• ooit was er iemand op t forum die zei: ik vind dat we de jongens elke maand een trap moeten geven voor gerechtigheid :Y) (menstruatie)
    ik ben nu ongesteld en ik heb de plagerijen van mijn broer doorstaan zonder er wat tegen te kunnen doen. nu heb ik zin om hem zo hard te trappen dat hij nog meer pijn heeft dan ik x] oke dat kan ik beter doen wanneer ik weer normaal kan trappen zonder krampen te krijgen
    we hadden ook zo'n heerlijke discussie bij het eten =]

    mensen dit is niet zo serieus bedoelt.
    dus ga nou niet hele discussies over mannen en vrouwen voeren (krul)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 19:14 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmmmm...
    Ik weet niet of ik het fijn vind als al mijn vriedinnen me 1x in de maand trappen :S
    Dus liever niet :(

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 18:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    Hmmmm...
    Ik weet niet of ik het fijn vind als al mijn vriedinnen me 1x in de maand trappen :S
    Dus liever niet :(

    owjah jij bent een jongen XD
    voortaan zou ik zulke agressieve meisjes like me vermijden :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    hihiiii ik denk dat jongens ook wel eens pijn hebben (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    StillBored schreef:
    (...)
    owjah jij bent een jongen XD
    voortaan zou ik zulke agressieve meisjes like me vermijden :Y)


    Hmmm, een trap valt wel mee hoor :P
    Maar om er elke maand een te krijgen van al mijn vrienden is niet iets waarop ik zit te wachten xD
    Dat zijn er dan nogal veel :(


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mwehh, ik doe dat niet.. Ik heb nooit echt veel last van als ik et ben


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nah, jongens kunnen er ook niks aan doen dat het jongens zijn (krul)


    Alis volat propriis.

    Dat vind ik, eerlijk gezegd, nergens op slaan. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ach, jongens hebben dat ze snel een stijve krijgen en daar dan mee rondhuppelen ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    Ach, jongens hebben dat ze snel een stijve krijgen en daar dan mee rondhuppelen ouwe.


    Dan weet ik niet met wat voor jongens jou omgaat xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe kom je daar nou weer op dan :'D
    Ik vond het soms oneerlijk dat wij vrouwen moeten 'pijn lijden' maar ach, het hoort er soms gewoon bij ^^
    En daar komt ook nog eens bij dat vrouwen pijn meestal goed kunnen verdragen (ik zeg niet dat mannen dat niet kunnen).
    Wat ik pas oneerlijk vind is dat mannen meer verdienen dan vrouwen. Daar zou ik me eerder druk om maken.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Dan weet ik niet met wat voor jongens jou omgaat xD

    Ik zit op een school vol jongens, en af en toe lopen die dan rond met een boner ouwe. Serieus, niet normaal. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Celestial schreef:
    Wat ik pas oneerlijk vind is dat mannen meer verdienen dan vrouwen. Daar zou ik me eerder druk om maken.


    Ben het met je eens.

    Christ schreef:
    (...)
    Ik zit op een school vol jongens, en af en toe lopen die dan rond met een boner ouwe. Serieus, niet normaal. (no_chears)


    Ranzig :S


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Professor schreef:
    Dat vind ik, eerlijk gezegd, nergens op slaan. (nerd)


    jemig mensen vat dit niet zo serieus op 8D, dit is meer sarcasme (krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Celestial schreef:
    Hoe kom je daar nou weer op dan :'D
    Ik vond het soms oneerlijk dat wij vrouwen moeten 'pijn lijden' maar ach, het hoort er soms gewoon bij ^^
    En daar komt ook nog eens bij dat vrouwen pijn meestal goed kunnen verdragen (ik zeg niet dat mannen dat niet kunnen).
    Wat ik pas oneerlijk vind is dat mannen meer verdienen dan vrouwen. Daar zou ik me eerder druk om maken.

    like I said
    vat het niet zo serieus op XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    like I said
    vat het niet zo serieus op XD

    I'm a serious person. 8)