• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Engla Nyström - ChandlerBing 19
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Ace Blaine Blancaster - Sterik 8
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15
    ×Marvin Vöw - ChandlerBing 18

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - Sterik 7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - ChandlerBing 19
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -TheHorcrux 18
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 21:18 ]


    Little do you know

    natuurix schreef:
    hoi
    ik zou graag meedoen, alleen heb ik dit nog nooit gedaan. is dat een probleem? en moet je in het Engels schrijven?


    Als je bedoelt dat dit je eerste RPG is waar je in speelt is dat voor mij geen probleem, voor de anderen denk ik ook niet. We helpen je er dan wel gewoon doorheen en als er vragen zijn kun je die altijd stellen :]
    De hele rpg is gewoon in het Nederlands, als je zelf de benamingen liever in het engels doet dan kan dat natuurlijk maar we schrijven gewoon in het NL.
    Als je een rol in gaat vullen en niet helemaal weet hoe dan kan je altijd naar de andere rollen kijken die hier staan :]
    Achter de naam van de rol en de persoon van wie deze rol is staat het getal van de pagina waar de rol op staat dus kan je altijd even kijken voor inspiratie enzo.


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Als je bedoelt dat dit je eerste RPG is waar je in speelt is dat voor mij geen probleem, voor de anderen denk ik ook niet. We helpen je er dan wel gewoon doorheen en als er vragen zijn kun je die altijd stellen :]
    De hele rpg is gewoon in het Nederlands, als je zelf de benamingen liever in het engels doet dan kan dat natuurlijk maar we schrijven gewoon in het NL.
    Als je een rol in gaat vullen en niet helemaal weet hoe dan kan je altijd naar de andere rollen kijken die hier staan :]
    Achter de naam van de rol en de persoon van wie deze rol is staat het getal van de pagina waar de rol op staat dus kan je altijd even kijken voor inspiratie enzo.


    bedankt dat ik mee mag doen. voor dat Engels vroeg ik omdat ik dat niet kan. mij lijkt het leuk om een leraar zijn alleen weet ik niet welke vakken er nog over zijn. sorry maar dat vertalen lukt me niet echt. en mogen leraren huisdieren hebben?

    natuurix schreef:
    (...)

    bedankt dat ik mee mag doen. voor dat Engels vroeg ik omdat ik dat niet kan. mij lijkt het leuk om een leraar zijn alleen weet ik niet welke vakken er nog over zijn. sorry maar dat vertalen lukt me niet echt. en mogen leraren huisdieren hebben?


    Leraren mogen van mij een huisdier hebben ja :]
    En de vaken die nog open staan zijn de vakken waar verder geen naam bij staat, dus Herbology (plantenkunde), Care of Magical Creatures (Verzorging van fabeldieren), History of Magic (Geschiedenis van de toverkunst), Muggle Studies (Dreuzelkunde) en Vliegles. :]


    Little do you know

    Naam: Louise 'madam' hagrid

    Leeftijd: 29 viert haar verjaardag bij oud en nieuw. echte datum weet ze niet.

    Vak:Care of Magical Creatures/ verzorging van fabeldieren

    Bloedstatus: onbekend

    Uiterlijk:


    ze heeft lang stijl rood haar dat aan het einde meer een oranje gloed heeft. haar ogen zijn kastanjebruin en is z'n 1.67. ze draagt altijd streampunk.

    Innerlijk: ze is echt een buitenmens. het liefst loopt ze door de bossen te lopen. ze is een echte dierenvriend. ze minder goed een goed gesprek hebben met een normale tovenaar. dit komt omdat ze maar 1 interessen heeft. fabeldieren. ze word niet snel boos en ziet gouw iets door de vingers. maar als je aan haar dieren komt. dan word ze gevaarlijk. ze valt stil als het gesprek over toverspreuken gaat en weigert te praten als de onderwerpen jeugd en ouders besproken worden. ze is graag alleen met dieren. ook is ze echt een tomboy en een hopeloos geval op zijn tijd.


    Geschiedenis: weet niks meer van voor haar 10, is opgevangen door charles 'charlie' weasley. hij heeft haar opgevoed. omdat ze niks weet heeft charlie haar een naam gegeven. de familie weasley heeft haar als het waren geadopteerd. ze heeft nooit een toveropleiding gevolgt op een toverschool. charlie heeft haar alles geleerd. daarom kent ze niet veel spreuken. ze is een tomboy. omdat ze opgevoed is tussen vooral alleen maar draken en mannelijke tovenaars.

