• Ik had vorige week op mijn stage een gesprek met mijn docent. We moesten ons stageverslag eigenlijk 3 juni inleveren, maar omdat we dan vrij zijn, moesten we het 1 juni inleveren. Ik maakte me nergens zorgen over, want ik had tijd zat. Vandaag bij Maatschappijleer zegt ze ineens: 'Marjolein, vergeet niet morgen je stageverslag in te leveren.' - We kregen elk een andere docent voor onze stage- Dus ik dacht :'huh, ik moet nog beginnen.' dus ik raakte in paniek, en ik moest nog naar mijn stagebegeleider om iets te laten aftekenen. Dus ik kom net daar, zegt mijn stagebegeleider zo: 'Ja maar ik weet 100% zeker dat jij die volgende week pas in hoeft te leveren, ik steek mijn hand ervoor in het vuur.' En ik wist ook gewoon zeker dat ik het volgende week pas in hoeft te leveren , dus ik heb gewoon meer dan 6 uur aan een verslag gewerkt. ><


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    zie het zo, dan heb je het volgende week al af (krul)
    maar wel raar..:S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wow, dat is kut.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oh, alsjeblieft begin niet over maatschappijleerleraressen. De mijne is ook mn mentrix, en ze is zo'n bitch, arg. Ik ga niet eens beginnen. Ik hoop voor jou dat je hem in ieder geval volgende week mag inleveren (:


    Destroy what destroys you.

    Dat is echt irritant.
    Hehe, wij gingen gisteren in de bus allemaal smsen naar onze maatschappijlerares: Wij willen naar de MC DONALDS!
    Daar was ze niet zo blij mee, want nu moeten we allemaal - dertig leerlingen - bij de teamleider komen.
    Terwijl ze ons wél smst!
    Pfft.


    "Well, well. Look who we've got here!"