Care for Qyou verkoopdag

Als mini-onderneming onderzoeken wij, via enquête en individuele gesprekken, de werking binnen KMO's.
Speciaal voor de verkoopdag hebben we een zeer kort voorbeeld gemaakt van onze dienst, zodat anderen kunnen ondervinden wat onze onderneming kort inhoudt.

Mogelijke uitkomsten

Zeer goede werking (3 x uitgekomen)

In jullie onderneming verloopt de werking perfect. Groepsleden hebben een goede interne communicatie en iedereen vult zijn taak goed op. De efficiëntie binnen jullie onderneming verloopt goed. Jullie zijn een perfecte groep en vormen één geheel!

Kan beter! (2 x uitgekomen)

Jullie werking binnen de onderneming verloopt goed, maar kan beter. Er zijn foutjes i.v.m. de interne communicatie onderling de groepsleden of met de efficiëntie binnen de werking van de mini-onderneming. Probeer vaak te vergaderen over jullie interne communicatie en de taken onderling. Jullie HRM kan hiermee zeker en vast helpen om zo de werking te verbeteren. Probeer de taken duidelijk te verdelen waardoor je de efficiëntie optimaliseert. Maar vergeet niet...jullie doet het al heel goed!

Niet goed! (1 x uitgekomen)

De werking binnen jullie onderneming verloopt slecht. Probeer iemand aan te stellen als HRM, als dit nog niet gebeurd was, en laat die vergaderingen organiseren waar je werkt aan de interne communicatie onderling tussen groepsleden. Deze vergaderingen moeten gaan over de volgende onderwerpen: duidelijke taken, problemen met de communicatie naar elkaar toe, efficientie, zwakke schakels in de groep, enzovoort. Met deze regelmatige vergaderingen moet je proberen de werking te verbeteren. Verdeel taken duidelijk en volg ze goed op. Zorg dat taken niet dubbel verwerkt worden, maar dat ze elkaar efficiënt opvolgen. Elk groepslid moet tegen de deadline zijn taak afwerken, waarvoor hij/zij gespecialiseerd is. Probeer hieraan te werken en de werking wordt vast veel beter!

Statistieken

Statistieken

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen

Wat wil je nu doen?