    Extra: ze word aangesproken met en stelt zich voor als madam hagrid. ze vind zich namelijk nog te jong om professor genoemd te worden. en ze haat het dat ze bij haar "voornaam" aangesproken te worden.

    Huisdier: uil die muis heet

    en een baby draak, voor de veiligheid voor de leerlingen en voor de draak zelf is deze nu nog bij charlie.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 17:35 ]

    natuurix schreef:
    Naam: Louise 'madam' hagrid
    Leeftijd: 21
    Vak:Care of Magical Creatures/ verzorging van fabeldieren
    Bloedstatus: onbekend
    Uiterlijk:(met foto) komt nog als dat mag
    Innerlijk: komt nog als dat mag
    Geschiedenis: weet niks meer van voor haar 10, is opgevangen door george weasley. hij heeft haar opgevoed. omdat ze niks weet heeft George haar een naam gegeven. de familie weasley heeft haar als het waren geadopteerd.
    Extra: ze word aangesproken met en stelt zich voor als madam hagrid. ze vind zich namelijk nog te jong om professor genoemd te worden
    Huisdier: uil foto komt nog


    Zou je haar misschien wat ouder kunnen maken?
    Met deze leeftijd is ze pas 3 jaar van school af en dat maakt haar nogal jong om een professor te zijn. Het liefst heb ik de leraren gewoon boven de 30, aangezien dit een best realistische leeftijd is voor porfessor.
    Het maakt niet echt uit dat je haar innerlijk en uiterlijk nog niet af hebt, maar als je met uiterlijk bezig gaat graag met een foto erbij. Als je een foto gebruikt hoeft er ook niet perse een beschrijving bij :]


    Little do you know

    ik heb mijn karakter afgemaakt. is zoiets de bedoeling?
    pagina 16 staat die

    Mag Ik het laatste meisje?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Hoewel ik echt iets tegen minimum aantal woorden heb, wil ik nu toch wel een keertje proberen met een RPG mee te doen. Kan dat nog?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    LadyStark schreef:
    Mag Ik het laatste meisje?


    Er is nog plaats voor meer eiden dan 1 maar ik he gewoon nog maar 1 kruisje staan haha :]
    Maar ik zet je erbij.

    JoeyTribbiani schreef:
    Hoewel ik echt iets tegen minimum aantal woorden heb, wil ik nu toch wel een keertje proberen met een RPG mee te doen. Kan dat nog?


    Het minimum hoeft niet perse behaald te worden hoor. Ik heb het gewoon zo gedaan zodat er geen one-liners zullen komen. Ik ga dan ook echt niet elke post nakijken of het wel 200 woorden bevat, maar zolang het maar niet alleen mar korte stukjes zijn want dan is reageren moeilijk en is de kans op doodlopen groot.
    En je kan nog mee doen, er is nog plek genoeg :]

    @Natuurix, ik ben helemaal vergeten je reservatie erbij te zetten maar ze is elmaal goed :]


    Little do you know

    Top, dat maakt voor mij de barrière weer wat kleiner! Op sommige dingen valt namelijk gewoon niet met een superlang verhaal te reageren xD. Maar dan reserveer ik bij deze een jongen en een meisje!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JoeyTribbiani schreef:
    Top, dat maakt voor mij de barrière weer wat kleiner! Op sommige dingen valt namelijk gewoon niet met een superlang verhaal te reageren xD. Maar dan reserveer ik bij deze een jongen en een meisje!


    Dat kan ik begrijpen ja, heb ik ook. Op die regel ben ik dan ook niet zo streng :]
    Ik zet je erbij :]


    Little do you know

    Mag je een fret als huisdier kiezen? (voor ik het straks weer aan moet passen haha)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Mag je een fret als huisdier kiezen? (voor ik het straks weer aan moet passen haha)


    Ja dat mag :]
    Is een kleiner diersoort dan de kat dus vind ik goed.


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ja dat mag :]
    Is een kleiner diersoort dan de kat dus vind ik goed.


    Okee, ik heb het erin gezet.
    Ik heb de foto ook nog een keer geprobeerd. Is hij nu zichtbaar? (Bij mij wel, maar dat was de vorige poging ook zo)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    En een spin?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain