• Somewhere only we know - One Direction

    Een half jaar nadat One Direction op de derde plaats in de Britse X-Factor belandde, is de hysterie rond de jongens al aardig gedaald. Alleen maar de diehard fans weten nog van hun bestaan af. De jongens werken zeer hard aan hun carrière, maar door de ene tegenslag na de andere komen ze op straat terecht.
    Ze besluiten om voor de zomer in het kleine appartementje van Liams grootouders te Londen te verblijven. Ze willen het publiek overtuigen dat ze nog steeds even fenomenaal zijn dan dat ze waren in het najaar van 2010, dus besluiten ze om aan het werk te gaan in het bekende café Mercurius, die bekend staat voor zijn spectaculaire straatoptredens en straffe zangwedstrijden.



    Het gaat niet over één lid in het bijzonder, maar alle leden krijgen evenveel aandacht (of ik probeer daarvoor zeker mijn best te doen).

    Oké. Ik weet eigenlijk niet meer wat te zeggen, buiten het feit dat 1D echt awesome is. En dat ik ze nog maar net ken (in de betekenis van: opgezocht op YouTube en 'research' naar hun heb gedaan), dus excuseer me wanneer ik newbiefouten maak of zo. Anyways. Ik zou het leuk vinden zouden jullie een reactie of zo achterlaten xd.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Holy turtles, ik ga een kijkje nemen!
    Ik hou van One Direction*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    Holy turtles, ik ga een kijkje nemen!
    Ik hou van One Direction*O*


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rocket schreef:
    Holy turtles, ik ga een kijkje nemen!
    Ik hou van One Direction*O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nu voel ik me dom, want ik ken 1D eigenlijk helemaal niet. Natuurlijk wel eens van gehoord, maar toch.
    Maar ik hou nu al van jou verhaal, dus dankzij jou ga ik maar eens opzoeken op youtube. :3

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 16:03 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    xUnleashed schreef:
    Nu voel ik me dom, want ik ken 1D eigenlijk helemaal niet. Natuurlijk wel eens van gehoord, maar toch.
    Maar ik hou nu al van jou verhaal, dus dankzij jou ga ik maar eens opzoeken op youtube. :3


    Thaha, yaay! Ik had er tot een paar dagen geleden ook alleen nog maar over gehoord, maar toen heb ik zo ook eens opgezocht en geloof me wanneer ik zeg dat ze zeker de moeite waard zijn!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    *O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    xUnleashed schreef:
    Nu voel ik me dom, want ik ken 1D eigenlijk helemaal niet. Natuurlijk wel eens van gehoord, maar toch.
    Maar ik hou nu al van jou verhaal, dus dankzij jou ga ik maar eens opzoeken op youtube. :3

    En als je ze opzoekt kijk dan vooral naar Niall -kwijl-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    (...)
    En als je ze opzoekt kijk dan vooral naar Niall -kwijl-


    En Harry. :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vooral Harry.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aria schreef:
    (...)

    En Harry. :9~

    En Louis._O_


    all I want is the taste that your lips allow

    Mineur schreef:
    (...)
    En Louis._O_


    Eigenlijk allemaal, hahaha. Ze zijn gewoon awesome :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.