• Hoi hoi!

    Het is al een hele tijd geleden dat ik op Quizlet ben geweest. In de tussentijd ben ik in aanraking gekomen met 'The secret' en 'The power'. Ik plaats dit topic om eens te kijken of er nog mensen zijn die zich bezighouden met de law of attraction en of deze misschien interesse hebben om met mij te sturen. Niemand in mijn dichte omgeving weet namelijk dat ik me hier mee bezighoud en Ik denk dat het leuk zou zijn om ervaringen en tips/tricks te delen met elkaar (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik ben er zelf niet bekend mee, wat is het?


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    Ik ben er zelf niet bekend mee, wat is het?


    Ik vind het zelf moeilijk om het uit te leggen maar ik ga men best doen!
    Het komt er op neer dat bij de law of attraction je je eigen leven in handen hebt. Bij The Law of Attraction draait het erom dat je datgene wie je wilt zijn en wat je wilt zijn aantrekt door je gedachten, gevoelens en intenties daarop te sturen. Positieve gedachten brengen positiviteit in het leven. Negatieve gedachten brengen alleen maar negatieve dingen mee in het leven. Deze wet gaat er dus vanuit dat de gedachtes van mensen gemaakt zijn van ‘pure energie’ en het geloof dat energie energie aantrekt.

    Als je er meer info over wilt moet je het zeker eens opzoeken of het boek eens lezen!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Veins schreef:
    (...)

    Ik vind het zelf moeilijk om het uit te leggen maar ik ga men best doen!
    Het komt er op neer dat bij de law of attraction je je eigen leven in handen hebt. Bij The Law of Attraction draait het erom dat je datgene wie je wilt zijn en wat je wilt zijn aantrekt door je gedachten, gevoelens en intenties daarop te sturen. Positieve gedachten brengen positiviteit in het leven. Negatieve gedachten brengen alleen maar negatieve dingen mee in het leven. Deze wet gaat er dus vanuit dat de gedachtes van mensen gemaakt zijn van ‘pure energie’ en het geloof dat energie energie aantrekt.

    Als je er meer info over wilt moet je het zeker eens opzoeken of het boek eens lezen!

    Ahh klinkt wel interessant, ik zal eens kijken of ik er wat meer over kan vinden!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    (...)
    Ahh klinkt wel interessant, ik zal eens kijken of ik er wat meer over kan vinden!


    Er bestaat ook een film van, deze is te vinden op netflix! De film heet 'The secret'


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik weet dat m'n moeder zich ermee bezighoudt. Niet alleen law of attraction, maar nog drie of vier stappen verder. Zelf val ik een beetje buiten dat wereldje, maar schijnbaar ben ik door mijn bloedlijn een wachter van een dimensie-tijdpoort en heb ik daardoor zoveel déja vu's. 🤔

    Ik heb wel een linkje naar een megauploadpagina met 40 GB aan spirituele/magieboeken als je daar zou willen rondneuzen? Weet niet of ik die hier op het forum mag posten, maar anders stuur ik het bij interesse via pm.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Ik weet dat m'n moeder zich ermee bezighoudt. Niet alleen law of attraction, maar nog drie of vier stappen verder. Zelf val ik een beetje buiten dat wereldje, maar schijnbaar ben ik door mijn bloedlijn een wachter van een dimensie-tijdpoort en heb ik daardoor zoveel déja vu's. 🤔

    Ik heb wel een linkje naar een megauploadpagina met 40 GB aan spirituele/magieboeken als je daar zou willen rondneuzen? Weet niet of ik die hier op het forum mag posten, maar anders stuur ik het bij interesse via pm.


    Dat lijkt mij heel erg fijn! Zou je deze eens willen doorsturen in pm? (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe