest, voor zover Robin de verhalen gehoord heeft.
    De eerste paar jaar heeft hij op Durmstrang gezeten. Hier was hij het slachtoffer van pesterijen. Na vier jaar is hij van school gewisseld en op de Oxford Academy gekomen. Die zomer heeft hij ook besloten om niet meer over zich heen te laten lopen. Hij heeft toen zijn kledingstijl veranderd naar het zwart en zijn eerste tattoo genomen.
    Huisdier: Robin heeft een fret, Buzz
    Extra: Robin is, zoals zijn achternaam doet vermoeden, Schots.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 17:05 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik had ergens neergezet dat ook honden niet mee mochten naar Oxford aangezien ze te afhankelijk zijn. Dit zijn ratten/muizen ook, maar die kan je in he zakken mee nemen naar de les. Honden, Katten, uilen en alles zijn niet in de lessen toegestaan aangezien ze nogal in de weg lopen. Dit zal ik ook maar in de schoolregels zetten denk ik.
    Dus een bulldog is ook niet toegestaan.. zelfs al is het dier nu nog kleiner dan een kat.


    Little do you know

    Naam:


    Leary Black
    Leeftijd:
    Net 16
    Leerjaar:
    6
    Bloedstatus:
    Halfbloed
    Uiterlijk:
    Leary heeft een lengte van 1 meter 73, ietwat klein voor een jongen maar hij is er tevreden mee. Hij heeft een slank postuur welke goed uitkomt in het uniform dat ze moeten dragen. Zijn donkere haren zitten al jaren in de familie. Hij heeft een lichte huidskleur en bruin gekleurde ogen.
    Innerlijk:
    Nemen van risico’s:
    Over het algemeen neemt Leary veel risico’s. Hij is niet bang om ’s nachts gesnapt te worden wanneer hij op de gangen dwaalt, of wanneer hij tijdens de les eet of iets doet dat niet mag. Wanneer hij dan ook gesnapt wordt verzint hij wel een smoesje.
    Nieuwsgierig:
    Leary is af en toe erg nieuwsgierig en steekt zijn neus ook vaak in andermans zaken. Hierbij neemt hij soms ook wel risico’s omdat hij sneaky in andere personen hun spullen neust. Hij probeert vaak ook veel van andere mensen te weten te komen.
    Zelfcontrole:
    Leary kan zijn zelfcontrole vaak wel onder controle houden, maar wanneer dingen echt te ver gaan volgens hem kan hij flink uitbarsten. Vaak loopt hij dan te tieren en te vloeken en kan dan niets hebben. Hij is ook vaak niet de persoon die zijn excuus aanbiedt.
    Eerlijkheid:
    Iets dat Leary haast niet kan is eerlijk zijn. Hij verzint vaak wel leugentjes voor eigen bestwil, ook al moeten anderen hiervoor boeten. Hij doet het echter niet altijd expres, want soms vliegt een leugentje er zo een, twee, drie uit en heeft hij het later pas door. Hij weet echter dat hij zijn leugens niet terug kan draaien, dus moet hij er maar aan geloven dat mensen het geloven.
    Betrouwbaarheid:
    Wanneer mensen iets aan Leary vertellen moeten ze wel heel veel vertrouwen in hem hebben als het om een geheim gaat. Leary kan dingen er namelijk wel eens uitgooien zonder erbij na te denken. Hoewel hij de naam van de persoon dan niet altijd (soms wel) noemt, komt het er toch uit.
    Loyaal:
    Hoewel mensen het niet zullen verwachten is Leary aardig loyaal. Hij zal zijn vrienden koesteren en zal ze ook beschermen tegen al dat hen kwaad wil doen. Maar wanneer een vriend of vriendin hem zal 'verraden' zal zijn loyaliteit zo vervagen.
    Emoties:
    Een gevoelig punt voor Leary. Hij heeft best last om zijn emoties (en dan emotionele emoties) onder controle te houden. Echter zal hij het niet vaak laten zien wanneer hij zich even niet lekker in zijn vel voelt. Wanneer hij het echt niet meer houd dan loopt hij de meeste keren weg en komt na een tijdje terug. Hij verteld bijna niemand over zijn emotionele kant omdat hij dit gewoonweg zwakte vindt.
    Geschiedenis:
    Leary is de kleinzoon van Bellatrix Lestrange (neé Black). Meer komt nog.
    Extra:

    Huisdier:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 11:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TheHorcrux schreef:
    Ik had ergens neergezet dat ook honden niet mee mochten naar Oxford aangezien ze te afhankelijk zijn. Dit zijn ratten/muizen ook, maar die kan je in he zakken mee nemen naar de les. Honden, Katten, uilen en alles zijn niet in de lessen toegestaan aangezien ze nogal in de weg lopen. Dit zal ik ook maar in de schoolregels zetten denk ik.
    Dus een bulldog is ook niet toegestaan.. zelfs al is het dier nu nog kleiner dan een kat.


    Ik heb het al weggehaald. Nu even nadenken over een ander leuk huisdier voor hem.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    Ik heb het al weggehaald. Nu even nadenken over een ander leuk huisdier voor hem.


    Okey, veel succes :]
    En trouwens, ik kan zijn foto niet zien..


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Okey, veel succes :]
    En trouwens, ik kan zijn foto niet zien..


    Vreemd, bij mij is de foto wel gewoon te zien.
    Ik zal er morgen nog even naar kijken


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    hoi
    ik zou graag meedoen, alleen heb ik dit nog nooit gedaan. is dat een probleem? en moet je in het Engels schrijven?