• Hoi, ik ga vanmiddag beginnen met het stretchen van mijn oren. c:
    Ik heb alleen een paar vraagjes:
    -Ik wil mijn oren stretchen met een U-shaped expanders, is dit verstandig of kan ik het beter doen met een taper?
    -Moet ik die stretcher er de hele maand inlaten of er na het stretchen gelijk uithalen? Aangezien ik gewoon begin met 1.6mm hebben ze daar denk ik geen goede sieraden voor?
    -Hoeveel kosten stertchers -in het algemeen?

    Alvast bedankt enzo. c:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat is stretchen? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sinds wanneer kun je je oren stretchen? 0.o


    Have you ever been alone in a crowded room?

    -Ik wil mijn oren stretchen met een U-shaped expanders, is dit verstandig of kan ik het beter doen met een taper?
    Ik heb geen idee, het kan met beide denk ik wel. Zolang het maar van groot naar klein is (:

    -Moet ik die stretcher er de hele maand inlaten of er na het stretchen gelijk uithalen? Aangezien ik gewoon begin met 1.6mm hebben ze daar denk ik geen goede sieraden voor?
    Je moet hem erin laten, anders groeit hij dicht. Ik had tapers in mijn oren van 1.2 mm. Nu heb ik er spirals in gedaan, maar ze zijn wel superklein. Ik kon wel gewoon met tapers slapen, ik weet niet hoe het zit met u-vormige dingen. En ze hebben we sieraden van 1.6 mm. Meestal zijn het piercings, kijk anders even op alloverpiercings.nl

    -Hoeveel kosten stertchers -in het algemeen?
    Weet ik niet precies, kijk maar op alloverpiercings.nl Dat is een goede site, en betrouwbaar /heb ik gehoord.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 12:44 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    zo een kogelgat is daar goed voor. en iedere week maken ze het groter en groter. afhankelijk van wat je wilt.


    Owl you need is love.

    Ik heb mijn linkeroor 5 mm gestretcht, maar dat is gebeurd met een spiral van een vriend, volgens mij kostte die spiral 5 euro. En daar heb ik een tunnel inzitten, die kostte 7 euro. Mijn spiral kon er na twee dagen uit en toen heb ik die tunnel erin gedouwd :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'