• Yesh! _O_

    Miss Lavigne komt ons kikkerlandje weer met haar gezelschap verblijden! En wel op 13 september in de Heineken Music Hall :3

    Morgenochtend (vrijdag 27-05) begint de voorverkoop om 10.00 uur
    Kaartjes zijn 36,- en dan nog servicekosten (:

    Ik ga zeker weten ^^ m'n vader gaat een kaartje voor me bestellen omdat ik dan op school zit (:



    So... who's going =D?
    stiekemhebikalleennoggeenconcertbuddiemaardatzieiknogwel

    laat ik ook nog d'r nieuwe single er even bij gooien:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 21:19 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zugzwang schreef:
    Geen idee :')
    M'n vader denkt dat het om 11.00 uur al is uitverkocht, maar ik denk stiekem van niet.
    Ik probeer me te herinneren wanneer ik in 2008 m'n kaartje heb gekocht, of dat gelijk was toen de verkoop begon, maar ik kan het me niet herinneren D:


    Tis nu nog steeds niet uitverkocht ö


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als er nog kaarten zijn en mijn vriendin mag, ga ik ook (:


    Hope goes lost but never dies.

    Oh dan zijn de mensen van m'n Tsjechische uitwisseling hier, nou vinden zij allemaal Avril Lavigne ook wel leuk geloof ik, dus heb even op Facebook gevraagd of één van hen met mij daar naar toe zou willen. Ik wacht af (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik zie het net ook staan. (hoera)
    wouwwie zoo cooll !!!
    ik ben helemaal hiepier XD
    (yeah)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    8 dagen na m'n B-day! :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Oeeeh, daar ga ik ook heen! =D


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    ik zag dat de kaartjes te koop waren.
    dus rende ik naar boven.
    sleurde mijn ouders uit bed en vroeg of ik mocht.....
    en ik moch !!!!
    du ga ik dus ook !(yeah)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 9:50 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik heb ook mn kaartjeees ;D
    Op m'n b-day, ohyeah (yeah)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Woaa. Dat wist ik helemaal niet! I really like Avril Lavigne! ;d


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    IK GA HEEN =3=3,, tuurlijk ga naar haar toe -oke.. eerste keer,, ook eerste keer voor concert xD- wie nog meer? en ik ga met een vriendin diee


    Vatican Cameos

    Daar ga ik heen! YEAH!

    Lijkt me echt awesome!
    Maar mensen die ik ken mogen niet, kunnen niet, willen niet, of ze hebben een of ander iets waardoor ze niet tegen drukte kunnen (daar kan zij niks aan doen)
    Dus waarschijnlijk ga ik niet.
    Tenzij iemand van Q mee wil :'D Zit er waarschijnlijk niet in.
    Waarschijnlijk mag ik dan ook niet omdat ik dan weer op school zit.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat een leuk liedje! :O


    ars moriendi

    Ik ga ;DDD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik wil heeeeeeel graag gaan, maar ik mag waarschijnlijk niet omdat net terug school is. En niemand van mijn vrienden is fan dus alleen ga ik ook niet :c